Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

03.11.2020.

Originalno istraživanje kao taktika marketinga | Selma Čmelik

Pokrećete novi ili promovirate postojeći projekt u sklopu kojeg radite istraživanje? Svoje originalno istraživanje možete iskoristiti kao marketinšku taktiku. Kako to funkcionira u praksi, na primjeru svog istraživanja ispričala nam je Selma Čmelik iz zadarske tvrtke Zona Plus, digitalne marketinške agencije specijalizirane za čarter tvrtke.

Selma je sredinom 2020. godine pokrenula novi projekt www.čarter.hr. Za potrebe promocije tog projekta, Selma je kreirala potpuno novo i originalno istraživanje djelatnosti nautičkog čartera u Hrvatskoj za 2020. godinu, koje možete besplatno preuzeti online na www.čarter.hr.

Zašto i kako je Selma napravila originalno istraživanje, koliko je to istraživanje trajalo, koji su izvori informacija korišteni u istraživanju i konačno - kakvi su rezultati i povratne informacije, razgovarali smo sa Selmom u sedmoj epizodi Eduza Show video podcasta, koja je ujedno po prvi puta emitirana UŽIVO!

Prilikom kreiranja istraživanja Selma se usredotočila na ono što je ljudima vrijedno, a ne samo zanimljivo. Potrudila se staviti podatke u kontekst kako bi korisnicima pokazala gdje ima mjesta za napredak. Kao jedan od najvećih benefita izrade originalnog istraživanja Selma je istaknula stvarne i kvalitetne informacije koje dobivate od korisnika, a rezultati i povratne reakcije nadmašili su i njena očekivanja.

Selma Čmelik na internetu

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Predstavljanje gosta: Selma Čmelik. Kako je nastala Zona Plus? - 00:45
  2. Zašto čarter.hr i što će to biti? - 2:53
  3. Zašto uopće raditi originalno istraživanje? Koji je benefit? - 6:51
  4. Koliko ti je vremena trebalo da kreiraš e-book? - 12:09
  5. Prezentacija projekta na Biograd Boatshow i edukativno predavanje na Charter Expo - 15:25
  6. Kakvi su rezultati i broj downloada? - 19:00
  7. Povratne informacije ljudi iz čartera koji su pročitali istraživanje - 22:51
  8. Koji je sljedeći korak sa čarter.hr? - 30:39
  9. Kako se neke vrste poslovnih edukacija uklapaju u projekt čarter.hr? - 33:10
  10. Hoće li čarter.hr imati i dio vezan za tehničko osoblje čartera, možda neki software? - 35:49
  11. Kako ti gledaš na ovakav način pristupa novom projektu, gdje se počinje promovirati prije nego što je cijeli projekt spreman? - 37:31
  12. Još jedan primjer izvještaja i originalnog istraživanja iz tvrtke Logit - 40:59
  13. Je li u planu istraživanje prevesti na engleski jezik? - 43:48
  14. Imaš li još neke savjete ili nešto što nismo obradili? - 45:57

Izdvajamo iz epizode

"Istraživanje mora ljudima ponuditi konkretne informacije - ono što će im biti vrijedno, a ne ono što će im biti zanimljivo."

#E07-quote-istrazivanje-mora-ljudi-ponuditi-konkretne-informacije

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.