Želite stvoriti poslovnu strategiju s kojom ćete ostvariti konkurentsku prednost na tržištu? Trebate odraditi SWOT analizu! Ali kako, za što? U kojim je sve situacijama korisna SWOT analiza, koji su konkretni primjeri SWOT analize te kako tvrtke primjenjuju ovaj jednostavan, a moćan analitički alat uči nas Dubravka Lacić, stručnjakinja za financije, kontroling i organizacijski i upravljački menadžment.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Zašto raditi SWOT analizu
- Primjer osobne analize
- Objektivnost u analizi
- Perspektiva poslovnog planiranja i strategije
- Kako podići profitabilnost
- Koje pokazatelje trebaju pratiti poduzetnici
- Perspektiva organizacije poslovanja i financija
- Kako osvijestiti koje su moguće prijetnje
- Studija slučaja - primjer iz prakse 10.Dubravkine edukacije Kalkulacije cijena
PREDAVAČICA: DUBRAVKA LACIĆ, mr. oec., ovlašteni procjenitelj, poslovni konzultant
Dubravka je stručnjak u područjima financija, kontrolinga, organizacijskog i upravljačkog menadžmenta. Njena misija je klijentima pomoći poboljšati profitabilnost i olakšati upravljanje poslovanjem. Strast su joj brojevi i poučavanje. Veliki je zagovornik cjeloživotnog učenja te i sama kontinuirano stječe nova znanja. Poslovnim edukacijama bavi se već više od 10 godina. Surađuje s domaćim i inozemnim poduzećima i brojnim respektabilnim institucijama kao što su HAMAG BICRO, ZICER (Plavi ured), DURA (Dubrovačka razvojna agencija), Razvojni centar ličko-senjske županije, Enter Koprivnica i Udruga Hrvatski izvoznici. Ovlašteni je procjenitelj, član Hrvatskog društva procjenitelja (HDP), dugogodišnji član Internacionalnog udruženja kontrolera (ICV, München) i mentor za razvoj poslovanja u mreži mentora HAMAG BICRO. Jedan je od autora priručnika za savjetovanje poduzetnika, izrađenih za potrebe članica mreže BOND (HAMAG BICRO).