1 na 1 radionica

Autentično kreiranje sadržaja na LinkedInu

Jeste li znali da samo 1% LinkedIn korisnika aktivno kreira sadržaj, a još manje njih mudro koristi platformu za strateško pozicioniranje u svom području ekspertize? Otkrijte kako na autentičan način prezentirati sebe i usluge koje nudite te izgraditi snažan osobni brend i dugoročno se istaknuti na tržištu.

  • Tanja Džido, MBA
Tanja Džido, MBA
Autentično kreiranje sadržaja na LinkedInu

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Želite više objavljivati na LinkedInu, ali ne znate odakle biste krenuli?

Što više čitate razne savjete, čini vam se da manje znate i dulje vremena vam treba za pisanje? 

Pišete, brišete i… odustajete jer se osjećate kao da trebate izložiti doktorski rad pred komisijom. Što će reći kolege s posla, iz struke, šefovi, poznanici...? 🙈 

Sva ta pitanja čine da stalno odgađate objavljivanje, a istovremeno čitate objave drugih i čini vam se da imate dosta bogatije iskustvo i toliko toga smislenijeg i vrjednijeg za reći - ali nikako krenuti.

Krenite od 1:1 edukacije na kojoj ćemo pronaći vašu točku pozicioniranja te zajedno proći strukturu pisanja, kao i teme specifične za vašu struku i zonu genijalnosti tako da objave koje pišete budu autentične, stručne i nimalo slične ostalima na tržištu te na taj način doprinesu vašem dugoročnom pozicioniranju na tržištu. 🌟

Što ćete naučiti?

  • Kako pronaći svoju jedinstvenu točku pozicioniranja i vlastite teme?
  • Kako pisati s lakoćom, na stručan, ali i autentičan način?
  • Kako držati pozornost publike kroz jasnu strukturu i poruke?
  • Kako pisati prodajne objave, a da ne zvuče preprodajno?
  • Kako se sprijateljiti s LinkedInovim algoritmom za veći doseg?
  • Kako koristiti LinkedInovu analitiku za stalno usavršavanje?

Sadržajne cjeline

  1. Temeljne sastavnice Vašeg osobnog brenda i autentičnog izričaja
  2. Taktike tržišnog pozicioniranja kroz sadržajni marketing
  3. Struktura LinkedIn objava i vrijeme / dinamika objavljivanja
  4. LinkedInov algoritam, Vaši i njegovi ciljevi
  5. Hashtagovi, doseg, interakcija i ostale važne metrike

Radionica je u potpunosti personalizirana i skrojena prema vašoj industriji i potrebama, a u okviru radionice ćemo zajedno napisati 2 objave koje kasnije možete iskoristiti na Vašem profilu.

Ciljana publika

  • Konzultanti, savjetnici, coachevi
  • Vlasnici tvrtki, C-level menadžeri i voditelji
  • Voditelji marketinga, prodaje, stručnjaci u različitim područjima
  • Nezaposleni i zaposleni u potrazi za novim prilikama

Sadržaj edukacije se prilagođava vašoj poziciji, industriji i postavljenim ciljevima.

Edukatori

Tanja Džido, MBA
Tanja Džido, MBA
Savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing

Tanja Džido, MBA, savjetnica je za osobni brending i LinkedIn marketing, s preko 15 godina iskustva u komunikacijskoj industriji, gdje je radila na kampanjama vodećih domaćih i međunarodnih brendova. Prva je LinkedIn trenerica u Hrvatskoj i vodeća savjetnica za osobni brending, a u 8 godina poduzetništva radila je za više od 350 individualnih klijenata i 80 tvrtki dok je njene edukacije prošlo više od 2500 ljudi. 2023. dobila je priznanje Diversity Role Model of the Year te 2019. Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu. Aktivni je promotor LinkedIn platforme za umrežavanje gdje ima preko 24 tisuće vrijednih kontakata, a globalno se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika u industriji.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?