Modul

Kalkulacije prodajnih cijena

Dobrodošli u svijet kalkulacija!
Ovaj modul dio je programa "Kalkulacije cijena". Rješava problematiku pravilnog obračuna prodajnih troškova i izračuna prodajnih cijena. Učite na praktičnim primjerima i odmah primijenite naučeno.
Spriječite greške lažno dobrih marži. Ne dopustite da vas iznenadi loš poslovni rezultat na kraju godine zbog krivih izračuna prodajnih cijena koje ne obuhvaćaju sve troškove!

Prijavom na 2 modula po izboru, 1. modul "Osnove kalkulacija" za vas je BESPLATAN.

  • Dubravka Lacić
Dubravka Lacić
Kalkulacije prodajnih cijena

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Kalkulirati prodajne cijene, a ne razmišljati o uvjetima prodaje, rokovima plaćanja i troškovima prodaje i distribucije, vodi u smjeru lažno dobrih rezultata. Utjecati na troškove prodaje nije jednostavno, ali je moguće. Zahtjeva dobro poznavanje prodajnog procesa, uvjeta prodaje, elemenata prodajne kalkulacije i načina utjecaja na njih.

Sastav prodajne kalkulacije može se znatno razlikovati po broju elemenata koje sadrži, ovisno o djelatnosti i načinu poslovanja.

Ovim modulom usvojite znanje o pravilnom obračunu prodajnih troškova i izračunu prodajnih cijena. Modul obuhvaća primjere kalkulacija za različite proizvode i različite situacije prodaje. 

Što ćete naučiti?

  • Usvojiti temeljna pravila koja su važna pri izradi prodajnih kalkulacija
  • Razumjeti ograničenja i čimbenike utjecaja na prodajnu cijenu
  • Usvojiti znanje kako utjecati na troškove prodaje i distribucije
  • Razumjeti strukturu, sadržaj i način izračuna prodajnih cijena
  • Razviti sigurnost u izradi prodajnih kalkulacija uz strukturirani pristup
  • Steći sposobnost prilagodbe različitim situacijama u prodaji koje od vas zahtijevaju izradu prodajnih kalkulacija

Sadržajne cjeline

Upisom ovog modula steći ćete znanja ispravnog planiranja i realizacije vaše prodaje i izračune prodajnih cijena. Spriječit ćete greške lažno dobrih marži i osigurati podatke o stvarnoj profitabilnosti.

  1. Struktura i način obračuna prodajne cijene
  2. Dodatni elementi koje treba ugraditi u prodajnu cijenu
  3. Bruto marža, kretanje i način utjecaja na nju
  4. Utjecaj prodajne količine i fiksnih troškova na prodajnu cijenu i maržu
  5. Način rasporeda fiksnih troškova
  6. Kalkulacija kod promjene prodajnih cijena
  7. Primjeri i vježbe (koliki je stvarni profit?)

Pridružite se kako biste stekli i odmah primijenili stečena znanja o prodajnim kalkulacijama. Upravljate suvereno svojim prodajnim cijenama.
Budite sigurni koliki je vaš stvarni profit. Ne gubite ga, stvarajte ga !
Napravite iskorak prema poboljšanju svojih kompetencija – prijavite se već danas !

Ciljana publika

  • direktori, voditelji ili djelatnici prodaje
  • poduzetnici / vlasnici / direktori koji žele biti sigurni u ispravno postavljanje i izračun vlastitih cijena (neovisno o vrsti, veličini i djelatnosti poslovnog subjekta)
  • svi koji su uključeni u kalkulacije ili odlučuju o cijenama proizvoda, robe ili usluga
  • djelatnici koji rade u odjelima kalkulacija cijena
  • svi koji smatraju da je znanje o kalkulacijama prodajnih cijena važno za njihov rad
  • svi koji se pripremaju za menadžerske uloge bez obzira na hijerarhijsku razinu
  • svi koji žele značajno unaprijediti svoja znanja iz područja kalkulacija prodajnih cijena

Pridružite se ovom modulu kako biste stekli i odmah primijenili stečena znanja o prodajnim kalkulacijama. Budite sigurni u svoje marže i profit!

Napravite iskorak prema poboljšanju svojih kompetencija – prijavite se već danas!


Edukatori

Dubravka Lacić
Dubravka Lacić
mr. oec., ovlašteni procjenitelj, poslovni konzultant

Dubravka je stručnjak u područjima financija, kontrolinga, organizacijskog i upravljačkog menadžmenta. Njena misija je klijentima pomoći poboljšati profitabilnost i olakšati upravljanje poslovanjem. Strast su joj brojevi i poučavanje. Veliki je zagovornik cjeloživotnog učenja te i sama kontinuirano stječe nova znanja. Poslovnim edukacijama bavi se već više od 10 godina. Surađuje s domaćim i inozemnim poduzećima i brojnim respektabilnim institucijama kao što su HAMAG BICRO, ZICER (Plavi ured), DURA (Dubrovačka razvojna agencija), Razvojni centar ličko-senjske županije, Enter Koprivnica i Udruga Hrvatski izvoznici. Ovlašteni je procjenitelj, član Hrvatskog društva procjenitelja (HDP), dugogodišnji član Internacionalnog udruženja kontrolera (ICV, München) i mentor za razvoj poslovanja u mreži mentora HAMAG BICRO. Jedan je od autora priručnika za savjetovanje poduzetnika, izrađenih za potrebe članica mreže BOND (HAMAG BICRO).

BASIS savjetovanje d.o.o. logo

BASIS savjetovanje d.o.o.

BASIS savjetovanje pruža usluge poslovnog savjetovanja vezane uz agilnu organizaciju i upravljanje funkcijama nabave, prodaje i proizvodnje, implementaciju kontrolinga poslovanja, modeliranje i optimizaciju poslovnih procesa, vođenje i upravljanje poslovnim projektima, investicijama i robnim markama, te izradu dubinskih analiza i procjene vrijednosti poduzeća i poslovanja. Iskustvo i širina znanja naša su najveća snaga. Poduzeće pruža različite otvorene specijalističke edukacije iz područja ekspertize svog rada, kao i „in house“edukacije prilagođene potrebama i grani poslovanja klijenata.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?