1 na 1 radionica

Autentično kreiranje sadržaja na LinkedInu

Jeste li znali da samo 1% LinkedIn korisnika aktivno kreira sadržaj, a još manje njih mudro koristi platformu za strateško pozicioniranje u svom području ekspertize? Otkrijte kako na autentičan način prezentirati sebe i usluge koje nudite te izgraditi snažan osobni brend i dugoročno se istaknuti na tržištu.

  • Tanja Džido, MBA
Tanja Džido, MBA
Autentično kreiranje sadržaja na LinkedInu

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Želite više objavljivati na LinkedInu, ali ne znate odakle biste krenuli?

Što više čitate razne savjete, čini vam se da manje znate i dulje vremena vam treba za pisanje? 

Pišete, brišete i… odustajete jer se osjećate kao da trebate izložiti doktorski rad pred komisijom. Što će reći kolege s posla, iz struke, šefovi, poznanici...? 🙈 

Sva ta pitanja čine da stalno odgađate objavljivanje, a istovremeno čitate objave drugih i čini vam se da imate dosta bogatije iskustvo i toliko toga smislenijeg i vrjednijeg za reći - ali nikako krenuti.

Krenite od 1:1 edukacije na kojoj ćemo pronaći vašu točku pozicioniranja te zajedno proći strukturu pisanja, kao i teme specifične za vašu struku i zonu genijalnosti tako da objave koje pišete budu autentične, stručne i nimalo slične ostalima na tržištu te na taj način doprinesu vašem dugoročnom pozicioniranju na tržištu. 🌟

Što ćete naučiti?

  • Kako pronaći svoju jedinstvenu točku pozicioniranja i vlastite teme?
  • Kako pisati s lakoćom, na stručan, ali i autentičan način?
  • Kako držati pozornost publike kroz jasnu strukturu i poruke?
  • Kako pisati prodajne objave, a da ne zvuče preprodajno?
  • Kako se sprijateljiti s LinkedInovim algoritmom za veći doseg?
  • Kako koristiti LinkedInovu analitiku za stalno usavršavanje?

Sadržajne cjeline

  1. Temeljne sastavnice Vašeg osobnog brenda i autentičnog izričaja
  2. Taktike tržišnog pozicioniranja kroz sadržajni marketing
  3. Struktura LinkedIn objava i vrijeme / dinamika objavljivanja
  4. LinkedInov algoritam, Vaši i njegovi ciljevi
  5. Hashtagovi, doseg, interakcija i ostale važne metrike

Radionica je u potpunosti personalizirana i skrojena prema vašoj industriji i potrebama, a u okviru radionice ćemo zajedno napisati 2 objave koje kasnije možete iskoristiti na Vašem profilu.

Ciljana publika

  • Konzultanti, savjetnici, coachevi
  • Vlasnici tvrtki, C-level menadžeri i voditelji
  • Voditelji marketinga, prodaje, stručnjaci u različitim područjima
  • Nezaposleni i zaposleni u potrazi za novim prilikama

Sadržaj edukacije se prilagođava vašoj poziciji, industriji i postavljenim ciljevima.

Edukatori

Tanja Džido, MBA
Tanja Džido, MBA
Savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing

Tanja Džido, MBA, savjetnica je za osobni brending i LinkedIn marketing, osnivačica platforme Shhhefica i pokretačica prve konferencije koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership. 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu. U 6 godina poduzetništva radila je kao savjetnica za više od 150 klijenata, a na svojim je događanjima okupila više od 2000 ljudi. Autorica je knjige Budi Shhhefica svog života koji se i 4 godine nakon izdavanja uspješno prodaje. Aktivni je promotor LinkedIn platforme za umrežavanje gdje ima preko 20 tisuća vrijednih kontakata, a globalno se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika u industriji.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?