Radionica

Build and gin- Brand to win

Većina poduzetnika i timova ne zna jasno i upečatljivo ispričati priču svog branda – koriste generičke izraze koji ne ostavljaju dojam ni u timu ni na tržištu.

Kroz iskustvenu LEGO® SERIOUS PLAY® radionicu, polaznici će dobiti jasnu, vizualiziranu i emocionalno povezanu sliku svog branda – uključujući ključnu rečenicu, vrijednosti, razlikovnost i zajedničku viziju koju mogu odmah koristiti u komunikaciji i prezentaciji.

  • Josipa Boric-Novosel
Josipa Boric-Novosel
Build and gin- Brand to win

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Koliko puta ste pokušali objasniti svoj brand pa zvučali kao svi ostali?

Na radionici Build and Gin: Brand to Win kroz LEGO® SERIOUS PLAY® metodu destiliramo vaš brand do njegove suštine – vrijednosti, identiteta i osobnosti koje ga čine jedinstvenim.

U tri sata dobit ćete jasnoću, zajedničku viziju i rečenicu koja nosi vaš brand.

Serious brand. Serious play. Seriously good gin. .

Što ćete naučiti?

  • Što vas čini različitima – ne generičke riječi, nego konkretnu razliku koja vas izdvaja od svih ostalih na tržištu
  • Jednu moćnu rečenicu koja nosi tvoj brand – predstavite se investitoru, klijentu ili na networkingu bez mucanja i "pa znači mi radimo..."
  • Emocionalnu kartu vašeg branda – znate li koju emociju želite kod ljudi izazvati, znate kako dizajnirati sve. Od boja i komunikacije do ponašanja na sastancima
  • Osobnost i arhetip branda – bez dosadnih marketinških pojmova, samo jasna slika tko ste
  • Viziju koju možete jednostavno pretočiti u dizajn, komunikaciju i identitet

Sadržajne cjeline

Radionica je osmišljena kao iskustveno putovanje kroz temelje vašeg branda: vrijednosti, identitet, emociju i viziju. Umjesto apstraktnih pojmova i generičkih opisa, radimo s konkretnim pitanjima, rukama i kockicama.
Teoriju ne pričamo – mi je gradimo. Pomoću LEGO® SERIOUS PLAY® metode svaka se tema otvara kroz struktirani dijalog, refleksiju i građenje modela koji odražavaju ono što vaš brend je

  1. Uvod u LEGO® SERIOUS PLAY®metodu- Što je LSP i zašto „gradimo“ umjesto da zapisujemo
  2. Što nas čini jedinstvenima? - Gradimo fizički model koji prikazuje našu različitost? Destilacija generičkih izjava u konkretne vrijednosti i značajke
  3. Rečenica koja nosi brand- Definiranje jedne snažne rečenice koja jasno opisuje što radimo, za koga i zašto je to vrijedno
  4. Emocionalna karta branda- Koju emociju želimo izazvati kod klijenata te kako to utječe na komunikaciju, dizajn, ponašanje.
  5. Osobnost i arhetip branda- Gradimo brand kao osobu: kako bi se ponašala, govorila, izgledala. Prepoznavanje arhetipa (bez marketing žargona)
  6. Vizija i sljedeći koraci - Složeni modeli postaju osnova za viziju i komunikaciju. Grupna refleksija i izrada mini akcijskog plana

Kada složimo sve kockice, imat ćete jasnu, vizualnu i emocionalnu mapu vašeg branda – kao temelj za daljnji razvoj komunikacije, dizajna, prodaje i timskog rada.
Otići sćete vrijednim uvidima, dobit ćete i konkretnu rečenicu kojom možete predstaviti svoj brand s jasnoćom i sigurnošću.
I naravno – cijelo iskustvo gradimo kroz igru, povezanost i gin.

Ciljana publika

  • Za poduzetnike i startupe koji žele izgraditi temelje branda od nule
  • Za timove koji trebaju zajedničku sliku i jasnu priču (bez prepirki oko vizije)
  • Za freelancere i kreativce koji žele brandirati sebe
  • Za sve kojima je teško vizualizirati i pretočiti misli u riječi, a ovdje to mogu doslovno složiti


Edukatori

Josipa Boric-Novosel
Josipa Boric-Novosel
Team leadership coach /

Josipa Borić-Novosel je leadership coach i trenerica mekih vještina s više od 20 godina iskustva u IT i telekom industriji.

Certificirana je LEGO® SERIOUS PLAY® facilitatorica i Certified Training Partner tvrtke Inthrface za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Srbiju, Kosovo i Makedoniju , što joj omogućuje da provodi certificirane programe i osposobljava nove facilitatora ove metode.

Specijalizirana je za razvoj timova, komunikaciju i facilitaciju, a kroz svoj rad povezuje ljude, jača suradnju i podržava autentičan rast – uz dozu kreativnosti, strukture i humora.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?