Čak i kad imamo neki marketinški sadržaj za naše edukacije, ti materijali ne utječu nužno na potencijalne polaznike kako bismo htjeli. U ovoj epizodi naučit ćete kako studije slučaja - poseban marketinški materijal za pričanje priča o uspjehu naših polaznika - mogu pomoći prodati edukaciju. Naučit ćete zašto su studije slučaja toliko utjecajne kako ih trebate prikupljati te finalno oblikovati u uvjerljive priče koje ne pričate vi, nego vaši kupci.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Problem: nemamo dovoljno podržavajućeg sadržaja
- Sadržaj koji nije dovoljno utjecajan
- Izrada studija slučaja
- Primjer studije slučaja: Tomislav Dević
- Struktura studije slučaja
- Strateško prikupljanje studija slučaja
- Pisanje utjecajnih studija slučaja
- Brže uz AI
- Trajno dostupna nagrada 🎁
SPONZOR:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr