Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

12.09.2023.

Kako prodati ekspertnu uslugu na stranom tržištu | Filip Zolota

Ako kao agencija, coach, konzultant ili edukator želite ponuditi svoje ekspertne usluge na stranom tržištu engleskog govornog područja, teško ćete uspjeti gledajući i slušajući što drugi rade. Nužan je strateški pristup prilagođen onome što stranci očekuju od vas, a ne stihijski 'lako ćemo' pristup kakav vlada na Balkanu.

Filip Zolota, vlasnik growth agencije MAOIO, ima višegodišnje iskustvo s nuđenjem ekspertnih usluga na međunarodnom tržištu. Hvata se za glavu kad vidi na koje sve zastarjele načine hrvatski stručnjaci pokušavaju prodati svoje usluge vani. S Filipom smo razgovarali o tome kako treba izgledati uspješan proces pripreme za izlazak na strano tržište, koje taktike i metode koristiti - a koje definitivno više ne pale.


SPONZORI:

Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila

Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr

Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:

koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com


GOST:FILIP ZOLOTA, MAOIO.AGENCY

Filip je dugogodišnji poduzetnik, mentor i edukator koji je svoju karijeru gradio radeći na internacionalnom tržištu i u preko 40 poslovnih niša. Vlasnik je growth marketing agencije MAOIO, vlastite konzultantske prakse koja poduzetnicima pomaže u uspostavi cjenovnih politika, skaliranju poslovanja i izlasku na inozemna tržišta, suosnivač internacionalne poslovne mreže UBN i suvlasnik tvrtke za proizvodnju naljepnica SHEEP LABEL. Većinu svog vremena provodi pomažući poduzetnicima u savladavanju svakodnevnih izazova, uspostavi održivog poslovnog modela, produktizaciji usluga, skaliranju poslovanja, implementaciji value-based pricing modela, izgradnji privatne poslovne mreže i internacionalizaciji poslovanja. Strastveni je networker, član brojnih udruženja, poslovnih mreža i organizacija stoga se nemojte začuditi ako ga sretnete i u najskrovitijim zapečcima interneta. Osim iza ekrana, možete na njega naići i kraj najbližeg biljarskog ili snooker stola.

Filip Zolota na internetu

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod: Filip Zolota
  2. Najčešći problemi izlaska na strano tržište
  3. Pogreške koje mnogi stručnjaci rade
  4. Filipove edukacije na Eduzi
  5. Kako ne biti očajni
  6. Prodajni razgovori
  7. Održavanje odnosa
  8. Prodajni stil
  9. Besplatno dijeljenje znanja
  10. Produktizacija
  11. Motivi za izlazak na strano tržište
  12. Kontrola nad procesima
  13. Upoznavanje klijenta, tržišta i razumijevanje potreba
  14. Kredibilitet
  15. Konzultacije s Filipom
  16. Pitanje prethodnog gosta
  17. Pozicioniranje

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.