Radionica

Izgradite temelje svog brenda i poslovanja

Postavljamo jasnu strukturu i dajemo vam provjerene alate i konkretne odgovore iz dizajna, marketinga i prodaje uz koje možete samouvjereno pokrenuti ili unaprijediti svoje poslovanje i brend; tako da prihodi rastu, a brend bude prepoznatljiv.

  • Barbara Zec
  • Andreja Fazlić
Barbara Zec, Andreja Fazlić
Izgradite temelje svog brenda i poslovanja

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Imaš ideju, ali ne znaš od kuda krenuti? Već si godinama u poslu, ali osjećaš se kao hrčak na kotaču - znaš da je vrijeme za promjenu, ali ne i kako je provesti? Lovi te jeza na spomen strategije? Ne znaš tko je tvoj idealan kupac, a izgled tvog brenda ne ulijeva povjerenje. I zato ne prodaješ. Dođi.

Naša radionica dat će ti jasnu strukturu, provjerene alate i konkretne odgovore iz dizajna, marketinga i prodaje koji su ti potrebni da pokreneš ili unaprijediš svoje poslovanje; tako da prihodi rastu, a brend bude prepoznatljiv. 

Odgovorit ćemo ti na sva pitanja. Konkretno i kroz stvarne primjere. Sudjelovanjem dobivaš jasno usmjerenje da, bez lutanja i improvizacije, postaviš dobre temelje, pokreneš prodaju i učiniš svoj brend prepoznatljivim.

Kako rješavamo tvoj problem?

Kroz teoriju i praksu. Radimo na stvarnim izazovima s kojima se ti susrećeš u svom poslovanju, a ima i domaće zadaće. Prvi susret rezerviran je za teoriju, a svo ostalo vrijeme za konkretan rad i interakciju. 

Na radionici dobivaš:

  • predložak za jednostavan poslovni plan
  • profil idealnog kupca
  • temelje za brendiranje

Sve s uključenim stvarnim primjerom Klica Buntovnica. Dijelimo s tobom iskustva i prakse iz vlastitog solo poduzetništva, bez cenzure.

Ako ništa ne radimo ništa se desiti neće i zato su dva od tri susreta isključivo posvećena zajedničkom radu na vašim primjerima i problemima. Kroz interakciju s grupom, doradu vlastitih odgovora i našu podršku dobit ćeš kristalno jasnu sliku što ti je činiti dalje po pitanju svog poslovanja. 

Što dobivaš?

Na kraju radionice imat ćeš jasan poslovni plan, profil svog idealnog kupca i temelje za brendiranje - sve konkretno, primjenjivo i odmah upotrebljivo.

Dobivaš i svoju vlastitu fokus grupu; kroz interakciju s ostalim polaznicima i naše povratne informacije, dobit ćeš kvalitetne smjernice te inspiraciju i podršku za svoj projekt.

Štediš vrijeme i novac jer dobivaš sažete, provjerene i korisne informacije iz dizajna, marketinga i digitalnog poslovanja kreirane po tvojoj mjeri. U ukupno 9 sati druženja, dobit ćeš preko 40 godina znanja i iskustva! Primjeni ih i dat će ti kontrolu nad tim segmentima vlastitog poslovanja i u suradnjama koje ostvaruješ. Osim toga, odlaziš s novim poznanstvima i jasnoćom što, zašto i kako dalje. 



Što ćete naučiti?

  • Postaviti i koristiti jasan poslovni plan s konkretnim ciljevima i koracima
  • Postaviti i koristiti profil svog idealnog kupca
  • Postaviti i koristiti temelje za brendiranje (ili rebrendiranje) svog poslovanja
  • Naučiti strateški razmišljati
  • Odbaciti izgovore i sumnje - i krenuti!

Sadržajne cjeline

Radionica se sastoji od dva osnovna dijela: teoretski uvod u temu radionice, objašnjen na konkretnom primjeru brenda Klice Buntovnice, i praktičnog rada na vašem brendu ili poslovanju.

  1. Osnove strategije i zašto je važno znati gdje ideš.
  2. Kako strateški razmišljati i razviti svoju poslovnu strategiju.
  3. Kako definirati profile idealnih kupaca i njihovog korisničkog putovanja.
  4. Kako razviti tržišne ponude.
  5. Osnove vizualnog komuniciranja brenda i zašto je to važno.
  6. Kako vizualno postaviti brend.
  7. PRIMJENA SVEGA NAUČENOG NA TVOJ BREND.

Teorija čini samo 1/3 radionice. Ostalo vrijeme radimo na vašim konkretnim planovima i idejama, te dajemo konkretne odgovore na sva vaša pitanja.

Ciljana publika

  • Aspirativni poduzetnici koji imaju ideju (ili više njih) a ne mogu se odlučiti u kojem smjeru krenuti.
  • Mali i srednji poduzetnici koji znaju što žele, ali ne znaju kako do toga doći.
  • Mali i srednji poduzetnici koji već imaju neko iskustvo, ali su zapeli i ne mogu dalje napredovati ako nešto ne promijene.


Edukatori

Barbara Zec
Barbara Zec
dizajnerica vizualnih komunikacija

Barbara je dizajnerica vizualnih komunikacija s 20+ godina iskustva rada u struci. Nakon završenog Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, radila je kao dizajner za male i velike marketinške agencije s raznolikom paletom klijenata i brandova (telekomunikacije, FMCG, IT i drugi). Od 2014. radi samostalno za domaće i strane klijente, a 2021. godine osniva Studio Zec. Moglo bi se reći da je znatiželjni generalist.

Osim dizajnom u službi brenda i marketinga, područje interesa joj je inkluzivni dizajn čija je posebnost uključivanje osoba koje su obično izolirane od društva. Sudjelovala je u više lokalnih i međunarodnih radionica inkluzivnog dizajna; kao polaznica, suvoditeljica i voditeljica.

Uz dizajn, bavi se pisanjem članaka o dizajnu i srodnim temama. Radi i kao edukatorica grafičkog dizajna za sveučilište Algebra Bernays. Koautorica je podcasta Klice Buntovnice koji lokalne proizvođače i male i srednje poljoprivrednike (i ostale) educira o dizajnu, strategiji, marketingu i prodaji.

Andreja Fazlić
Andreja Fazlić
Poslovna savjetnica i poduzetnica

Andreja je poslovna i strateška savjetnica s više od 15 godina iskustva u marketingu, prodaji i razvoju digitalnog poslovanja. Karijeru je gradila u vodećim marketinškim agencijama, radeći na projektima domaćih i globalnih klijenata iz različitih industrija. Od 2017. godine djeluje kao samostalna konzultantica usmjerena na integraciju marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound i Loop metodologije te HubSpot CRM-a.

Suosnivačica je edukativnog brenda Klice Buntovnice, koji putem podcasta i drugih besplatnih sadržaja pomaže lokalnim proizvođačima i malim poduzetnicima da bolje razumiju dizajn, marketing, strategiju i prodaju. Kao koautorica podcasta i suvoditeljica radionice pomaže aspirativnim poduzetnicima da pronađu jasan smjer i izgrade čvrste temelje svog brenda i poslovanja. Kroz praktične alate i iskustva osnažuje polaznike da sistematiziraju procese, bolje razumiju svoje kupce i ostvaruju održiv rast.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?