Radionica

Upogonite HubSpot CRM: kako koristiti kontakte u prodajnom ciklusu

Iskoristite sve podatke kojim raspolažete - od imena i broja telefona do rabata koji ste mu spremni dati - na način da vaš kontakt bude tretiran jedinstveno.

  • Nenad Kostić
Nenad Kostić
Upogonite HubSpot CRM: kako koristiti kontakte u prodajnom ciklusu

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Volite HubSpot ali sumnjate da koristite sve njegove mogućnosti?

Na pravom ste mjestu, jer ćete HubSpot - trenutno najbolje rješenje za mikro, male i srednje tvrtke što se tiče upravljanja baze kontakata i odnosa s klijentima - dubinski upoznati i na pravilan način koristiti.

Kako je ovo radionica, osim teorije, odrađivat ćete postavljene zadatke. Ne brinite, i ja ću s vama, na izmišljenom primjeru.

Radionica je namijenjena korisnicima BESPLATNOG modela HubSpot CRM-a.

Radionica se vodi isključivo online i isključivo za glavnim radnim računalom (desktop ili laptop).

Po završenoj radionici raspolagat ćete materijalima s predavanja u obliku prezentacije i snimke, kao i sa jednim dodatnim konzultacijama u trajanju od 60 minuta.

Što ćete naučiti?

  • Kako rasporediti kontakte prema kriterijima vašeg poslovnog ciklusa
  • Organizacija kontakata prema aktivnostima i koracima prodajnog ciklusa
  • Automatizacija uvoza novih kontakata kroz digitalne kanale

Sadržajne cjeline

Kako bi se radionica što kvalitetnije održala, poželjno je upoznati se s materijalom koji ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka. Oni će biti informativnog karaktera, ali će i sadržavati kratke i jednostavne predzadatke koje očekujem da ispunite.

  1. Atributi (properties) prema HubSpotovim postavkama - podaci tvrtke, osobe te prodajnih aktivnosti
  2. Customizirani atributi - podaci koji nisu u prvom planu ali trebaju biti nadohvat ruke
  3. Pauza 15 minuta
  4. Kako i gdje koristiti atribute - iskoristit ćemo postojeće podatke da kontakt provodimo kroz odjele tvrtke i kroz prodajni ciklus
  5. Formiranje i izdavanje ulaznog obrasca - kako i otkuda nam stiže novi interesent bilježe ulazni obrasci
  6. Kreiranje prodajnog ciklusa - sve aktivnosti kroz koje kontakt prolazi postavljamo se na jedno mjesto - pred vas
  7. Pauza 15 minuta
  8. Korištenje aktivne i pasivne liste kontakata - temelj ažuriranja i organiziranja kontakata za poduzimanje marketinških i prodajnih koraka
  9. Filtriranje preglednika - olakšat ćemo rad unutar radnog zaslona i pretrage kontakata po zadanim uvjetima

Računajte tijekom radionice na dosta interakcije, individualnog i zajedničkog rješavanja zadataka.
Radionica će sadržavati dvije pauze od 15 minuta.
Nakon odrađene radionice bit će vam dostupna snimka, prezentacija i konzultacije u obliku video poziva u trajanju od 60 minuta. Ovdje radim s vama specifično na vašem primjeru.

Ciljana publika

  • Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
  • Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
  • Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.

Za ovu radionicu je potrebno odraditi predzadatke koje ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka radionice.

Zadaci su:

  • registracija na HubSpot
  • provedena integracija HubSpota s vašim digitalnim kanalima
  • osnovno predznanje uvoza kontakata u HubSpot
  • checkiranje odrađenog zadatka u tablici koju vodim kroz radionicu

Edukatori

Nenad Kostić
Nenad Kostić
HubSpot CRM konzultant i edukator

Nenad Kostić diplomirani je grafički inženjer koji je imao prilike kroz obiteljski biznis osjetiti pravu veličinu te plemenite struke. Od djetinjstva je stajao za tiskarskim strojem, dok ga je, za vrijeme studiranja, zamijenio pripremnim procesima i računalom. Njegovo ime će se prije pročitati u impresumima knjiga i časopisa, nego da se o njemu priča. Do sada. Ostavljanjem grafičke karijere za sobom, Nenad pokreće Bones.hr. Okreće se pomaganju mikro, malim i srednjim tvrtkama pri migraciji na digitalno poslovanje, koristeći HubSpot platformu na području marketinga, prodaje i korisničke podrške. Uz savjetovanje koji model HubSpot najviše odgovara poduzetnicima, Nenad nudi i educiranje korisnika kao i tehničku podršku sustava. Koncept usluga partnerskog je tipa, pa ćete u Nenadu prepoznati stalnog suradnika i kolegu koji, zahvaljujući poznavanju vašeg poslovnog modela, donosi kvalitetna i brza rješenja u optimalnom radu s HubSpotom.

Bones, vl. Nenad Kostić logo

Bones, vl. Nenad Kostić

Bones je obrt za digitalni marketing. Pored edukacija i prodajnog konzaltinga, Bones vrši usluge u oblikovanju, pripremi i izradi vaše digitalne i tiskane promocije. Trebate li jasno definirane predloške kako bi vaša tvrtka imala prepoznatljivost na tržištu, dogovorite besplatni 20 minutni video sastanak gdje ćemo popričati o vašem problemu i ciljevima: https://info.bones.hr/meetings/nenad5

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?