U ovoj epizodi otkrivamo kako postaviti zdrave temelje za rast digitalnog poslovanja, optimizirati web sadržaj prema potrebama kupaca i jednostavno mjeriti digitalni uspjeh.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Upoznajte stručnjaka: David Peranić
- Elementi digitalnog poslovanja
- Izazovi u skaliranju digitalnog poslovanja
- Zašto vaši Google oglasi ne rade prodaju
- Zašto bih ja kupio baš od vas
- Pet faza svijesti potrošača
- Učinkovita upotreba Google Analytics-a
- Praćenje digitalnog poslovanja
- Sagledajte situaciju i definirajte ciljeve
- Društvene mreže kao tržnice
- Faze kreiranja i plasiranja sadržaja
- Učinkovito osvještavanje ciljane publike
- Kako kontaktirati Davida
PREDAVAČ: DAVID PERANIĆ
David Peranić radi kao digitalni strateg u Scoreminds, performance marketing & growth consulting agenciji. Njegov fokus je koristiti performance marketing za ostvarenje poslovnih ciljeva. Jake snage su mu Google oglašavanje, SEO i digitalna analitika. Njegovi klijenti se kreću od malih poduzetnika do najvećih hrvatskih e-trgovina, ex-Yu podružnica internacionalnih korporacija, turističkih tvrtki u Hrvatskoj te internacionalnih klijenata. Certificirani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics s više od 10 godina iskustva u digitalnom poslovanju. Njegove glavne aktivnosti danas uključuju konzultiranje i vođenje projekata do njihovog cilja te uklanjanje prepreka na putu do uspjeha.