Eduza blog / 20.07.2022.

Kako postati uspješan voditelj web shopa u 6 koraka

Danas svatko tko prati eCommerce događaje, očaran je trendovskim porastom online poslovanja i želi započeti karijeru u tome. Ako ste i vi jedan od njih, ovaj članak je upravo za vas.

Vrlo je lako postati voditelj web shopa, no jedna od najvažnijih stvari je da trebate imati odgovarajuće vještine, znanja te znati koristiti analitičke alate.

Ono prvo što biste prvo trebali razumjeti jest ovo:

Tko je u biti uspješan voditelj web trgovine?

Stručnjak za eCommerce poslovanje ili voditelj web shopa osoba je koja će biti odgovorna za planiranje i izvođenje poslovanja web shopa. Online trgovinama treba upravljati te je održavati stručnjak za eCommerce poslovanje. Vlasnik web shopa želi optimizirati strategiju web shopa kako bi povećao prodaju i upravo zato treba stručnjaka u tom području koji će se pobrinuti za rast konverzija i posjećenosti njegove online trgovine.

Sad kad to znate, idemo vidjeti koji su to koraci da postanete stručnjak za web shop.

Korak #1: shvatite kako funkcionira web shop

Ako ste potpuno novi s najmanje znanja o ecommerce poslovanju, prvo biste trebali dobiti što više znanja iz različitih izvora.

Neke osnove možete naći i online, no upravo odabir prave radionice pružit će vam znanje i naučiti vas sve glavne značajke kako funkcionira web shop te kako ga uspješno voditi.

Korak #2: naučite osnove SEO optimizacije

SEO ili optimizacija za tražilice igra vrlo važnu ulogu u ecommerce poslovanju. Statistike govore da oko 93% online kupnji počinje s tražilicom.

Bez dobre optimizacije web shopovi će ostati daleko iza konkurencije. Uz pomoć SEO, kupci vas mogu pronaći na tražilici kada oni to požele, a to će vam donijeti konverzije.

Korak #3: upoznajte platforme za izgradnju web shopa

Da biste mogli voditi web shop, morate naučiti koje su zakonitosti svake svjetski poznate ecommerce platforme.

Na tržištu je mnogo dostupnih platformi, a najveća je razlika u tome da li će web shop biti zasnovan na nekom custom CMS-u ili će se koristiti otvorena platforma poput poput WooCommercea za WordPress. Odabir platforme uvelike ovisi o budžetu vlasnika.

Korak #4: naučite kako sadržajem dosegnuti ciljanu publiku

Content je kralj web shopa. Sadržaj ili content koji gradite na web shopu način je dosezanja ciljanje publike. Nove ćete klijente privući upravo tim besplatnim objavljenim sadržajem preko blogova, ali i samih opisa proizvoda.

Korak #5: izgradite digitalne vještine

Vođenje društvenih mreža, slanje newslettera u svrhu promocije, prodaje ili dijeljenja znanja s vašim postojećim i potencijalnim kupcima samo su neke vještine koje trebate da bi vaš poslodavac bio zadovoljan s vašim radom. One vam donose i prednost pred ostalim kolegama u timu.

Naći osobu koja ima cjelokupno znanje iz online trgovine i digitalnog marketinga danas je rijetkost. No, upravo vam ta široka lepeza znanja daje priliku da budete konkurentni na tržištu.

Korak #6: steknite dobre komunikacijske vještine

Vi ćete biti spona između vašeg web shopa i kupaca. Zato je vrlo važno da naučite kako razgovarati s kupcima kada vam se obrate da s nečime nisu zadovoljni te kako njegovati odnose preko korisničke podrške.

Nemojte zaboraviti da svaka negativna recenzija ili iskustvo vašeg kupca može dovesti do pada posjećenosti vašeg web shopa. Najteže je stvoriti vjerne kupce, no još ih je teže zadržati. Briga za kupce mora vam biti broj jedan na listi prioriteta!

Brže se uči uz podršku stručnjaka

Da biste postali voditelj web shopa i stručnjak za ecommerce poslovanje, morat ćete dati sve od sebe. Svaki korak je dugotrajan postupak učenja i zahtijeva pokušaje i pogreške koji će vam dati sve više iskustva. Nemojte se bojati iskoristiti nove prilike i isprobavati nove stvari.

Najvažnije je da imate prave osobe pokraj sebe koje će vas učiti na vašem putu te vas usmjeravati kako da u što kraćem vremenu zadovoljite ciljeve vašeg poslodavca, ali i prodajne rezultate web shopa za koji ste vi odgovorni.

Ako želite naučiti kako postati voditelj web shopa da biste privukli nove kupce te ih putem oduševili da postanu vaši stalni kupci, upišite radionicu pod nazivom "Postani voditelj web shop prodaje" i započnite put prema stjecanju stručnosti u eCommerceu.

Steknite nove vještine:

Postani voditelj web shop prodaje

Tanja Šincek
Tanja Šincek
Savjetnica za eCommerce poslovanje i digitalni marketing
Tanja je eCommerce stručnjakinja i savjetnica za online poslovanje. Kombinirajući digitalnu stručnost i strategiju, pomaže tvrtkama da postave i ostvare hrabru viziju za svoje online kanale kako bi bili konkurentni u digitalnom i ecommerce svijetu. Uz samu izradu poslovnog plana, da ostvarite sve ono što ste zamislili, potrebno je imati prave ljude uz sebe. Upravo je ona jedna od onih koja vam može pokrenuti i unaprijediti online poslovanje da upoznate vaš svijet mogućnosti. Više informacija o njenim uslugama i ekspertizi pogledajte na https://www.webroomagency.com/
5,0

Želite napredovati u karijeri i poslovanju?

Eduza je platforma na kojoj profesionalci željni novih znanja i vještina mogu pronaći 100% praktične i kvalitetne edukacije od vrsnih hrvatskih stručnjaka. Pogledajte ponudu edukacija i registrirajte se BESPLATNO.