Radionica

Kako pribaviti i odabrati PRAVOG suradnika za tvrtku u max. 30 dana

Poduzetnici/samozaposleni, naučite zašto i kako zaposliti pravog suradnika!

a) Što prethodi valjanoj odluci da krenete u zapošljavanje
b) Što je sadržaj i hodogram bitnih aktivnosti u postupku

Uštedite si vrijeme, zdravlje i priskrbite jasne odgovore na niz pitanja:
zašto, sa kojim resursima, na koji način, u kojim rokovima je realno provesti zapošljavanje prvog suradnika.

Na praktičan način pripremit ćete se i krenuti u akciju u pravo vrijeme s pravim alatima! :)

  • Andreja Bakula
Andreja Bakula
Kako pribaviti i odabrati  PRAVOG suradnika  za tvrtku u max. 30 dana

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

"Kako odabrati i zaposliti PRAVOG suradnika" na konkretan način daje mikropoduzetnicima, malim poduzetnicima i samozaposlenim osobama i onima koji tek ulaze u svijet HR-a bitne smjernice o preduvjetima prije zapošljavanja , kako smisleno i efikasno oglašavati i napraviti selekciju u max. 30 dana uz nužnu administraciju prijave zaposlenika.

Što ćete naučiti?

  • Što prethodi valjanoj odluci o pokretanju postupka zapošljavanja
  • Naučiti bitno o procesu pribavljanja zaposlenika: sadržaj, aktivnosti, hodogram, rokovi (primjeri)
  • Kako pripremiti oglas za radno mjesto, valjano provesti selekciju i odabir FIT kandidata (primjeri)
  • Gdje, kojim kanalima i kada odraditi administrativne aktivnosti prijave zaposlenika (mirovinsko, porezna)

Sadržajne cjeline

U edukaciji "Kako pribaviti i odabrati PRAVOG suradnika u max. 30 dana"
u sat i pol vremena mudro ćete investirati i uštedjeti 100 sati koje realno trebate kako bi saznali sljedeće:

  1. Prije nego kreneš - koje aktivnosti prethode donošenju odluke o zapošljavanju prvog suradnika
  2. Oglašavanje - kako sastaviti odličan oglas temeljem valjanog opisa posla
  3. Postupak selekcije - kako ga efikano provesti u max.30 dana
  4. Administrativne aktivnosti prijave kandidata (mirovinsko, porezna )

Kada sve to saznate - na konju ste!

Odvažite se u pravo vrijeme i krenite u akciju!

I to nije sve :)

✅ Imate od mene BONUS – šaljem 3 ključna predloška za daljnji rad nakon radionice

✅ Pružam 30 minuta besplatne konzultacije – kada krenete u provedbu

Jer mi je stalo da uspijete!

Ciljana publika

  • Samozaposlene osobe /mikro poduzetnici koji planiraju zaposliti na valjan način suradnike
  • Osobe koje razmišljaju o poduzetništvu i žele se praktično upoznati s procesom pribavljanja i zapošljavanja
  • Osobe koje su tek započele ili se pripremaju za rad u HR funkciji u manjim firmama
  • Osobe koje žele napraviti zaokret u karijeri i saznati bitno o pribavljanju/zapošljavanju


Edukatori

Andreja Bakula
Andreja Bakula
mr.sc organizacije i menadžmenta / prof. psihologije

Nakon 29 godina intenzivnog rada sa ljudima i organizacijama u javnom i privatnom sektoru, preko 7.500 tisuća selekcijskih intervjua te konzultantskim angažmanima u svim područjima upravljanja i razvoja ljudskih potencijala te upravljanja EU projektima, Andreja Bakula je od 2022. godine vlasnica AB.PRO obrta za poslovne usluge. Kao trenerica razvijala je programe i vodila edukacije iz upravljanja radnim učinkom, zapošljavanja, analize radnih mjesta, planiranja potreba izobrazbe, zbrinjavanja zaposlenih, strateškog upravljanja ljudskim potencijalima te upravljanja promjenama. Po struci je prof. psihologije sa znanstvenim magisterijem organizacije i menadžmenta. Ima istančan osjećaj za ljude i njihove potrebe te je usmjerena na isporuke brzih, kvalitetnih i primjenjivih poslovnih rješenja. Više informacija o obrazovanju i iskustvu dostupno na Linkedin poslovnom profilu na poveznici: www.linkedin.com/in/andrejabakula

AB.PRO obrt za poslovne usluge logo

AB.PRO obrt za poslovne usluge

AB.PRO je obrt za HR usluge koji nudi mikro i malim poduzetnicima da u 4 tjedna poboljšaju procese zapošljavanja (oglasi, selekcija, intervjui) , upravljanja radnim učinkom i nagrađivanja prema rezultatima, razvoja potencijala zaposlenika.

Recenzije

5,0

2

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

2

recenzija
(korisnika sa komentarom)

Hvala gospođi Bakuli na prekrasnoj radionici. Predavačica se uspjela individualno posvetiti potrebama naše firme i dati nam konkretne savjete. Naknadno smo dobile cijelu prezentaciju i još neke preporuke u vrlo brzom roku.
Svakako preporučamo Andreju Bakulu za suradnju.
Tina i Lucija

Larisa Silvija Maric

Edukacija koja nam je otvorila oči - sada kada vidimo kako se zapošljavanje treba raditi, jasnije nam je da smo do sad zapravo ovisili o sreći! Gospođa Andreja održala nam je in-house predavanje i odgovorila na sva pitanja, i pritom nam je dala konkretne i korisne odgovore. Jako preporučujemo.
Larisa marić, MARIĆ STAJČIĆ & PERKOV odvjetničko društvo j.t.d.