Najteže je popuniti vlastiti Linkedin profil: ne znamo odakle početi, što istaknuti, kojim tonom i stilom napisati "About" sekciju a da ne zvučimo kao "hvalite me usta moja".
No, bez pravilno popunjenog Linkedin profila neće nas naći ljudi koji nas trebaju naći i nećemo se istaknuti u našem području.
O vidljivosti na Linkedinu sve zna Tanja Džido, savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing. U ovoj nam je epizodi dala savjete kako:
- urediti Linkedin profil za potrebe promocije stručnjaka,
- dobar profil povećava vidljivost i
- izbjeći najčešće pogreške koje mnogi od nas rade.
SPONZORI:
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate: koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr
GOŠĆA: Tanja Džido
Tanja Džido, MBA, savjetnica je za osobni brending i LinkedIn marketing, osnivačica platforme Shhhefica i pokretačica prve konferencije koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership.
Godine 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu.
U 6 godina poduzetništva radila je kao savjetnica za više od 100 klijenata, a na svojim je događanjima okupila više od 2000 ljudi. Autorica je knjige Budi Shhhefica svog života koji se i 4 godine nakon izdavanja uspješno prodaje. Aktivni je promotor LinkedIn platforme za umrežavanje gdje ima preko 19 tisuća vrijednih kontakata, a globalno se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika u industriji.
Tanja na internetu
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod: Kako urediti Linkedin profil bez samohvale
- Tanja Džido i iskustvo na Linkedinu
- 'Čišćenje' kontakata na Linkedinu
- Linkedin profil koji povećava vidljivost
- Creator mode – da ili ne?
- Social Selling Index Score
- Linkedin Premium
- Povjerenje i konzistencija kao ciljevi Linkedin profila
- Različite ciljane skupine unutar specijalizacije
- Ključne riječi i kreiranje sadržaja
- Vizualni dojam (profilna i cover fotografija)
- Najčešće pogreške na Linkedin profilu
- Opis radnog iskustva
- Analiza Linkedin profila gledateljice
- Alati i metode za istraživanje ključnih riječi
- Uređivanje Linkedin URL-a
- Pitanje prethodnog gosta
- Javite se Tanji i povećajte svoju vidljivost