Eduza show / 30.09.2025.

Zapeo proizvodni biznis? Vratite se osnovama | Barbara Zec i Andreja Fazlić

Znate da imate dobar i visoko kvalitetan proizvod, ali vas nitko ne doživljava? Frustiraju vas brojni stručni savjeti koje isprobavate, a rezultata nema? Barbara Zec i Andreja Fazlić iz Klica buntovnica donose rješenje: strateški pristup marketingu koji se fokusira na osnove umjesto na trendove i trikove. Ali što to znači, i kako točno? Gledajte i saznajte.

Pogledajte video

Sadržaj epizode:

  1. Priča o nastanku Klica buntovnica
  2. Rješavanje frustracija i pronalaženje rješenja
  3. Zašto se dobar proizvod ne prodaje
  4. Uloga AI-ja u dizajnu
  5. Povratak osnovama: ključna načela marketinga i dizajna
  6. Izazovi i strategije u rastu poslovanja
  7. Osobni razvoj i rast poslovanja
  8. Brendiranje i potrebe kupca
  9. Konzistentnost u vizualnom brendiranju
  10. Uloga učenja u poslovanju
  11. Izgradite temelje svog brenda i poslovanja

GOŠĆE: BARBARA ZEC i ANDREJA FAZLIĆ

BARBARA ZEC, dizajnerica vizualnih komunikacija s 20+ godina iskustva rada u struci. Nakon završenog Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, radila je kao dizajner za male i velike marketinške agencije s raznolikom paletom klijenata i brandova (telekomunikacije, FMCG, IT i drugi). Od 2014. radi samostalno za domaće i strane klijente, a 2021. godine osniva Studio Zec. Moglo bi se reći da je znatiželjni generalist. Osim dizajnom u službi brenda i marketinga, područje interesa joj je inkluzivni dizajn čija je posebnost uključivanje osoba koje su obično izolirane od društva. Sudjelovala je u više lokalnih i međunarodnih radionica inkluzivnog dizajna; kao polaznica, suvoditeljica i voditeljica. Uz dizajn, bavi se pisanjem članaka o dizajnu i srodnim temama. Radi i kao edukatorica grafičkog dizajna za sveučilište Algebra Bernays. Koautorica je podcasta Klice Buntovnice koji lokalne proizvođače i male i srednje poljoprivrednike (i ostale) educira o dizajnu, strategiji, marketingu i prodaji.

Barbara na Eduzi

ANDREJA FAZLIĆ, poslovna i strateška savjetnica s više od 15 godina iskustva u marketingu, prodaji i razvoju digitalnog poslovanja. Karijeru je gradila u vodećim marketinškim agencijama, radeći na projektima domaćih i globalnih klijenata iz različitih industrija. Od 2017. godine djeluje kao samostalna konzultantica usmjerena na integraciju marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound i Loop metodologije te HubSpot CRM-a. Suosnivačica je edukativnog brenda Klice Buntovnice, koji putem podcasta i drugih besplatnih sadržaja pomaže lokalnim proizvođačima i malim poduzetnicima da bolje razumiju dizajn, marketing, strategiju i prodaju. Kao koautorica podcasta i suvoditeljica radionice pomaže aspirativnim poduzetnicima da pronađu jasan smjer i izgrade čvrste temelje svog brenda i poslovanja. Kroz praktične alate i iskustva osnažuje polaznike da sistematiziraju procese, bolje razumiju svoje kupce i ostvaruju održiv rast.

Andreja na Eduzi

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.