Radionica

Business storytelling – dobrom pričom do još bolje prodaje

Ovladajte svojom business pričom i zauzmite željeno mjesto na tržištu. Iskoristite snagu dobrog storytellinga i dajte svojoj priči da (pro)radi za vas. Povećajte svoju vidljivost u branši i privucite klijente na pametan način!

  • Dijana Zorić
Dijana Zorić
Business storytelling – dobrom pričom do još bolje prodaje

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Tržište se mijenja brzo i dinamično, baš kao i potrebe (budućih) klijenata. „Samo dobar proizvod“ više nije dovoljan - uz njega je potrebno vezati i priču koja će ga predstaviti ciljanoj publici i uspješno izdvojiti iz buke konkurencije.

Pomažemo vam kreirati baš takvu business priču, s kojom ćete uspješno i baš u svome stilu dočekati promjene koje stižu tržištu te ih okrenuti ravno u svoju korist. Cilj je da sve naučeno na radionici već od ponedjeljka možete konkretno primijeniti u svojoj business praksi – i svoju priču voditi potpuno samostalno!

Zašto upisati business storytelling radionicu?

  • steći ćete stručne i pouzdane temelje za daljnje samostalno upravljanje svojom business pričom
  • naučit ćete kako pričom poboljšati prodaju, a istodobno smanjiti trošak poslovanja
  • praktične vježbe uz feedback voditeljice
  • mogućnost individualnog savjetovanja
  • mogućnost business umrežavanja s ostalim polaznicima

Što ćete naučiti?

  • Što dobra priča čini za vaš proizvod/uslugu
  • Kako dobra priča zarađuje za vas
  • Kako dobra priča smanjuje vaše troškove u poslovanju
  • Kako kreirati i voditi svoju business priču
  • Kako pričom privući (i zadržati) klijente
  • Najveći mitovi o business storytellingu (i kako na njih ne nasjesti u praksi)
  • Najveće greške koje činimo u business storytellingu (i kako ih izbjeći na vlastitoj koži)
  • Što su vježbe business storytellinga i kako ih samostalno izvoditi kod kuće

Sadržajne cjeline

Radionica se sastoji od teoretskog i praktičnog dijela. Teoretski dio uključuje pripremljene audiovizualne i tiskane materijale s konkretnim primjerima koji prate predavanje. Praktični dio uključuje demonstriranje, mentorstvo i feedback voditeljice.

  1. [--- TEORETSKI DIO ---]
  2. Uvod u business storytelling
  3. Kratka povijest business storytellinga
  4. Važnost business storytellinga u komunikaciji s klijentima
  5. Važnost business storytellinga za prodaju
  6. Primjeri dobre i ne baš dobre prakse
  7. [--- PRAKTIČNI DIO ---]
  8. Praktične vježbe (u grupi, u paru i individualno)
  9. Simulacije situacija za primjenu naučenog (simulacija business sastanka, izlaganja prezentacije i dr.)
  10. Vježbe slušanja
  11. Vježbe dikcije
  12. Vježbe javnog nastupa

Nakon radionice, polaznici po želji mogu iskoristiti mogućnost individualnog sata s voditeljicom u dogovorenom terminu i po sniženoj cijeni.

Ciljana publika

  • Poduzetnici
  • Pokretači startupova
  • Voditelji timova
  • Marketing, content i social management stručnjaci
  • Svi koji žele praktično ovladati vještinama business storytellinga

Radionica je namijenjena svim razinama predznanja polaznika, od početnika do naprednih.

Edukatori

Dijana Zorić
Dijana Zorić
Stručnjakinja za storytelling, business storytelling i vanjsku komunikaciju

Za područje storytellinga Dijana se educirala i kontinuirano se usavršava na prestižnim svjetskim storytelling učilištima (International School of Storytelling na Emerson College, Storytelling Centre Amsterdam i dr.). Suosnivačica je i suvlasnica storytelling trening centra StoryLab, supokretačica prve Storytelling akademije u Hrvatskoj te dugogodišnja storytelling mentorica brojnih domaćih i inozemnih klijenata.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?