Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

15.11.2022.

Educira konkurente, ima posla preko glave | Nenad Vukušić

Copy (prodajni sadržaj) odgovoran je za 80% konverzija na web stranicama, a svejedno hrvatske tvrtke i dan danas ne razumiju vrijednost sadržaja i uvijek će više platiti dizajnera nego copywritera. Kako to, kako to?

Nenad Vukušić, jedan od najpoznatijih copywritera u Hrvatskoj, još je prije 10 godina shvatio da tako više ne ide, pa je s kolegom Nebojšom Grbačićem pokrenuo hvaljenu radionicu copywritinga Copyraonica. Ta radionica mahom educira 'konkurente', ali naš gost na to ne gleda tako, nego kao na priliku da si educira tržište o tome koliko copy stvarno vrijedi.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod: Nenad Vukušić i copywriting
  2. Nenadovi početci
  3. Zašto ime Eduza?
  4. Podučavanje konkurencije
  5. Slušanje klijenata
  6. UX writing / Content design
  7. Opseg posla copywritera
  8. Vrijednost copyja
  9. Društvene mreže
  10. Praćenje polaznika radionice
  11. Konverzija copyja
  12. Strani copywriteri i preporuke knjiga

Nenad Vukušić, Eduza Show #54:

"Svaka radionica i edukacija koja vas uči pisati, uči vas i misliti!"