
Odražava li vaša poslovna komunikacija vašu stručnost? U ovoj epizodi Eduza Showa razgovaramo s lektoricom Anom Klancir o tome kako jezične pogreške u poslovnoj komunikaciji mogu ugroziti vaš ugled i prodaju, ali i kako ih izbjeći.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Gdje se koriste usluge lekture
- Greške u komunikaciji na društvenim mrežama
- Pogreške u poslovnom kontekstu
- Emotikoni, anglicizmi i žargon
- Vi ili ti u poslovnoj komunikaciji
- Tko ne može bez lektora
- Edukacija: Riječi koje otvaraju vrata (i inbox)
- Savjeti za bolju poslovnu komunikaciju
GOŠĆA: ANA KLANCIR
Ana je profesorica hrvatskog jezika, edukatorica i lektorica s bogatim iskustvom u podučavanju i jezičnom savjetovanju. Nakon višegodišnje karijere u turističkom sektoru, posvetila se edukacijama te lektoriranju različitih vrsta tekstova – od stručnih i akademskih radova do knjiga, brošura i web sadržaja. Na LinkedInu redovito dijeli praktične savjete o hrvatskom jeziku i poslovnoj komunikaciji te kroz svoj prepoznatljiv hashtag #učimohrvatski približava jezične teme široj publici na jednostavan i zanimljiv način. Danas je poznata kao pouzdan izvor jezičnih savjeta i inspiracija svima koji žele pisati pravilno i učinkovito.