Predavanje

Kako uspješno komunicirati (pregovarati) s pasivnim kandidatima?

Vrijeme kada smo mogli jednostavno objaviti "tražimo zaposlenike" i očekivati da se prijave najbolji kandidati, definitivno je prošlost! Danas je svaki stručnjak u svom poslu zapravo 🔰 pasivni kandidat. Hitno je potrebno sjesti u stolicu prodavača i jako se potruditi vidjeti što našem potencijalnom novom kolegi ili kolegici nedostaje na trenutnom poslu. Razumijevanje njihovih potreba i želja omogućava nam da ponudimo priliku koja će ih privući.

  • Tomislav Dević
Tomislav Dević
Kako uspješno komunicirati (pregovarati) s pasivnim kandidatima?

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Važno je razumjeti da pasivni kandidati nisu aktivno u potrazi za poslom i stoga neće sudjelovati u tradicionalnim postupcima prijave za posao. Oni možda nemaju ažuriran CV ili nisu nikada radili CV. Međutim, pasivni kandidati su vrijedni jer su kvalificirani profesionalci s iskustvom i znanjem.

Vrijeme kada smo mogli jednostavno objaviti "tražimo zaposlenike" i očekivati da se prijave najbolji kandidati, definitivno je prošlost!

Danas je svaki stručnjak u svom poslu zapravo 🔰 pasivni kandidat.

Nezaposlenost u Hrvatskoj je najmanja u posljednjih 40 godina.

Ali to postavlja nove izazove za nas koji tražimo nove kolege i kolegice.

Potrebno je preispitati naše procese i kanale potrage za talentima.

Što ćete naučiti?

  • Razumijevanje pasivnih kandidata
  • Zašto je osobni kontakt telefonom ključan
  • Kako brzo izgraditi povjerenje s bilo kojim kandidatom
  • Koje riječi izazivaju odustajanje kandidata od nastavka selekcije i koje promjene možete napraviti
  • Kako otvoriti razgovor putem telefonskog poziva
  • Zašto nikada ne biste trebali nuditi termine intervjua kandidatima - dok ne učinite ovaj ključni korak
  • Koji su sve potencijalni uzroci da vam se kandidati ne pojavljuju na dogovorenim intervjuima
  • Koji sve faktori utječu na konačnu odluku kandidata - nakon što se isporučili finalnu ponudu?

Sadržajne cjeline

  1. Što ljudi zapravo kupuju?
  2. Zašto morate ići za odgovorom "NE"
  3. Zašto toliko ljudi danas ne uspijeva u pregovaranju?
  4. Kako otključati poštovanje kod svojih kandidata?
  5. Jedna informacija koja je meni promijenila prodajno - poslovnu karijeru
  6. 3P prezentacija poslovne prilike pasivnom kandidatu
  7. #1 bitna stvar koju svi pregovarači rade krivo

Ciljana publika

  • Vlasnici kompanija
  • Human resources (HR)
  • Kolege i kolegice koje se bave zapošljavanjem


Edukatori

Tomislav Dević
Tomislav Dević
CEO at Adverbilla d.o.o.
Adverbilla d.o.o. logo

Adverbilla d.o.o.

Izgubili ste 3 dana na čitanje CV-a i niste našli nikoga? Ili možda svi zaprimljeni Životopisi izgledaju vam identično? Ili vam se možda nitko ne javlja na oglase? Pronađite najbolje kandidate čak i među pasivnim potencijalima koji sjede na dosadnim poslovima koje su prerasli. Skratite potragu za zaposlenicima i počnite proces zapošljavanja od pregovora o plaći s ljudima koji znaju svoj posao i mogu krenuti odmah! U samo 9 mjeseci na tržištu, Adverbilla je ostvarila impresivne rezultate: 🚀14,000+ prijava kandidata 🚀 140+ odrađenih kampanja 🚀 60+ zadovoljnih klijenata 🔰 Manje od 10% aktivnih tražitelja posla Ako tražite ljude, a nikako da ih nađete - dajte nama da ih pronađemo putem društvenih mreža. Treba nam samo opis pozicije ili osobe kakvu tražite. Mi ćemo napraviti upitnike i testove za društvene mreže, koje će ispuniti i oni koji ne traže posao ali nisu imuni na dobre prilike!

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?