Eduza blog / 16.06.2025.

Kako urediti LinkedIn profil koji će privući pažnju

LinkedIn nije samo platforma za traženje posla. Za solopoduzetnike to je itekako moćan alat za osobni brending, privlačenje klijenata i izgradnju prepoznatljivosti na tržištu. Ako želite da vaš profil radi za vas, ključno je da ga optimizirate na pravi način kako bi vas potencijalni klijenti lako pronašli i stekli povjerenje u vaše usluge.

U ovom članku naučit ćete kako optimizirati Linkedin profil i njegovih 5 osnovnih elemenata o kojima jako puno toga ovisi:

  1. Fotografija
  2. Headline
  3. Sekcija “About”
  4. Experience
  5. Recommendations

Za potrebe konkretnih primjera u ovom članku koristila sam svoj LinkedIn profil.

Profilna i cover fotografija: stvorite svoj vizualni identitet

Prvi dojam na LinkedInu ovisi o vizualnom identitetu vašeg profila. Profilna fotografija treba biti profesionalna, a ne da je izrezana, s putovanja ili da vas se ne vidi dobro i jasno. Važno je da izgledate pristupačno i pouzdano, pa je preporučljivo koristiti fotografiju visoke kvalitete na kojoj ste nasmiješeni.

Primjer moje profilne fotografije:

Primjer profilne fotografije

Cover ili background fotografiju smatrajte besplatnim promotivnim prostorom. Tu je dobro komunicirati ono što je važno vašim potencijalnim klijentima, primjerice:

  • postavite pitanje s glavnim problemom koji ih muči, a za koji vi nudite rješenje,
  • napišite koju uslugu nudite i kome te
  • obavezno dodajte svoj kontakt.

Pozadina neka bude ili neutralna ili uređena po vašem brendu.

Primjer moje cover fotografije:

Primjer cover fotografije

Vidite da sam:

  • istaknula svoju ciljanu grupu za glavnu uslugu koju nudim,
  • spomenula želje mojih idealnih klijenata,
  • navela koji je idući korak te
  • na kraju dodala stvari koje me čine jedinstvenom na tržištu.

Headline: kako privući pažnju pravih klijenata

Headline - onaj red teksta ispod vašeg imena - jedan je od najvažnijih elemenata zato jer je to prvo što drugi vide uz vaše ime kad lajkate, komentirate ili objavite post.

Uvijek je dobro krenuti s nazivom vaše radne uloge po kojoj će vas vaši idealni klijenti najlakše pronaći na LinkedInu. Nakon toga napišite koji točno problem rješavate i kojoj ciljanoj grupi. Pripazite da ta rečenica zvuči jedinstveno i da je ne može upotrijebiti nitko drugi od konkurencije. Na kraju možete dodati nešto privatno što vam je okej podijeliti s javnosti.

Ovo je primjer mog Headlinea:

LinkedIn Business Mentor & CV Consultant ✍️ Pomažem poduzetnicima da LinkedIn pretvore u magnet za klijente, a liderima i menadžerima da uz novi CV osiguraju bolju poziciju i jaču pregovaračku moć 💜 Driving positive changes

U njemu sam:

  • na početku navela svoje 2 glavne radne uloge (tko sam)
  • zatim sam za svaku od usluga napisala kome točno pomažem i na koji način
  • na kraju sam dodala svoju životnu misiju.

Sekcija About - mjesto za vašu priču i jaču povezanost s potencijalnim klijentom

Sekcija "O meni" ili "About" pruža priliku da na osoban način predstavite svoju priču i stručnost. Ovaj dio upotrijebite za pisanje priče koja privlači pažnju i stvara povezanost s potencijalnim klijentima jer ovaj dio nije o vama, već o njima.

Možete započeti na više načina, primjerice:

  1. predstavite se (tko ste, što radite i kome pomažete),
  2. napišite upitnu rečenicu koja komunicira ili glavni problem ili najveću težnju vaše ciljane grupe, ili
  3. predstavite najbolje rezultate vaših klijenata.

U ovom dijelu je važno jasno i sažeto napisati tko su vaši idealni klijenti, koje usluge nudite i kako vas mogu kontaktirati.

Ako ostane mjesta, dodajte još osobnosti i autentičnog teksta poput priče zbog čega se bavite trenutnim poslom, koje su vaše vrijednosti, čime se bavite u slobodno vrijeme i slično.

Niže je primjer mojeg About dijela. Započela sam s predstavljanjem, tj. tko sam, kome sve pomažem i kako. S obzirom na to da imam 2 usluge, razdvojila sam ih vizualno te prvo predstavila glavnu, tko su mi idealni klijenti, koju uslugu imam za njih te podijelila neke od najboljih rezultata. Isto sam ponovila i za drugu usluge. Nakon toga sam podijelila svoju životnu misiju i neke random stvari o sebi te obavezno navela načine na koje me se može kontaktirati i gdje se može konzumirati moj besplatni sadržaj.

Primjer mojeg About dijela:

🤗 Moje ime je Martina Raškaj, i konzultantica sam za CV te LinkedIn Business mentorica.

Liderima i menadžerima pomažem da kroz profesionalan CV, motivacijsko pismo i LinkedIn profil osiguraju bolju poziciju i jaču pregovaračku moć u manje od 2 mjeseca, a solopoduzetnike da u 3 mjeseca ojačaju svoj brend i pretvore LinkedIn profil u magnet za upite i klijente.


AKO SI SAMOZAPOSLENA OSOBA

kao npr. virtualna asistentica, arhitekt, web dizajner, coach, mentor i sl. te želiš veću prepoznatljivost i više upita i klijenata na LinkedInu, mogu ti pomoći uz

👉 LINKEDIN BUSINESS BOOST

te da u 3 mjeseca naučiš kako ojačati svoj brend, te pretvoriti LinkedIn profil u magnet za upite i klijente.

Pročitaj kako izgleda suradnja sa mnom: https://biztique.hr/linkedin-business-boost/

🥳 NEKI OD NAJBOLJIH REZULTATA MOJIH KLIJENATA

Dobio sam 4 klijenta, 12 potencijalnih suradnji i dogovorio partnerstva u samo 4 tjedna (Dominik) 💬 Povećala sam broj upita za suradnju čak 20x u samo 2 mjeseca (Ana)


AKO SI LIDER i/ili MENADŽER

koji želi bolju poziciju, veću prepoznatljivost i jaču pregovaračku moć,

👉 izaberi najbolji paket za sebe:

a) BASIC:

uređujemo CV (životopis), motivacijsko pismo i LinkedIn profil na primjeru 1 oglasa.

Bonusi: predlošci za CV na hrv. i eng. jeziku, špranca za pisanje motivacijskog pisma

b) PREMIUM:

uređujemo CV-jeve i motivacijska pisma za svaki oglas i otvorene molbe, te optimiziramo LinkedIn profil koji će privući pažnju regrutera. Surađujemo do trenutka pronalaska posla. Sigurnost da ćeš se baš svaki put prikazati kao idealni kandidat je zajamčena!

Bonusi: predlošci za CV na hrv. i eng. jeziku, špranca za pisanje motivacijskog pisma, konzultacije da prava prilika pronađe tebe!

🥳 NEKI OD NAJBOLJIH REZULTATA MOJIH KLIJENATA

Dobio sam poziv na intervju 5 min. nakon poslanog CV-ja (Petar) 💬 Firme poput WhatsAppa, Vibera i Facebooka prepoznale su moj novi CV! (Siniša) 💬 Dobio sam posao zbog kvalitetnog motivacijskog pisma koje je direktor pročitao naglas (Petar)

👨‍💻 Preko 80% anketiranih klijenata uspjelo je pronaći posao u manje od 2 mjeseca!


MOJA MISIJA

Pokretanje pozitivnih promjena 💜

RANDOM STVARI O MENI

VELIKA pozitivka 🤩 digitalni nomad (39 država, 5 kontinenata)🧳 izaberem film u manje od 5 min. 🎬

JAVI MI SE

🌐 posjeti web: www.biztique.hr

📹 nauči iz videa: youtube.com/c/BiztiquebyMartinaRaškaj

💬 pošalji poruku na LinkedInu

📧 napiši e-mail: martina@biztique.hr

📷 prati moja putovanja na Instagramu: @martina.raskaj

Martina 🙃

Experience - više od popisa poslova

Dio "Experience", tj. iskustvo, ne bi trebao biti isključivo popis prethodnih radnih pozicija, već priča o vašem profesionalnom putu i postignućima. Umjesto suhoparnog navođenja aktivnosti, napišite kako ste kroz svaku poziciju dodali vrijednost i koje ste rezultate ste postigli na tim radnim mjestima.

Svakako je važno posebno dodati i vašu poduzetničku ulogu. Ovdje preporučujem opet navesti nešto vezano za vašu ciljanu grupu; ili najčešće izazove s kojima se susreću, koje želje imaju, kako im možete pomoći, tko su vaši idealni klijenti i obavezno na kraj kako vas i gdje mogu kontaktirati. Ubacite i linkove poput linka na svoj web, portfolio, brošuru, dokument s preporukama, link na video recenziju klijenta i slično.

Primjer dijela moje Experience sekcije za glavnu radnu ulogu:

Primjer Experience sekcije

Recommendations - moć društvenog dokaza

“Recommendations" ili preporuke ponekad igraju ključnu ulogu u građenju kredibiliteta i znaju biti presudne kod donošenja odluke o suradnji. Pisane preporuke vaših klijenata mogu značajno povećati povjerenje potencijalnih klijenata u vašu uslugu.

Važno je da preporuke budu konkretne i da opisuju specifične rezultate koje ste pomogli postići, primjerice:

  • “nakon samo 2 tjedna dobio sam 2 nova klijenta”
  • “povećala sam broj upita klijenata 20x i uspješno privukla 5 dugoročnih B2B ugovora”

Nekoliko primjera preporuka koje sam dobila od svojih klijenata:

Tin Majetić

Primjer preporuke: Tin

Ana Klancir

Primjer preporuke: Ana

Dominik Metličić

Primjer preporuke: Dominik

LinkedIn je ključni alat za solopoduzetnike

Martina

LinkedIn profil nije samo vaša online vizitka, već moćan alat koji može značajno doprinijeti vašem poslovanju. On je dobra baza i važan kvalitetan temelj za veću vidljivost vašeg brenda, no nikako ne i jedina stvar koja pomaže prepoznatljivosti i dobivanju upita. Upravo kompletnom optimizacijom profila i ostalim bitnim stvarima bavimo se u mojem mentorskom programu LinkedIn Business Boost kroz koji u 3 mjeseca učite kako izgraditi svoj osobni brend, postati prepoznatljiv i privući klijente. Rezervirajte svoj termin ili mi pošaljite dodatna pitanja preko Eduze.

Steknite nove vještine:

LinkedIn Business Boost

Martina Raškaj
Martina Raškaj
Konzultantica za CV i LinkedIn
Od 2017. Martina je privukla preko 550 zadovoljnih klijenata, a ono što oni najviše vole istaknuti u radu s njom jest da dobiju i više nego što su očekivali. Sve zaposlene koji žele napredovati u karijeri uči kako urediti CV (životopis), motivacijsko pismo i LinkedIn profil da povećaju broj poziva na intervju te brže i jednostavnije dođu do željenog posla. Samozaposlene koji pružaju usluge u 12 tjedana uči kako izgraditi osobni brend, povećati vidljivost i privući klijente na LinkedInu bez straha da ostanu bez njih i da imaju stabilnije poslovanje.
5,0