O edukaciji
Ako u vašem poslu trebate izvještavati o propisima (novinari), onda trebate brzo pronaći vjerodostojne i aktualne informacije o propisima, te ih točno prenijeti javnosti.
Ako argument za ponudu vaših proizvoda ili usluga na tržištu temeljite na određenoj regulativi, onda točno informiranje o spomenutoj regulativi i određivanje obveznike primjene može podržavati vaše marketinške aktivnosti (copywriteri, content writeri).
Osim propisa, postoje i mnoge druge javne informacije (u posjedu državnih i javnih tijela) koje mogu biti korisne za izvještavanje o aktualnostima ili marketinške aktivnosti. Te informacije su, načelno, transparentne, ali neki put ih treba zatražiti da bi došli do njih.
U ovom programu dobit ćete mnoge smjernice o tome kako pronaći vjerodostojne i aktualne informacije o propisima i odrediti obveznike primjene ("ciljanu skupinu") ili, pak, druge javne informacije radi točnog prenošenja javnosti.
U okviru programa „Informiranje o propisima za novinare“ steći ćete osnovna znanja, vještine i stavove
- o praćenju postupka donošenja propisa i pretraživanju propisa
- o službenoj komunikacija s nadležnim tijelima
- o pravu na pristup informacijama.
Postanite stručnjak za izvještavanje u specifičnom području prava!
NAPOMENA:
Ova edukacija može se održati po dogovoru, uživo na na vašoj lokaciji ili online za vaše zaposlenika (in-house) ili individualno (1:1), po posebnoj cijeni.
Što ćete naučiti?
- Povezati osnovne pojmove o pravu i pravnom sustavu s postupkom donošenja propisa
- Pratiti postupak donošenje propisa i pronaći relevantne informacije u svim fazama postupka
- Razlikovati zakone i podzakonske akte prema postupku donošenja i sadržaju koji reguliraju
- Utvrditi subjekte primjene, početak važenja i drugi bitan sadržaj propisa
- Utvrditi tijelo nadležno za određeni propis
- Prepoznati različite mogućnosti za informiranje putem nadležnih tijela
- Razviti pozitivan stav o aktivnom sudjelovanju u društvu u vezi s informiranjem o propisima
Sadržajne cjeline
- Uvod u pravo i pravni sustav
- Postupak donošenja propisa
- Pretraživanje propisa na Internetu
- Službeno dopisivanje s nadležnim tijelima
- Pravo na pristup informacijama
Ciljana publika
- Novinari
- Suradnici u stručnim časopisima
- Stručnjaci za izradu marketinškog sadržaja (copywriteri, content writeri)
- Poduzetnici koji samostalno izrađuju marketinški sadržaj u vezi s primjenom propisa
Izrazi s rodnim značenjem odnose se jednako na sve rodove.