Zašto i kako kreirati edukacije kao eksperimente | Eduza Show #19

Dobili ste super ideju za organizirati edukaciju, ali niste sigurni hoće li vam edukacija uspjeti na tržištu? Ne znate koje vaše zamisli polaznicima stvaraju najveću vrijednost, i što možete naplatiti?

Napravite eksperiment!

To sam nedavno napravila sa svojom prvom eksperimentalnom edukacijom pod nazivom Kontent Kavica. To je društvena online radionica pisanja poslovnih blog postova koja poziva ljude da u isto vrijeme na istom online mjestu zajedno pišu svatko svoj blog post.

U ovoj epizodi praktično demonstriram točno kako sam realizirala svoju eksperimentalnu radionicu. Podijelila sam svoj način razmišljanja i iskustva, od prvotne ideje preko konkretne realizacije do rezultata i feedbacka polaznika. Saznat ćete na koji sve način možete testirati interes za edukacije, kako promovirati test edukacije i koji su se elementi promatrali prilikom testiranja.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u temu: Zašto i kako kreirati edukacije kao eksperimente?
  2. Edukacija kao eksperiment na vlastitom primjeru
  3. Kako brzo izbaciti ideju o edukaciji u svijetu?
  4. Testiranje interesa za edukaciju
  5. Promoviranje edukacija
  6. Vrijednost edukacija
  7. Bitni elementi koji su se testirali u eksperimentalnoj edukaciji
  8. Kako shvatiti što polaznicima stvara najveću vrijednost?
  9. Koji je nastavak vlastitog eksperimenta?
  10. Feedback na edukaciju
  11. Kako odrediti cijenu edukacije?
  12. Što sam naučila nakon eksperimenta?
  13. Kako početi s eksperimentom?

Izdvajamo iz epizode

"Svaka dodatna edukacija je test i mogućnost da nam ljudi kažu što može biti bolje!"

#19-quote-svaka-dodatna-edukacija-test


Eduza Show dvotjedni je video podcast u kojem Višnja Željeznjak, kreatorica Eduze, intervjuira zanimljive i inspirativne ljude s kojima priča o tome kako osmisliti, kreirati, promovirati i održati izvrsne poslovne edukacije. Pretplatite se na Eduza Show na Youtubeu.

Piše:
Višnja Željeznjak

07.09.2021.