Modul

Dodana vrijednost kao element kalkulacije cijena

Dobrodošli u svijet kalkulacija!
Ovaj modul dio je programa "Kalkulacije cijena". Pokazuje kako formirati dodanu vrijednost proizvodima i uslugama i uvrstiti je u kalkulacije cijena.
Budite sigurni u svoju dodanu vrijednost. Usvojite znanje kako ju formirati i komunicirati tako da to kupac/klijent razumije i percipira. To vam omogućava više prodajne cijene, a time i bolji poslovni rezultat.

Prijavom na 2 modula po izboru, 1. modul "Osnove kalkulacija" za vas je BESPLATAN!

  • Dubravka Lacić
Dubravka Lacić
Dodana vrijednost kao element kalkulacije cijena

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Stvoriti dodanu vrijednost i znati je pravilno ugraditi u cijenu zahtjevan je posao. Pretpostavlja dobro poznavanje vlastitih proizvoda/usluga, kao i konkurentskih, poznavanje načina rada s kupcima/klijentima, trenutne ponude i zahtjeva tržišta.

Razlika u cijeni koju možemo ostvariti dodavanjem vrijednosti proizvodima i uslugama može se znatno razlikovati. Ovisi konkurenciji, vrsti djelatnosti i načinu rada.

Ovim modulom usvojite znanje o izvorima dodane vrijednosti i njenoj primjeni kao sastavnog elementa u kalkulaciji vaših cijena. Modul obuhvaća primjere različitih izvora i načina formiranja dodane vrijednosti.

Što ćete naučiti?

  • Usvojiti temeljna pravila koja su važna pri formiranju dodane vrijednosti
  • Razumjeti koji čimbenici i kako utječu na dodanu vrijednost
  • Usvojiti znanje kako je moguće formirati dodanu vrijednost
  • Razumjeti vijek trajanja i redefiniranje dodane vrijednosti
  • Razviti način razmišljanja koji potiče formiranje dodane vrijednosti i njeno uvrštavanje u kalkulacije cijena
  • Steći sposobnost prilagodbe različitim situacijama koje od vas zahtijevaju izradu formiranje ili redefiniranje dodane vrijednosti

Sadržajne cjeline

Omogućite si stvaranje boljih poslovnih rezultata i imidža vaših proizvoda ili usluga kroz izgradnju vlastite dodane vrijednosti.

  1. Definicija, smisao i komunikacija dodane vrijednosti
  2. Formiranje dodane vrijednosti proizvoda
  3. Dodana vrijednost u brandu i marketingu
  4. Tradicijska i povijesna dodana vrijednost
  5. Dodana vrijednost u uslugama
  6. Komunikacija dodane vrijednosti kod izvoza
  7. Inovacije kao izvor dodane vrijednosti
  8. Kako dodanu vrijednost ukalkulirati u cijenu?

Naučite kako formirati dodanu vrijednost i ugraditi je u prodajne cijene.

Ciljana publika

  • poduzetnici / vlasnici / direktori koji žele formirati dodanu vrijednost svojih proizvoda ili usluga (neovisno o djelatnosti i veličini poslovnog subjekta)
  • svi koji su uključeni u kalkulacije ili odlučuju o cijenama proizvoda, robe ili usluga
  • direktori, voditelji ili djelatnici prodaje
  • svi koji smatraju da je znanje o dodanoj vrijednosti i kalkulacijama cijena važno za njihov rad
  • svi koji se pripremaju za menadžerske uloge bez obzira na hijerarhijsku razinu
  • svi koji žele unaprijediti svoja znanja iz područja dodane vrijednosti kao elementa kalkulacija cijena i doprinosa u jačanju branda

Pridružite se ovom modulu i stečena znanja odmah primijenite na vlastito poslovanje. Upravljate suvereno svojim prihodima i povećajte profit!

Napravite iskorak prema poboljšanju svojih kompetencija – prijavite se već danas!


Edukatori

Dubravka Lacić
Dubravka Lacić
mr. oec., ovlašteni procjenitelj, poslovni konzultant

Dubravka je stručnjak u područjima financija, kontrolinga, organizacijskog i upravljačkog menadžmenta. Njena misija je klijentima pomoći poboljšati profitabilnost i olakšati upravljanje poslovanjem. Strast su joj brojevi i poučavanje. Veliki je zagovornik cjeloživotnog učenja te i sama kontinuirano stječe nova znanja. Poslovnim edukacijama bavi se već više od 10 godina. Surađuje s domaćim i inozemnim poduzećima i brojnim respektabilnim institucijama kao što su HAMAG BICRO, ZICER (Plavi ured), DURA (Dubrovačka razvojna agencija), Razvojni centar ličko-senjske županije, Enter Koprivnica i Udruga Hrvatski izvoznici. Ovlašteni je procjenitelj, član Hrvatskog društva procjenitelja (HDP), dugogodišnji član Internacionalnog udruženja kontrolera (ICV, München) i mentor za razvoj poslovanja u mreži mentora HAMAG BICRO. Jedan je od autora priručnika za savjetovanje poduzetnika, izrađenih za potrebe članica mreže BOND (HAMAG BICRO).

BASIS savjetovanje d.o.o. logo

BASIS savjetovanje d.o.o.

BASIS savjetovanje pruža usluge poslovnog savjetovanja vezane uz agilnu organizaciju i upravljanje funkcijama nabave, prodaje i proizvodnje, implementaciju kontrolinga poslovanja, modeliranje i optimizaciju poslovnih procesa, vođenje i upravljanje poslovnim projektima, investicijama i robnim markama, te izradu dubinskih analiza i procjene vrijednosti poduzeća i poslovanja. Iskustvo i širina znanja naša su najveća snaga. Poduzeće pruža različite otvorene specijalističke edukacije iz područja ekspertize svog rada, kao i „in house“edukacije prilagođene potrebama i grani poslovanja klijenata.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?