O edukaciji
Bilo da ste vlasnik tvrtke ili djelatnik marketing i/ ili HR odjela koji provodi proces zapošljavanja, moguće da imate izazov s adekvatnim predstavljanjem tvrtke potencijalnim zaposlenicima i privlačenjem željenih kandidata.
Na ovoj edukaciji ćete se upoznati s pojmom brenda kompanije poslodavca - Employer Brand-a, te kako iskoristiti benefite Employer Brandinga u praksi koji dokazano pridonose uspjehu recruiting aktivnosti.
Saznat ćete kako kreirati oglas Natječaja za posao koji će pomoći u privlačenju adekvatnih kandidata za vašu kompaniju i poziciju koju tražite te ključne elemente sadržaja web stranice Karijere koja će vas autentično predstaviti kao poslodavca.
Svaka cjelina sastoji se od prenošenja teorijskih znanja, primjera iz prakse te praktičnog rada tijekom kojeg ćete definirati glavna obilježja vaše kompanije kao poslodavca te kreirati sadržaj kojim ćete se moći adekvatno predstaviti unutar oglasa natječaja za posao i na stranici karijera.
Rad u maloj grupi - maksimalno 6 polaznika - kako bi svi dobili maksimalnu podršku.
Što ćete naučiti?
- Bolje razumijeti ulogu i važnost brenda poslodavca
- Definirati glavne Employer Brend elemente vaše tvrtke
- Postaviti ključne elemente oglasa Natječaja za posao i web stranice Karijere
- Uspješno komunicirati ključne poruke zaposlenicima i kandidatima
Sadržajne cjeline
- Employer Branding - predstavljanje tvrtke na tržištu rada
- Benefiti svjesnog upravljanja brendom poslodavca
- Glavni Employer Brand elementi
- Definiranje modela poželjnog kandidata/ zaposlenika
- Kako kreirati sadržaj autentične stranice Karijera
- Kako napisati učinkovit Oglas natječaja za posao
Ciljana publika
- Vlasnici tvrtki
- Voditelji ili djelatnici marketing odjela
- Voditelji ili djelatnici odjela ljudskih resursa

 
        
      