Radionica

Izgradite atmosferu povjerenja kroz 7 praktičnih promjena

I nakon svih edukacija o komunikaciji, to je i dalje područje s najviše prostora za napredak?
Rukovoditelji i ključni zaposlenici su često, uz visoku stručnost i predanost, i nesvjesni kreatori stresa za suradnike.
Atmosfera povjerenja donosi bolje odluke i povećani angažman suradnika.
Zato je u ovoj seriji kratkih radionica naglasak na usvajanju ponašanja koje iskazuje istinsko poštovanje prema sugovornicima, čime se postiže isto i s druge strane.
Praksom i refleksijom do vidljive promjene.

  • Biljana Ljuban
Biljana Ljuban
Izgradite atmosferu povjerenja kroz 7 praktičnih promjena

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Vježbat ćemo do vidljive promjene

Fokus edukacije je na vježbanju u praksi, autorefleksiji i implementaciji vještina u svakodnevnom životu. Vrijeme uloženo u ovu edukaciju je većim dijelom posvećeno isprobavanju znanja u praksi i ponavljanje do usvajanja ponašanja.

Svaka od 7 jednosatnih online radionica je fokusirana na jednu promjenu, tj. jednu malu, ali efektnu porciju znanja koja se može usvojiti i vježbati u praksi. Polazniku sa daje prilika da sam promatra i prepozna što se događa kad naučeno primjeni u svom svakodnevnom okruženju.

Prva uvodna radionica je posvećena upoznavanju s načinom rada i ciljevima cijele serije.

Razumjet ćete kako mozak funkcionira i zašto se fokusiramo na točno određenu promjenu

Radionice sadrže povezivanje znanstvenih istraživanja sa svakodnevnim životom, tako da se bolje razumije neurološko i psihološko djelovanje promjene. Pojašnjavaju se osnovni mehanizmi koji upravljaju našim reakcijama na okolinu i pomaže u boljem razumijevanju važnosti pojedinih oblika ponašanja. Za skeptike je važno da znaju da odabir tema nije slučajan i nema za cilj samo da budemo ljubazni prema drugim ljudima, nego svojim ponašanjem postignemo konkretne korisne pomake.

Za one koji žele više i dublje u teoretskom dijelu, preporučuje se odgovarajuća literatura.

Prije većine radionica su na raspolaganju kratki materijali za čitanje, za uvod u tematiku.

Kombinirat ćemo različite načina učenja da bi potakli ostvarenje promjena u praksi

Ukupni learning mix se sastoji od čitanja kratkih materijala, sudjelovanja u jednosatnim radionicama (predavanja + vježbanje i diskusije), isprobavanja promjena u stvarnom životu, pisanja osvrta na iskustvo primjene i podrška edukatora u punom korištenju procesa autorefleksije kao učvršćivača naučenog . Dva tjedna pauze između dvije radionice su predviđene za isprobavanje naučenog u stvarnom životu i stjecanje prakse, a pisani osvrti na ta iskustva su obavezan element edukacije i ključan element procesa učenja .

Na ovaj način polaznici, uz minimalno investirano vrijeme postižu maksimum učenja i vidljivih poboljšanja ponašanja u praksi.

Naučit ćete voditi razgovor na novi način i time ćete:

😊 Dobiti više relevantnijih inputa iz razgovora (veći i istinitiji information pool) kao podloga za bolje donošenje odluka

😊 Izgraditi povjerenja kod suradnika i time potaknuti povećanje angažmana, tj otključavanje neiskorištenog kapaciteta u timu.


Što ćete naučiti?

  • Što na neurološkoj razini uzrokuje osjećaj prihvaćenosti i uvažavanja
  • Kako osvijestiti svoje emocije i preuzeti kontrolu
  • Kako postići da sugovornik osjeti da ga zaista slušate
  • Što je empatija, a što nije i kako je iskazati
  • Otkud potječu razlike u percepciji stvarnosti i kako se postaviti prema njima
  • Kako neverbalnom komunikacijom i postavljanjem pitanja doprinijeti atmosferi povjerenja i poštovanja
  • Kako konstruktivno izraziti vlastito (drugačije) mišljenje

Sadržajne cjeline

  1. Uvod u seriju - orijentacijska radionica: detaljnije o sadržaju i načina rada
  2. Osvještavanje uloge emocija i preuzimanje kontrole
  3. Istinsko slušanje - tehnika 3 koraka
  4. Pokazivanje empatije - što je empatija, a što nije i kako je iskazati
  5. Prihvaćanje razlika - otkud dolaze razlike i kako se s njima nositi
  6. Neverbalna komunikacija - kako nam tijelo pomaže i kako nas razotkriva
  7. Postavljanje pitanja - kako pitanjima usmjeravamo razgovor
  8. Konstruktivno izražavanje svog (drugačijeg) mišljenja - kako govorimo kad se ne slažemo

Bonus: Unutar cijene je uključen i po 1 dodatni sat, tjedan dana nakon svake radionice, koji služi za podršku u pisanju osvrta i rješavanje pitanja vezanih za primjenu naučenog u praksi.

U cijenu nije uključen coaching, ali se može dodatno dogovoriti.

Edukaciju je moguće organizirati i kao in-house trening.


Ciljana publika

  • Rukovoditelji koji žele poboljšati radnu atmosferu, a time i angažman u svom timu i otključati neiskorišteni kapacitet tima.
  • Skeptici koji su već prošli edukacije o komunikaciji, a nisu ih inspirirale na promjene u ponašanju.
  • Vlasnici i direktori firmi koji žele promjenu kulture u organizaciji i svjesni su da moraju početi od vlastitog ponašanja
  • Izvrsni stručnjaci u svojoj domeni koji žele poboljšati svoje komunikacijske vještine.
  • Rukovoditelji srednje i visoke razine koji žele prevladati „silose“ u organizaciji
  • Budući lideri koji žele pokazati primjerom kako izgleda komunikacija puna poštovanja

Ova edukacija je predviđena za one polaznike koji zaista žele istraživati i raditi na promjeni vlastitog ponašanja na dobrobit sebe i svoje okoline. Vježbanje u praksi i pisanje osvrta nisu laki zadaci i zahtijevaju upornost i predanost. Edukator je aktivni suputnik u procesu, tako da polaznik nije sam kad mu treba podrška i poticaj.

Sve usvojene vještine su vrlo korisne, ne samo u poslovnom, nego i u privatnom okruženju.

Edukatori

Biljana Ljuban
Biljana Ljuban
Konzultantica i mentorica za upravljanje ljudskim potencijalima

Nakon 26 godina rada u poslovnom dijelu velikog internacionalnog financijskog sustava (od toga 17 na visokim upravljačkim pozicijama), Biljana je provela 10 g upravljajući ljudskim resursima na internacionalnoj razini u Beču i u vodećem poslodavcu u Hrvatskoj. Poseban fokus na ljude i komunikaciju ju je iz poslovnog upravljanja odveo u upravljanje ljudima i kulturom. Osim strateškog upravljanja, radila je i kao executive coach i mentor . Sada je fokusirana na prenošenje bogatog znanja i iskustva organizacijama i pojedincima. Uvijek polazi od razumijevanja poslovanja, poslovnih i osobnih ciljeva, u dizajniranju primjerenih rješenja. Biljanina prednost je razumijevanje malih i velikih organizacija, različitih sudionika i naoko suprostavljenih ciljeva. Kao educirani medijator u svom radu potiče konstruktivnu komunikaciju i izgradnju uzajamnog poštovanja i povjerenja.

Biljana Ljuban

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?