O edukaciji
Imaš ideju, ali ne znaš od kuda krenuti? Već si godinama u poslu, ali osjećaš se kao hrčak na kotaču - znaš da je vrijeme za promjenu, ali ne i kako je provesti? Lovi te jeza na spomen strategije? Ne znaš tko je tvoj idealan kupac, a izgled tvog brenda ne ulijeva povjerenje. I zato ne prodaješ. Dođi.
Naša radionica dat će ti jasnu strukturu, provjerene alate i konkretne odgovore iz dizajna, marketinga i prodaje koji su ti potrebni da pokreneš ili unaprijediš svoje poslovanje; tako da prihodi rastu, a brend bude prepoznatljiv.
Odgovorit ćemo ti na sva pitanja. Konkretno i kroz stvarne primjere. Sudjelovanjem dobivaš jasno usmjerenje da, bez lutanja i improvizacije, postaviš dobre temelje, pokreneš prodaju i učiniš svoj brend prepoznatljivim.
Kako rješavamo tvoj problem?
Kroz teoriju i praksu. Radimo na stvarnim izazovima s kojima se ti susrećeš u svom poslovanju, a ima i domaće zadaće. Prvi susret rezerviran je za teoriju, a svo ostalo vrijeme za konkretan rad i interakciju.
Na radionici dobivaš:
- predložak za jednostavan poslovni plan
- profil idealnog kupca
- temelje za brendiranje
Sve s uključenim stvarnim primjerom Klica Buntovnica. Dijelimo s tobom iskustva i prakse iz vlastitog solo poduzetništva, bez cenzure.
Ako ništa ne radimo ništa se desiti neće i zato su dva od tri susreta isključivo posvećena zajedničkom radu na vašim primjerima i problemima. Kroz interakciju s grupom, doradu vlastitih odgovora i našu podršku dobit ćeš kristalno jasnu sliku što ti je činiti dalje po pitanju svog poslovanja.
Što dobivaš?
Na kraju radionice imat ćeš jasan poslovni plan, profil svog idealnog kupca i temelje za brendiranje - sve konkretno, primjenjivo i odmah upotrebljivo.
Dobivaš i svoju vlastitu fokus grupu; kroz interakciju s ostalim polaznicima i naše povratne informacije, dobit ćeš kvalitetne smjernice te inspiraciju i podršku za svoj projekt.
Štediš vrijeme i novac jer dobivaš sažete, provjerene i korisne informacije iz dizajna, marketinga i digitalnog poslovanja kreirane po tvojoj mjeri. U ukupno 9 sati druženja, dobit ćeš preko 40 godina znanja i iskustva! Primjeni ih i dat će ti kontrolu nad tim segmentima vlastitog poslovanja i u suradnjama koje ostvaruješ. Osim toga, odlaziš s novim poznanstvima i jasnoćom što, zašto i kako dalje.
Što ćete naučiti?
- Postaviti i koristiti jasan poslovni plan s konkretnim ciljevima i koracima
- Postaviti i koristiti profil svog idealnog kupca
- Postaviti i koristiti temelje za brendiranje (ili rebrendiranje) svog poslovanja
- Naučiti strateški razmišljati
- Odbaciti izgovore i sumnje - i krenuti!
Sadržajne cjeline
Radionica se sastoji od dva osnovna dijela: teoretski uvod u temu radionice, objašnjen na konkretnom primjeru brenda Klice Buntovnice, i praktičnog rada na vašem brendu ili poslovanju.
- Osnove strategije i zašto je važno znati gdje ideš.
- Kako strateški razmišljati i razviti svoju poslovnu strategiju.
- Kako definirati profile idealnih kupaca i njihovog korisničkog putovanja.
- Kako razviti tržišne ponude.
- Osnove vizualnog komuniciranja brenda i zašto je to važno.
- Kako vizualno postaviti brend.
- PRIMJENA SVEGA NAUČENOG NA TVOJ BREND.
Teorija čini samo 1/3 radionice. Ostalo vrijeme radimo na vašim konkretnim planovima i idejama, te dajemo konkretne odgovore na sva vaša pitanja.
Ciljana publika
- Aspirativni poduzetnici koji imaju ideju (ili više njih) a ne mogu se odlučiti u kojem smjeru krenuti.
- Mali i srednji poduzetnici koji znaju što žele, ali ne znaju kako do toga doći.
- Mali i srednji poduzetnici koji već imaju neko iskustvo, ali su zapeli i ne mogu dalje napredovati ako nešto ne promijene.