Trošite sate i sate na besplatno savjetovanje klijenata koji vas dobro iscijede, da bi na kraju kupili od konkurencije?
Možete bolje!
Naučite kako uspostaviti prodajni proces ekspertnih usluga koji dobro konvertira idealne kupce.
SPONZORI:
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:
koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr
GOST: Filip Zolota
Filip je dugogodišnji poduzetnik, mentor i edukator koji je svoju karijeru gradio radeći na internacionalnom tržištu i u preko 40 poslovnih niša.
Vlasnik je growth marketing agencije MAOIO, vlastite konzultantske prakse koja poduzetnicima pomaže u uspostavi cjenovnih politika, skaliranju poslovanja i izlasku na inozemna tržišta, suosnivač internacionalne poslovne mreže UBN i suvlasnik tvrtke za proizvodnju naljepnica SHEEP LABEL. Većinu svog vremena provodi pomažući poduzetnicima u savladavanju svakodnevnih izazova, uspostavi održivog poslovnog modela, produktizaciji usluga, skaliranju poslovanja, implementaciji value-based pricing modela, izgradnji privatne poslovne mreže i internacionalizaciji poslovanja.
Strastveni je networker, član brojnih udruženja, poslovnih mreža i organizacija stoga se nemojte začuditi ako ga sretnete i u najskrovitijim zapečcima interneta. Osim iza ekrana, možete na njega naići i kraj najbližeg biljarskog ili snooker stola.
Filip na internetu
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u epizodu o prodaji ekspertnih usluga
- Filip Zolota: Što se dogodilo od prošle epizode
- Prodajni proces: mitovi i zablude
- High ticket ili usluga visoke vrijednosti
- Koraci prodajnog procesa
- Postavljanje granica u prodajnom procesu
- Nivoi usluga i greške u koracima
- Distribucija rizika
- Razmjena informacija u timovima
- Pobjednička komponenta u poslovanju
- Definiranje trajanja i budžeta projekta
- Kako (i zašto) naplatiti prodajni proces
- Privlačenje idealnog klijenta
- Otpor promjenama
- Angažiranje trećih strana
- Rizici i rokovi u ponudama
- Transparentna komunikacija i očekivanja
- Istražite Filipov Eduza profil
- 10% popusta za Premium i Enterprise korisnike
- Filipovi planovi za 2024.