Radionica

Upogonite HubSpot CRM: kako kreirati i koristiti marketing alate

Iskoristite sve što znate o kontaktu tako da mu nikad ništa ne prodajete, već se samostalno odlučuje za vas. Top će vam omogućiti marketing alati koje HubSpot sadrži.

  • Nenad Kostić
Nenad Kostić
Upogonite HubSpot CRM: kako kreirati i koristiti marketing alate

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Želite si podići poslovanje na viši nivo, a imate HubSpot i upoznati ste s njegovim radom?

Na pravom ste mjestu, jer ćete naučiti i zavoljeti još više skrivenih trikova i caka koje vam nudi HubSpot - trenutno najbolje rješenje za mikro, male i srednje tvrtke što se tiče upravljanja baze kontakata i odnosa s klijentima.

Kako je ovo radionica, osim teorije, odrađivat ćete postavljene zadatke. Ne brinite, i ja ću s vama, na izmišljenom primjeru.

Radionica je namijenjena korisnicima BESPLATNOG modela HubSpot CRM-a.

Radionica se vodi isključivo online i isključivo za glavnim radnim računalom (desktop ili laptop).

Po završenoj radionici raspolagat ćete materijalima s predavanja u obliku brošure i snimke, kao i jednim dodatnim konzultacijama u trajanju od 60 minuta.

Što ćete naučiti?

  • Organiziranje sadržaja za marketing i prodaju
  • Organiziranje baze znanja za korisničku podršku
  • Izrada predložaka koje često koristite u korespodenciji
  • Kreiranje marketinških alata - marketing mail i prodajna stranica
  • Kreiranje prodajnih alata - faze prodajnog ciklusa i obrazac za dogovaranje sastanaka
  • Kreiranje alata korisničke podrške - zajednički inbox i chat-bot

Sadržajne cjeline

Kako bi se radionica što kvalitetnije održala, poželjno je upoznati se s materijalom koji ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka. Oni će biti informativnog karaktera, ali će i sadržavati kratke i jednostavne predzadatke koje očekujem da ispunite.

  1. Izrada prodajne stranice - prodajna stranica (landing page) ne mora prodavati ništa, ali vrlo jasno određuje koliko je osoba "zagrijana" za vašu ponudu
  2. Izrada marketing mailova - kako pretvoriti običan mail u ilustrirani katalog prepun informacija i osobnog obraćanja
  3. Pauza 15 minuta
  4. Postavljanje prodajnog cilkusa - definirati ćemo faze od kojih se sastoji put kroz koji treba proći vaš korisnik - od stranca do klijenta
  5. Izrada predložaka za prodajni tim - korištenje predložaka učinit će vaš prodajni tim super efikasnim
  6. Praćenje korištenja dokumenata - imate katalog u digitalnom izdanju i znate kome je došao u ruke
  7. Pauza 15 minuta
  8. Postavljanje chat bota - mali alat vrijedan svake pažnje uhvaćene na vašim digitalnim kanalima
  9. Kreiranje sustava korisničke podrške - kako radi ticketing i kako možete izgraditi bazu znanja na temelju često postavljenih pitanja

Računajte tijekom radionice na dosta interakcije, individualnog i zajedničkog rješavanja zadataka.
Radionica će sadržavati dvije pauze od 15 minuta.
Nakon odrađene radionice bit će vam dostupna snimka, prezentacija i konzultacije u obliku video poziva u trajanju od 60 minuta. Ovdje radim s vama specifično na vašem primjeru.

Ciljana publika

  • Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
  • Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
  • Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.

Za ovu radionicu je potrebno odraditi predzadatke koje ćete dobiti mailom tjedan dana prije početka radionice.

Zadaci su:

  • registracija na HubSpot
  • provedena integracija HubSpota s vašim digitalnim kanalima
  • osnovno predznanje uvoza kontakata u HubSpot
  • osnovno znanje o marketingu i prodaji
  • checkiranje odrađenog zadatka u tablici koju vodim kroz radionicu


Edukatori

Nenad Kostić
Nenad Kostić
HubSpot CRM konzultant i edukator

Nenad Kostić diplomirani je grafički inženjer koji je imao prilike kroz obiteljski biznis osjetiti pravu veličinu te plemenite struke. Od djetinjstva je stajao za tiskarskim strojem, dok ga je, za vrijeme studiranja, zamijenio pripremnim procesima i računalom. Njegovo ime će se prije pročitati u impresumima knjiga i časopisa, nego da se o njemu priča. Do sada. Ostavljanjem grafičke karijere za sobom, Nenad pokreće Bones.hr. Okreće se pomaganju mikro, malim i srednjim tvrtkama pri migraciji na digitalno poslovanje, koristeći HubSpot platformu na području marketinga, prodaje i korisničke podrške. Uz savjetovanje koji model HubSpot najviše odgovara poduzetnicima, Nenad nudi i educiranje korisnika kao i tehničku podršku sustava. Koncept usluga partnerskog je tipa, pa ćete u Nenadu prepoznati stalnog suradnika i kolegu koji, zahvaljujući poznavanju vašeg poslovnog modela, donosi kvalitetna i brza rješenja u optimalnom radu s HubSpotom.

Bones, vl. Nenad Kostić logo

Bones, vl. Nenad Kostić

Bones je obrt za digitalni marketing. Pored edukacija i prodajnog konzaltinga, Bones vrši usluge u oblikovanju, pripremi i izradi vaše digitalne i tiskane promocije. Trebate li jasno definirane predloške kako bi vaša tvrtka imala prepoznatljivost na tržištu, dogovorite besplatni 20 minutni video sastanak gdje ćemo popričati o vašem problemu i ciljevima: https://info.bones.hr/meetings/nenad5

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?