Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

17.05.2022.

Recenzije edukacija: Zašto i kako ih aktivno prikupljati?

Recenzije služe da biste novim polaznicima osvijestili vrijednost vaših edukacija, radionica, predavanja - no morate ih sami zatražiti, one se neće napisati ni objaviti same!

Korisnici ne volontiraju recenzije sami od sebe. Moraju biti iznimno motivirani da bi vam napisali recenziju. Treba im poticaj koji im morate dati - vi!

Polaznici će na neki način htjeti zaštititi svoje vrijeme koje će uložiti u vašu edukaciju. Zato žele znati kakve su bile vaše prijašnje edukacije i što drugi misle o vama kao edukatoru. Polaznici ŽELE znati što će dobiti, zato recenzije imaju veliku vrijednost.

Osim toga, iz recenzija ćete dobiti uvide o vrijednostima koje vaši polaznici dobiju i različite kutove gledanja na vaše edukacije, o kojima inače niste ni razmišljali. Neke riječi vaših polaznika pomoći će vam da se bolje izrazite i iskoristite ih kao 'keyworde' u prodajnom sadržaju za opisivanje vaših edukacija.

Kako prikupljati i iskoristiti recenzije?

Prikupljajte ih redovito, nakon svake edukacije. Jedan polaznik – jedna nova recenzija kojom se možete promovirati. Važan je i način na koji prikupljate recenzije, odnosno važno je postaviti prava pitanja kako ne biste dobili generičke odgovore.

Možete pitati ovako:

  • Koja je najvrjednija stvar koju ste dobili na ovoj radionice? ili
  • Koja je jedna stvar koju biste popravili kod ove radionice?

Tako ćete polaznike fokusirati na jednu stvar i dobiti konkretnije odgovore.

Iskoristite bilo kakvu direktnu vezu koju imate s vašim polaznicima. Ako promovirate svoju edukaciju putem društvenih mreža, možete iskoristiti dobrovoljne komentare vaših nekadašnjih polaznika tako da ih osobno i direktno pitate da isti taj komentar ostave za edukaciju koju sada opet održavate.

Recenzije svakako možete objaviti putem vašeg weba, ali i na platformi poput eduza.hr. Upravo smo u ovoj epizodi demonstrirali kako na eduza.hr možete dobiti i pisati recenzije, a onda ih i uređivati.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u emisiju: Zašto i kako aktivno prikupljati recenzije edukacija
  2. Novosti: Facebook zajednica za edukatore i Eduzina dedicirana stranica u novom e-časopisu 'Office centar'
  3. Zašto su recenzije važne i kako možete iskoristiti ključne riječi koje izgovaraju vaši polaznici?
  4. Važnost postavljanja pravih pitanja
  5. Edukacija: kako prikupiti povratne informacije od naših korisnika?
  6. Što nas negativne recenzije mogu naučiti?
  7. Zašto edukatori moraju aktivno i redovito prikupljati recenzije?
  8. Kako točno prikupljati recenzije?
  9. Koji je dobar trenutak za prikupljanje recenzija putem intervjua?
  10. Demonstriramo: kako izgleda ostavljanje recenzija na eduza.hr?
  11. Dodatno: kako istaknuti i sakriti recenzije na eduza.hr

Izdvajamo iz epizode

Višnja Željeznjak, Eduza Show #34:

"Polaznici će htjeti zaštititi vrijeme koje će uložiti u vašu edukaciju i zato žele vidjeti što drugi kažu o toj edukaciji."

Citat Višnja Željeznjak, Eduza Show: "Polaznici će htjeti zaštititi vrijeme koje će uložiti u vašu edukaciju i zato žele vidjeti što drugi kažu o toj edukaciji."

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.