
Znate da imate dobar i visoko kvalitetan proizvod, ali vas nitko ne doživljava? Frustiraju vas brojni stručni savjeti koje isprobavate, a rezultata nema? Barbara Zec i Andreja Fazlić iz Klica buntovnica donose rješenje: strateški pristup marketingu koji se fokusira na osnove umjesto na trendove i trikove. Ali što to znači, i kako točno? Gledajte i saznajte.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Priča o nastanku Klica buntovnica
- Rješavanje frustracija i pronalaženje rješenja
- Zašto se dobar proizvod ne prodaje
- Uloga AI-ja u dizajnu
- Povratak osnovama: ključna načela marketinga i dizajna
- Izazovi i strategije u rastu poslovanja
- Osobni razvoj i rast poslovanja
- Brendiranje i potrebe kupca
- Konzistentnost u vizualnom brendiranju
- Uloga učenja u poslovanju
- Izgradite temelje svog brenda i poslovanja
GOŠĆE: BARBARA ZEC i ANDREJA FAZLIĆ
BARBARA ZEC, dizajnerica vizualnih komunikacija s 20+ godina iskustva rada u struci. Nakon završenog Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, radila je kao dizajner za male i velike marketinške agencije s raznolikom paletom klijenata i brandova (telekomunikacije, FMCG, IT i drugi). Od 2014. radi samostalno za domaće i strane klijente, a 2021. godine osniva Studio Zec. Moglo bi se reći da je znatiželjni generalist. Osim dizajnom u službi brenda i marketinga, područje interesa joj je inkluzivni dizajn čija je posebnost uključivanje osoba koje su obično izolirane od društva. Sudjelovala je u više lokalnih i međunarodnih radionica inkluzivnog dizajna; kao polaznica, suvoditeljica i voditeljica. Uz dizajn, bavi se pisanjem članaka o dizajnu i srodnim temama. Radi i kao edukatorica grafičkog dizajna za sveučilište Algebra Bernays. Koautorica je podcasta Klice Buntovnice koji lokalne proizvođače i male i srednje poljoprivrednike (i ostale) educira o dizajnu, strategiji, marketingu i prodaji.
Barbara na Eduzi
ANDREJA FAZLIĆ, poslovna i strateška savjetnica s više od 15 godina iskustva u marketingu, prodaji i razvoju digitalnog poslovanja. Karijeru je gradila u vodećim marketinškim agencijama, radeći na projektima domaćih i globalnih klijenata iz različitih industrija. Od 2017. godine djeluje kao samostalna konzultantica usmjerena na integraciju marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound i Loop metodologije te HubSpot CRM-a. Suosnivačica je edukativnog brenda Klice Buntovnice, koji putem podcasta i drugih besplatnih sadržaja pomaže lokalnim proizvođačima i malim poduzetnicima da bolje razumiju dizajn, marketing, strategiju i prodaju. Kao koautorica podcasta i suvoditeljica radionice pomaže aspirativnim poduzetnicima da pronađu jasan smjer i izgrade čvrste temelje svog brenda i poslovanja. Kroz praktične alate i iskustva osnažuje polaznike da sistematiziraju procese, bolje razumiju svoje kupce i ostvaruju održiv rast.