O edukaciji
Koliko puta ste pokušali objasniti svoj brand pa zvučali kao svi ostali?
Na radionici Build and Gin: Brand to Win kroz LEGO® SERIOUS PLAY® metodu destiliramo vaš brand do njegove suštine – vrijednosti, identiteta i osobnosti koje ga čine jedinstvenim.
U tri sata dobit ćete jasnoću, zajedničku viziju i rečenicu koja nosi vaš brand.
Serious brand. Serious play. Seriously good gin. .
Što ćete naučiti?
- Što vas čini različitima – ne generičke riječi, nego konkretnu razliku koja vas izdvaja od svih ostalih na tržištu
- Jednu moćnu rečenicu koja nosi tvoj brand – predstavite se investitoru, klijentu ili na networkingu bez mucanja i "pa znači mi radimo..."
- Emocionalnu kartu vašeg branda – znate li koju emociju želite kod ljudi izazvati, znate kako dizajnirati sve. Od boja i komunikacije do ponašanja na sastancima
- Osobnost i arhetip branda – bez dosadnih marketinških pojmova, samo jasna slika tko ste
- Viziju koju možete jednostavno pretočiti u dizajn, komunikaciju i identitet
Sadržajne cjeline
Radionica je osmišljena kao iskustveno putovanje kroz temelje vašeg branda: vrijednosti, identitet, emociju i viziju. Umjesto apstraktnih pojmova i generičkih opisa, radimo s konkretnim pitanjima, rukama i kockicama.
Teoriju ne pričamo – mi je gradimo. Pomoću LEGO® SERIOUS PLAY® metode svaka se tema otvara kroz struktirani dijalog, refleksiju i  građenje modela koji odražavaju ono što vaš brend je
- Uvod u LEGO® SERIOUS PLAY®metodu- Što je LSP i zašto „gradimo“ umjesto da zapisujemo
- Što nas čini jedinstvenima? - Gradimo fizički model koji prikazuje našu različitost? Destilacija generičkih izjava u konkretne vrijednosti i značajke
- Rečenica koja nosi brand- Definiranje jedne snažne rečenice koja jasno opisuje što radimo, za koga i zašto je to vrijedno
- Emocionalna karta branda- Koju emociju želimo izazvati kod klijenata te kako to utječe na komunikaciju, dizajn, ponašanje.
- Osobnost i arhetip branda- Gradimo brand kao osobu: kako bi se ponašala, govorila, izgledala. Prepoznavanje arhetipa (bez marketing žargona)
- Vizija i sljedeći koraci - Složeni modeli postaju osnova za viziju i komunikaciju. Grupna refleksija i izrada mini akcijskog plana
Kada složimo sve kockice, imat ćete jasnu, vizualnu i emocionalnu mapu vašeg branda – kao temelj za daljnji razvoj komunikacije, dizajna, prodaje i timskog rada.
Otići sćete  vrijednim uvidima, dobit ćete i konkretnu rečenicu kojom možete predstaviti svoj brand s jasnoćom i sigurnošću.
I naravno – cijelo iskustvo gradimo kroz igru, povezanost i gin. 
Ciljana publika
- Za poduzetnike i startupe koji žele izgraditi temelje branda od nule
- Za timove koji trebaju zajedničku sliku i jasnu priču (bez prepirki oko vizije)
- Za freelancere i kreativce koji žele brandirati sebe
- Za sve kojima je teško vizualizirati i pretočiti misli u riječi, a ovdje to mogu doslovno složiti

 
        
      