Webinar

Početnički vodič: Ovladajte društvenim mrežama i prodajom

Riješite se svih izazova i nedoumica koje imate oko prodaje i prisustva na društvenim mrežama te postignite veći uspjeh u svom poslovanju, bolje prodajne rezultate i snažnu vidljivost.

  • Tatjana Zoka
  • Tanja Horvat
Tatjana Zoka, Tanja Horvat
Početnički vodič: Ovladajte društvenim mrežama i prodajom

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Suočavate li se s izazovima u prodaji?

Muči vas kako uspješno ovladati korištenjem društvenih mreža za vaš biznis?

Želite li naučiti kako privući više klijenata i povećati svoj poslovni uspjeh?


U današnjem digitalnom svijetu, uspješna prodaja zahtijeva ne samo kvalitetan proizvod ili uslugu, već i prodajni mindset, poznavanje ciljane publike te prisutnost na društvenim mrežama.

Da, danas više nije dovoljno dobro raditi svoj posao i biti maher u svojoj djelatnosti. Svoje proizvode, usluge ili ideje morate znati reklamirati, a zatim i prodati.

Morate izaći iz svoje zone komfora, predstaviti se, definirati svog idealnog klijenta, komunicirati, prodati svoj brend/uslugu/proizvod/program, kreirati svoj sadržaj, osmisliti marketinšku strategiju. Važno je dopustiti da se čuje za vas jer samo tako možete opstati.

Zato su prodaja i (digitalni) marketing dvije ključne stvari koje morate savladati ako želite doprijeti do svojih klijenta i uspješno plasirati svoje proizvode i usluge te se pozicionirati se na tržištu. 

To je vaša odskočna daska za bolji biznis, ubrzanje poslovanja te dolazak do klijenata.

Webinar “Početnički vodič: Ovladajte društvenim mrežama i prodajom” upravo će vam to omogućiti.

Što ćete naučiti?

  • Kako postaviti temelje za uspješnu prodaju
  • Kako izgraditi podržavajući prodajni mindset, ključan za ostvarenje prodajnih rezultata
  • Što kupce zanima i kako kupcima predstaviti proizvod ili uslugu
  • Zašto je važno definirati ciljanu publiku
  • Kako pravilno definirati avatar svog idealnog klijenta
  • Važnost i izgradnja dobre prisutnosti na društvenim mrežama i što ona podrazumijeva
  • Izrada marketing strategije za društvene mreže
  • Izrada content plana za društvene mreže
  • Pisanje objava za društvene mreže - hook, naslov, razrada, CTA

Sadržajne cjeline

  1. Prodajni mindset – temelj za efikasnu prodaju
  2. Što kupce zanima – kako kvalitetno predstaviti proizvod ili uslugu
  3. Kako definirati ciljanu publiku i avatar svog idealnog klijenta
  4. Kako iskoristiti moć društvenih mreža za rast vašeg poslovanja
  5. Od ideje do akcije: Kako planirati i provoditi marketinške kampanje na društvenim mrežama
  6. Savjeti i trikovi za kreiranje plana (i) sadržaja na društvenim mrežama
  7. Naslov, sadržaj i poziv na akciju: Tajne efikasnih objava

Ciljana publika

  • Poduzetnici i vlasnici malih biznisa
  • Samozaposleni
  • Poduzetnici početnici
  • Budući poduzetnici
  • Prodajni savjetnici u direktnoj prodaji i MLM-u
  • Svi koji žele naučiti ili usavršiti prodajne i marketinške vještine


Edukatori

Tatjana Zoka
Tatjana Zoka
Magistra komunikologije I Virtualna asistentica za digitalni marketing (web i društvene mreže)

Tatjana je virtualna asistentica za digitalni marketing, web i društvene mreže, content writer te PR konzultant za male biznise. Magistra komunikologije sa smjerom mediji i odnosi s javnošću te vlasnica I-Storia, obrta za promidžbu. Pomaže poduzetnicima da delegiraju dio svojih poslova koje ne stignu obavljati, a kroz svoje edukacije male poduzetnike usmjerava kako bi lakše i efikasnije pisali i radili sadržaj za sebe ili za druge. Stručna je suradnica udruge Žene poduzetnice Međimurja te kolumnistica istoimenog portala i novinarka portala Ljepota&zdravlje.

I-Storia, obrt za promidžbu logo

I-Storia, obrt za promidžbu

I-Storia pruža usluge digitalnog marketinga - content writing, copywriting, usluge virtualne asistencije za web i društvene mreže malih i srednjih poduzetnika, pisanje tekstova za web i PR objave, blogova, izradu vizuala. Za male poduzetnike tu su usluge radionica, programa i individualnih konzultacija o poboljšanju prisustva na društvenim mrežama.

Tanja Horvat
Tanja Horvat
Edukatorica za prodaju & prodajno-financijski coach

Tanja Horvat je edukatorica za prodaju, specijalist za upravljanje ljudskim potencijalima i prodajno-financijski coach s 25-godišnjim iskustvom u prodaji te vlasnica obrta Pro-Aktivna. Pomaže poduzetnicima, prodajnim djelatnicima te ambicioznim pojedincima da s lakoćom prodaju svoje proizvode i usluge svojim idealnim klijentima i pronađu najbolju prodajnu strategiju za sebe i svoje poslovanje. U radu teži postizanju konkretnih prodajnih rezultata kroz edukaciju, prodajni coaching i konzalting. Njezino iskustvo temelji se na više od 800 edukacija i prodajnih treninga kroz koje je prošlo više od 500 prodajnih predstavnika i 700 poduzetnika koji su pod njezinim mentorstvom postizali 50 do 300% bolje rezultate. Stručna je suradnica u udruzi Žene poduzetnice Međimurja i kolumnistica na istoimenom portalu.

Pro-Aktivna logo

Pro-Aktivna

Centar za poslovno savjetovanje i unapređenje prodaje. Pro-aktivna pruža usluge poslovnog savjetovanja s ciljem da osvijesti važnosti prodaje na svim razinama u tvrtkama i kod pojedinaca osvijestiti značaj prezentacijskih vještina u svakodnevnom životu s ciljem razvoja njihovih potencijala i karijere.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?