Radionica

Employer Branding u praksi - kako kreirati web stranicu karijera i oglas natječaja za posao

Naučite kako uspješno primjeniti brend poslodavca u najčešćim recruitment marketing aktivnostima: web stranici Karijere i Oglasu natječaja za posao.


  • Ivana Mijić
Ivana Mijić
Employer Branding u praksi - kako kreirati web stranicu karijera i oglas natječaja za posao

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Bilo da ste vlasnik tvrtke ili djelatnik marketing i/ ili HR odjela koji provodi proces zapošljavanja, moguće da imate izazov sa adekvatnim predstavljanjem tvrtke potencijalnim zaposlenicima.

Uz upoznavanje sa pojmom Employer Brand-a te benefitima koje svjesno upravljanje brendom poslodavca pruža, na ovoj edukaciji načiti ćete kako Employer Branding primjeniti u praksi u dvije najčešće recruiting aktivnosti - predstavljanju na stranici karijera te oglasu natječaja za posao.

Saznati ćete ključne elemente sadržaja web stranice Karijere koja će vas autentično predstaviti kao poslodavca te kako kreirati oglas Natječaja za posao koji će pomoći u privlačenju adekvatnih kandidata za vašu kompaniju i poziciju koju tražite.

Svaka cjelina sastoji se od prenošenja teorijskih znanja, primjera iz prakse te praktičnog rada tijekom kojeg ćete definirati glavna obilježja vaše kompanije kao poslodavca te sadržaj kojim ćete se moći adekvatno predstaviti na stranici karijera i unutar oglasa natječaja za posao.

Rad u maloj grupi - maksimalno 6 polaznika, omogućava svima dovoljno prostora za interakciju sa predavačem.

Što ćete naučiti?

  • Bolje razumijeti ulogu i važnost brenda poslodavca
  • Definirati glavne Employer Brend elemente vaše tvrtke
  • Postaviti elemente web stranice Karijere i oglasa Natječaja za posao
  • Uspješno komunicirati ključne poruke zaposlenicima i kandidatima

Sadržajne cjeline

  1. Employer Branding - predstavljanje tvrtke na tržištu rada
  2. Benefiti svjesnog upravljanja brendom poslodavca
  3. Glavni Employer Brand elementi
  4. Definiranje modela poželjnog kandidata/ zaposlenika
  5. Kako kreirati sadržaj autentične stranice Karijera
  6. Kako napisati učinkovit Oglas natječaja za posao

Ciljana publika

  • Vlasnici tvrtki
  • Voditelji ili djelatnici marketing odjela
  • Voditelji ili djelatnici odjela ljudskih resursa


Edukatori

Ivana Mijić
Ivana Mijić
Konzultantica i mentorica za Marketing i Employer Branding

Tijekom 25 godina karijere, u marketing agencijama, na brojnim marketing, brend i event menadžment pozicijama te kao voditeljica marketinga, skupljala sam znanje i iskustvo o praksama i alatima marketing i brend upravljanja. U tri godine poduzetništva i sama sam iskusila izazove razvoja vlastitog marketinga i poslovanja te konkretne potrebe vlasnika mikro, malih i srednjih tvrtki. Težim osobnom i profesionalnom razvoju i podrška sam svima koji su hrabri za promjene. Interesiraju me umjetnost, dizajn i moda. Znatiželjna sam, snalažljiva, društvena, volim prirodu, putovanja i ples.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?