Ako kao agencija, coach, konzultant ili edukator želite ponuditi svoje ekspertne usluge na stranom tržištu engleskog govornog područja, teško ćete uspjeti gledajući i slušajući što drugi rade. Nužan je strateški pristup prilagođen onome što stranci očekuju od vas, a ne stihijski 'lako ćemo' pristup kakav vlada na Balkanu.
Filip Zolota, vlasnik growth agencije MAOIO, ima višegodišnje iskustvo s nuđenjem ekspertnih usluga na međunarodnom tržištu. Hvata se za glavu kad vidi na koje sve zastarjele načine hrvatski stručnjaci pokušavaju prodati svoje usluge vani. S Filipom smo razgovarali o tome kako treba izgledati uspješan proces pripreme za izlazak na strano tržište, koje taktike i metode koristiti - a koje definitivno više ne pale.
SPONZORI:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:
koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
GOST:FILIP ZOLOTA, MAOIO.AGENCY
Filip je dugogodišnji poduzetnik, mentor i edukator koji je svoju karijeru gradio radeći na internacionalnom tržištu i u preko 40 poslovnih niša. Vlasnik je growth marketing agencije MAOIO, vlastite konzultantske prakse koja poduzetnicima pomaže u uspostavi cjenovnih politika, skaliranju poslovanja i izlasku na inozemna tržišta, suosnivač internacionalne poslovne mreže UBN i suvlasnik tvrtke za proizvodnju naljepnica SHEEP LABEL. Većinu svog vremena provodi pomažući poduzetnicima u savladavanju svakodnevnih izazova, uspostavi održivog poslovnog modela, produktizaciji usluga, skaliranju poslovanja, implementaciji value-based pricing modela, izgradnji privatne poslovne mreže i internacionalizaciji poslovanja. Strastveni je networker, član brojnih udruženja, poslovnih mreža i organizacija stoga se nemojte začuditi ako ga sretnete i u najskrovitijim zapečcima interneta. Osim iza ekrana, možete na njega naići i kraj najbližeg biljarskog ili snooker stola.
Filip Zolota na internetu
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod: Filip Zolota
- Najčešći problemi izlaska na strano tržište
- Pogreške koje mnogi stručnjaci rade
- Filipove edukacije na Eduzi
- Kako ne biti očajni
- Prodajni razgovori
- Održavanje odnosa
- Prodajni stil
- Besplatno dijeljenje znanja
- Produktizacija
- Motivi za izlazak na strano tržište
- Kontrola nad procesima
- Upoznavanje klijenta, tržišta i razumijevanje potreba
- Kredibilitet
- Konzultacije s Filipom
- Pitanje prethodnog gosta
- Pozicioniranje