Zašto neke stručnjake pamtimo odmah, a drugi se izgube u masi? Kako to da na isticanje osobnog brenda ne pazimo kao što pazimo na logo svoje firme? Ime, prezime, faca, branša i karakter - tih 5 ključnih elemenata svakog snažnog osobnog brenda treba znati pažljivo koristiti i isticati u vizualima, nastupima i općenito u našem digitalnom i fizičkom prisustvu. U ovoj epizodi Eduza Showa saznajte kako to konkretno raditi.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Ime
- Prezime
- Lice (Faca)
- Tema (Branša)
- Karakter
- Kako Eduza koristi vaše brend elemente
- Nagradno kreativno pitanje
SPONZOR:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr