O edukaciji
Ova edukacija pomoći će ti da jasno razumiješ što sve ulazi u tvoju cijenu, kako je postaviti tako da pokriva tvoj rad, troškove i dobit, te kako je komunicirati s povjerenjem. Nije riječ o šablonskim formulama, već o razmišljanju koje spaja poslovnu logiku, iskustvo i tvoje stvarne kapacitete.
Ako si ikad osjetio da “ne znaš koliko bi nešto naplatio”, “klijent pita za popust” ili “zarađuješ, ali ti ništa ne ostaje”, ovo predavanje je za tebe.
U dva sata proći ćemo kroz konkretne korake koje možeš primijeniti odmah – uz stvarne primjere i jasno objašnjene principe koji stoje iza uspješnog formiranja cijena.
Napomena: Ova edukacija temelji se na stvarnim primjerima, poslovnom iskustvu i višegodišnjem radu sa stvarnim klijentima. Cilj je pomoći ti da razjasniš svoje razmišljanje, uočiš propuste i doneseš informirane odluke. Iako govorimo o brojkama, ovo nije pravni ni financijski savjet. Uvijek je važno da konačne poslovne i cjenovne odluke donosiš samostalno, uzimajući u obzir vlastitu situaciju i savjet stručnjaka ako je potrebno.
Što ćete naučiti?
- Shvatit ćeš što tvoja cijena zapravo treba pokriti
- Naučit ćeš računati realnu cijenu svojih usluga
- Znati ćeš kako prezentirati cijenu s povjerenjem
Sadržajne cjeline
U edukaciji prolazimo kroz tri ključna koraka koje moraš proći kako bi tvoja cijena bila utemeljena i održiva. Nećemo samo “pričati o vrijednosti”, već ćemo izračunati, strukturirati i naučiti kako to objasniti klijentu, bez neugode i s jasnim argumentima.
- Analiza vlastitih troškova i ciljeva
- Matematika i praksa cijene
- Komunikacija cijene prema klijentima
Svi primjeri u edukaciji su iz stvarnih projekata, s klijentima koji su prolazili iste izazove kao ti. Cilj nije da dobiješ još jednu metodu, već da napokon staneš iza svojih cijena, sa sigurnošću, znanjem i poštovanjem prema vlastitom radu.
Dobit ćeš i jednostavan predložak za vlastiti izračun cijene, koji možeš koristiti za usluge, projekte ili pakete.
Ciljana publika
- Freelanceri i samozaposleni koji žele napokon znati kolika je realna cijena njihovog rada
- Poduzetnici koji žele prestati raditi previše za premalo
- Kreativci i stručnjaci koji često ne znaju kako opravdati cijenu klijentima
Ne trebaš prethodno znanje o financijama, samo želju da razumiješ kako cijena utječe na tvoj posao i svakodnevicu. Edukacija je namijenjena svima koji žele donositi svjesnije poslovne odluke, bez kalkulacija “napamet”.