Predavanje

Postavi svoju cijenu: kako izračunati, objasniti i naplatiti svoju vrijednost

Ova edukacija pomoći će ti da jasno razumiješ što sve ulazi u tvoju cijenu, kako je postaviti tako da pokriva tvoj rad, troškove i dobit, te kako je komunicirati s povjerenjem.

  • Laura Plantak
Laura Plantak
Postavi svoju cijenu: kako izračunati, objasniti i naplatiti svoju vrijednost

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Ova edukacija pomoći će ti da jasno razumiješ što sve ulazi u tvoju cijenu, kako je postaviti tako da pokriva tvoj rad, troškove i dobit, te kako je komunicirati s povjerenjem. Nije riječ o šablonskim formulama, već o razmišljanju koje spaja poslovnu logiku, iskustvo i tvoje stvarne kapacitete.

Ako si ikad osjetio da “ne znaš koliko bi nešto naplatio”, “klijent pita za popust” ili “zarađuješ, ali ti ništa ne ostaje”, ovo predavanje je za tebe.

U dva sata proći ćemo kroz konkretne korake koje možeš primijeniti odmah – uz stvarne primjere i jasno objašnjene principe koji stoje iza uspješnog formiranja cijena.

Napomena: Ova edukacija temelji se na stvarnim primjerima, poslovnom iskustvu i višegodišnjem radu sa stvarnim klijentima. Cilj je pomoći ti da razjasniš svoje razmišljanje, uočiš propuste i doneseš informirane odluke. Iako govorimo o brojkama, ovo nije pravni ni financijski savjet. Uvijek je važno da konačne poslovne i cjenovne odluke donosiš samostalno, uzimajući u obzir vlastitu situaciju i savjet stručnjaka ako je potrebno.

Što ćete naučiti?

  • Shvatit ćeš što tvoja cijena zapravo treba pokriti
  • Naučit ćeš računati realnu cijenu svojih usluga
  • Znati ćeš kako prezentirati cijenu s povjerenjem

Sadržajne cjeline

U edukaciji prolazimo kroz tri ključna koraka koje moraš proći kako bi tvoja cijena bila utemeljena i održiva. Nećemo samo “pričati o vrijednosti”, već ćemo izračunati, strukturirati i naučiti kako to objasniti klijentu, bez neugode i s jasnim argumentima.

  1. Analiza vlastitih troškova i ciljeva
  2. Matematika i praksa cijene
  3. Komunikacija cijene prema klijentima

Svi primjeri u edukaciji su iz stvarnih projekata, s klijentima koji su prolazili iste izazove kao ti. Cilj nije da dobiješ još jednu metodu, već da napokon staneš iza svojih cijena, sa sigurnošću, znanjem i poštovanjem prema vlastitom radu.

Dobit ćeš i jednostavan predložak za vlastiti izračun cijene, koji možeš koristiti za usluge, projekte ili pakete.

Ciljana publika

  • Freelanceri i samozaposleni koji žele napokon znati kolika je realna cijena njihovog rada
  • Poduzetnici koji žele prestati raditi previše za premalo
  • Kreativci i stručnjaci koji često ne znaju kako opravdati cijenu klijentima

Ne trebaš prethodno znanje o financijama, samo želju da razumiješ kako cijena utječe na tvoj posao i svakodnevicu. Edukacija je namijenjena svima koji žele donositi svjesnije poslovne odluke, bez kalkulacija “napamet”.

Edukatori

Laura Plantak
Laura Plantak
Konzultantica za implementaciju softvera (ClickUp, SmartSuite, HubSpot)

Laura je poduzetnica i konzultantica s više od 12 godina iskustva u upravljanju, prodaji i projektnom menadžmentu. Uz formalno obrazovanje, certificirani je konzultant za implementaciju ClickUp-a, SmartSuite-a i HubSpot-a. Profesionalni put započela je volontiranjem u neprofitnim organizacijama i radom s malim i srednjim tvrtkama. Kao direktorica Propriuma, realizirala je preko 220 projekata za 170+ klijenata u 15+ zemalja. Na svom blogu dijeli savjete temeljene na vlastitom iskustvu, pomažući poduzetnicima u njihovom poslovanju.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?