Edukacija nije uvijek idealno rješenje za potrebe i probleme naših klijenata i kupaca. Edukacija je samo JEDAN MOGUĆ NAČIN rješavanja njihovih problema, i kao takva je ograničena (kao što je svaki oblik rješenja ograničen).
Ako vam se edukacije slabo ili nikako ne prodaju, to ne mora biti signal da vaša edukacija ne vrijedi ili nije potrebna (često je baš suprotno).
Loša prodaja može biti znak da se niste potpuno prilagodili potrebama kupaca. Možda trebate osmisliti, ponuditi i testirati alternative koje rješavaju iste probleme koje rješava i vaša edukacija, ali na način koji vašem kupcu izlazi u susret bolje od edukacije.
Kako to napraviti, koje alternative možete osmisliti i kako točno, govorili smo u ovoj epizodi Eduza Showa.
✨ SPONZOR ✨
Briefing e-servisi šalje vam natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila.
Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije.
Posjetite: https://www.briefing-nadmetanja.hr/
Pogledajte video
Sadržaj:
- Uvod u epizodu: Alternative edukacijama
- Razlozi zašto se edukacije teže prodaju
- Edukacija kao (limitirani) format
- Koje su alternative edukaciji
- Alternativa (1): Susret s kupcem
- Alternativa (2): Proizvod
- Alternativa (3): Usluga
- Alternativa (4): Produktizirana usluga
- Korisničko iskustvo kao konkurentska prednost
- Transparentna cijena usluge
- Javna i otvorena komunikacija
- Proaktivna komunikacija
- Primjeri kada je 'besplatno' upalilo
- Važnost aktivne promocije i prodaje
- Dođite na Eduzu