Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

19.07.2022.

Osobni brend edukatora u praksi: savjeti i primjeri

Edukatori s razvijenim osobnim brendom prodaju više edukacija - i točka. No, što je to sve što edukatori rade da bi se etablirali kao stručnjaci koje svi prepoznaju?

Da ne biste morali sami istraživati, u ovoj epizodi na pladnju donosimo savjete, pregled svima dostupnih mogućnosti, a sve smo popratili konkretnim primjerima hrvatskih edukatora.

Svaka tvrtka danas treba biti i medijska, i edukatorska tvrtka.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u osobni brend edukatora
  2. Osobni blog
  3. Izgradnja brenda uz pomoć drugih
  4. Pisanje tekstova za odabrane medije
  5. Online servisi
  6. Društvene mreže
  7. Podcasti
  8. Digitalni časopis
  9. E-mail newsletter
  10. Partnerstvo u koprodukciji sadržaja
  11. Offline eventi
  12. Vlastita inovativna medijska produkcija
  13. Primjeri video podcasta
  14. Primjer audio podcasta
  15. Primjeri eventa
  16. Primjer časopisa
  17. Kako to sve stići?

Stručnjaci, želite nuditi edukacije i tako živjeti od svog znanja?

Eduza je platforma koja vam pomaže izgraditi vaš osobni brend kao stručnjaka i edukatora te promovirati vas i vaše edukacije. Prijavite nam vaše edukacije i mi ćemo ih uvrstiti u Eduzin katalog poslovnih edukacija.