O edukaciji
Intenzivni zajednički kreativni rad koji donosi rezultate:
- Jasnoću oko tržišne logike balansa ponude i tražnje
- Modele i alate za komunikaciju vrijednosti ponude
- Upute za analizu tržišta i prikupljanje vrijednih informacija od postojećih kupaca
- Formule za kalkulacije cijena isplativih za ponuđače i privlačnih za potrošače
Što ćete naučiti?
- Metode za provjeru očekivanja postojećih kupaca i njihovu spremnost plaćanja
- Formule za formiranje ponude neodoljive idealnim kupcima
- Jasnoća komunikacije koja opravdava cijenu (bez knedle u grlu)?
- Kalkulacije budućih prihoda uz moguće promjene cijene
Sadržajne cjeline
Sastanak uživo (unutar mjesec dana trajanja programa) i razmjene pitanja i odgovora dogovaramo unutar programa.
- Kako postaviti cijenu svoje usluge ili vrijednost svog doprinosa konačnom proizvodu ili usluzi
- Definiranje neodoljive ponude, odnosno njenih sastojaka, kvalitete i konkurentske prednosti
- Šta zapravo prodajemo i ko (šta) nam je konkurencija?
- Kome se obraćamo, odnosno ko su nam (potencijalni ili idealni) kupci ili klijenti?
- Koliko nas košta da ponudimo neodoljivu ponudu?
- Kako izgovoriti cijenu (napisati ponudu) bez knedle u grlu?
Rezultat rada su primjenjivi savjeti i plan.
Komunikacija putem poruka ostaje ostvorena 10 dana nakon završenog programa.
Ciljana publika
- Prvenstveno poduzetnicama koje nude kvalitetne proizvode i usluge i svjesne su da je cijena dio marketing miksa
- Početnicima u uslužnim profesijama, posebno vezanim za online komunikacije