Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

09.01.2024.

Kako prodati ekspertnu uslugu bez besplatnog konzaltinga | Filip Zolota

Trošite sate i sate na besplatno savjetovanje klijenata koji vas dobro iscijede, da bi na kraju kupili od konkurencije?

Možete bolje!

Naučite kako uspostaviti prodajni proces ekspertnih usluga koji dobro konvertira idealne kupce.


SPONZORI:

Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:

koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com

Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila

Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr


GOST: Filip Zolota

Filip je dugogodišnji poduzetnik, mentor i edukator koji je svoju karijeru gradio radeći na internacionalnom tržištu i u preko 40 poslovnih niša.

Vlasnik je growth marketing agencije MAOIO, vlastite konzultantske prakse koja poduzetnicima pomaže u uspostavi cjenovnih politika, skaliranju poslovanja i izlasku na inozemna tržišta, suosnivač internacionalne poslovne mreže UBN i suvlasnik tvrtke za proizvodnju naljepnica SHEEP LABEL. Većinu svog vremena provodi pomažući poduzetnicima u savladavanju svakodnevnih izazova, uspostavi održivog poslovnog modela, produktizaciji usluga, skaliranju poslovanja, implementaciji value-based pricing modela, izgradnji privatne poslovne mreže i internacionalizaciji poslovanja.

Strastveni je networker, član brojnih udruženja, poslovnih mreža i organizacija stoga se nemojte začuditi ako ga sretnete i u najskrovitijim zapečcima interneta. Osim iza ekrana, možete na njega naići i kraj najbližeg biljarskog ili snooker stola.

Filip na internetu

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u epizodu o prodaji ekspertnih usluga
  2. Filip Zolota: Što se dogodilo od prošle epizode
  3. Prodajni proces: mitovi i zablude
  4. High ticket ili usluga visoke vrijednosti
  5. Koraci prodajnog procesa
  6. Postavljanje granica u prodajnom procesu
  7. Nivoi usluga i greške u koracima
  8. Distribucija rizika
  9. Razmjena informacija u timovima
  10. Pobjednička komponenta u poslovanju
  11. Definiranje trajanja i budžeta projekta
  12. Kako (i zašto) naplatiti prodajni proces
  13. Privlačenje idealnog klijenta
  14. Otpor promjenama
  15. Angažiranje trećih strana
  16. Rizici i rokovi u ponudama
  17. Transparentna komunikacija i očekivanja
  18. Istražite Filipov Eduza profil
  19. 10% popusta za Premium i Enterprise korisnike
  20. Filipovi planovi za 2024.

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.