Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

08.08.2022.

Ide kriza: kako ćemo koristiti edukacije i prodavati?

Ako nas na jesen-zimu 2022. dočeka još jedna kriza, jedno je sigurno (jer je tako bilo do sada): tvrtke će prvo srezati budžete za marketing i edukacije. S krizom pada i potražnja, pa se trebamo pripremiti za to.

Našoj firmi ovo nije prvi rodeo, pa ćemo u ovoj epizodi s vama podijeliti neke manevre koji su funkcionirali nama u prošlosti, i koji nam mogu pomoći prebroditi jesen i zimu. I ne, nećemo vam sugerirati da dajete popuste (ali ćemo dati svoje uvide na tu temu.)

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u emisiju: Ide kriza: kako ćemo koristiti edukacije i prodavati?
  2. Povod za temu epizode
  3. Edukacijski marketing: zašto?
  4. Kako prilagoditi edukacije?
  5. Edukacije u manjim modulima
  6. Izdvajanje praktičnih dijelova edukacije
  7. Smanjivanje troškove edukacija
  8. Prilagodba marketinga: specijalizacije
  9. Korištenje publike i klijenata poslovnih partnera
  10. Pretvaranje u nove formate: 'lead generation magnet'
  11. Manevri s cijenama: naš primjer
  12. Eksperimentiranje s cijenama
  13. Što s popustima?
  14. Što izbjegavamo kod prilagodbe edukacije?
  15. Istražite Eduza Premium
  16. Dođite u Facebook grupu: Kako unovčiti edukacije?

Kada ste poduzetnik, u krizi jako puno toga ovisi o vama i to je istovremeno i grozno i super. Snosite više odgovornosti i rizika ali zato imate više manevarskog prostora. U trenucima krize trebate imati više opcija, a ne manje. To je prilika da budete inovativni!

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.