
Ulažete u digitalni marketing na sve strane, a rezultati su mlaki? Što ako vam samo fale temelji, to jest: dobra poslovna priča? Stručnjakinja za poslovno pripovijedanje, Martina Hranj nas uči kako business storytelling pomaže svakoj kampanji i disciplini digitalnog marketinga.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Martinina poslovna priča
- Uloga emocija u pripovijedanju
- Zašto nam je digitalni marketing mlak
- Što je business storytelling ili poslovno pripovijedanje
- Ravnoteža osobnih i profesionalnih priča
- Pitanje koje pokreće
- Marketing i pripovijedanje
- Hrabrost da podijeliš svoju priču
- Mentalne slike
- Sraz kreativnosti i stručnosti
- Snaga pripovijedanja
- Proces i koraci poslovnog pripovijedanja
- Martinin mentorski program
GOŠĆA: MARTINA HRANJ
Dr. sc. Martina Hranj, stručnjakinja je za business storytelling s više od 20 godina iskustva u edukaciji i komunikaciji, edukantica logoterapije u superviziji, mentorica pojedincima i timovima koji žele uz pomoć autentične poslovne priče i njezine metode "core & soul business storytelling": steći više idealnih klijenata i više prodaje te koji žele raditi mudrije, a ne mukotrpnije. Objavila je e-book za poduzetnike: "KAKO ISPRIČATI PRIČU SVOJEG BRENDA NA MAGIČNO-PRIVLAČAN NAČIN. Vodič kroz 'core & soul business storytelling' za uspješniji i povezaniji tim te za (solo)poduzetnike" Svoje iskustvo stjecala je dugogodišnjim radom u obrazovanju, zatim kao inicijatorica je i organizatorica više konferencija, stručnih i znanstveno-stručnih skupova. Kao predavačica i voditeljica neformalnoga oblika cjeloživotnog obrazovanja Prvi hrvatski studij pripovijedanja pri udruzi Hrvatsko društvo za pripovijedanje “Logos” čija je dopredsjednica. Dobitnica je nagrade Ministarstva znanosti i obrazovanja za najuspješnije djelatnike 2019. godine. Objavila je znanstvenu monografiju "Varaždinska prezimena" te slikovnicu s terapeutskim učinkom "Priča o pjesniku".