Webinar

Kako kreirati potražnju za ekspertskim uslugama [BESPLATNI WEBINAR]


Mnogi stručnjaci i konzultanti suočavaju se s istim izazovom - iako su izvrsni u svom području, potencijalni klijenti nisu svjesni vrijednosti njihovih usluga ili ne prepoznaju potrebu za njima.

Kreiranje potražnje za ekspertskim uslugama zahtijeva poseban pristup koji se razlikuje od klasičnog marketinga proizvoda.

Ključ je u educiranju tržišta i pozicioniranju stručnjaka koji može riješiti specifične probleme, kroz odgovarajuću komunikacijsku strategiju koju obrađuje ova edukacija.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Kako kreirati potražnju za ekspertskim uslugama [BESPLATNI WEBINAR]

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Kroz ovu interaktivnu radionicu naučit ćete kako strateški komunicirati vrijednost svojih ekspertskih usluga (uključujući i edukacije) i kreirati potražnju za njima. Fokus je na praktičnim strategijama koje možete odmah implementirati u svoje poslovanje, uz konkretne primjere i studije slučaja.

Je li ovakva radionica za vas?

Ova radionica je idealna ako:

  • Imate visokokvalitetnu ekspertizu, ali tržište ne prepoznaje njenu vrijednost
  • Želite prestati ovisiti o cjenovnoj konkurenciji
  • Tražite način da se izdvojite na tržištu
  • Želite privući klijente koji cijene vašu stručnost i spremni su platiti premium cijenu

U ovoj radionici zajedno ćemo:

  • Identificirati jedinstvene aspekte vaše ekspertize koji stvaraju najveću vrijednost
  • Razviti strategiju za edukaciju tržišta o važnosti vaših usluga
  • Naučiti kako kreirati sadržaj koji demonstrira vašu stručnost
  • Definirati korake za izgradnju prepoznatljivosti u vašoj niši

Zašto ova radionica?

Prema istraživanjima, čak 76% pružatelja profesionalnih usluga bori se s privlačenjem idealnih klijenata, dok 82% njih priznaje da im je teško komunicirati stvarnu vrijednost svojih usluga. Istovremeno, tržište ekspertskih usluga raste, ali s njim raste i konkurencija. Uspjeh više ne ovisi samo o stručnosti, već i o sposobnosti da kreirate potražnju za svojim specifičnim znanjem i iskustvom.

Što ćete dobiti?

  • Metodologiju za identifikaciju i artikulaciju vaše jedinstvene vrijednosti
  • Strategiju za kreiranje edukativnog sadržaja koji privlači idealne klijente
  • Tehnike za pozicioniranje vaših usluga kao neophodnih, a ne opcionalnih
  • Predloške za kreiranje plana komunikacije za jačanje autoriteta u vašoj niši

Format radionice:

Online i uživo (bez snimke!): 55-75 minuta interaktivne edukacije putem Zooma

Uključuje praktične vježbe i materijale za samostalan rad

Što ćete naučiti?

  • Kako definirati nišu i vlastitu tržišnu poziciju
  • Kako ojačati osobni brend eksperta
  • Smjernice za strateško kreiranje sadržaja
  • Predloške za definiranje komunikacijske strategije

Sadržajne cjeline

  1. Uvod u temu: Ekonomija znanja i marketing usluga
  2. Diskusija kroz primjere i analiza slučaja
  3. Praktične vježbe i rad na vlastitim primjerima

Ciljana publika

  • Eksperte koji žele biti prepoznatljivi u svojoj niši
  • Stručnjaci koji trebaju pomoć u komunikaciji vrijednosti svojih usluga
  • Konzultanti koji žele privući klijente koji razumiju i cijene njihovu ekspertizu
  • Stručnjaci koji planiraju podići cijene svojih usluga


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine.

Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija.

Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće.

Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?