O edukaciji
Bilo da ste vlasnik tvrtke ili djelatnik marketing i/ ili HR odjela koji provodi proces zapošljavanja, moguće da imate izazov sa adekvatnim predstavljanjem tvrtke potencijalnim zaposlenicima.
Uz upoznavanje sa pojmom Employer Brand-a te benefitima koje svjesno upravljanje brendom poslodavca pruža, na ovoj edukaciji načiti ćete kako Employer Branding primjeniti u praksi u dvije najčešće recruiting aktivnosti - predstavljanju na stranici karijera te oglasu natječaja za posao.
Saznati ćete ključne elemente sadržaja web stranice Karijere koja će vas autentično predstaviti kao poslodavca te kako kreirati oglas Natječaja za posao koji će pomoći u privlačenju adekvatnih kandidata za vašu kompaniju i poziciju koju tražite.
Svaka cjelina sastoji se od prenošenja teorijskih znanja, primjera iz prakse te praktičnog rada tijekom kojeg ćete definirati glavna obilježja vaše kompanije kao poslodavca te sadržaj kojim ćete se moći adekvatno predstaviti na stranici karijera i unutar oglasa natječaja za posao.
Rad u maloj grupi - maksimalno 6 polaznika, omogućava svima dovoljno prostora za interakciju sa predavačem.
Što ćete naučiti?
- Bolje razumijeti ulogu i važnost brenda poslodavca
- Definirati glavne Employer Brend elemente vaše tvrtke
- Postaviti elemente web stranice Karijere i oglasa Natječaja za posao
- Uspješno komunicirati ključne poruke zaposlenicima i kandidatima
Sadržajne cjeline
- Employer Branding - predstavljanje tvrtke na tržištu rada
- Benefiti svjesnog upravljanja brendom poslodavca
- Glavni Employer Brand elementi
- Definiranje modela poželjnog kandidata/ zaposlenika
- Kako kreirati sadržaj autentične stranice Karijera
- Kako napisati učinkovit Oglas natječaja za posao
Ciljana publika
- Vlasnici tvrtki
- Voditelji ili djelatnici marketing odjela
- Voditelji ili djelatnici odjela ljudskih resursa