Radionica

Priča koja prodaje! (online)

Prezentirate tvrtku, proizvod, ideju ili projekt?
Saznajte recepte kako osmisliti koncept i priču prezentacije koja će vas dovesti do odgovora DA!

  • Luka Krejči
Luka Krejči
Priča koja prodaje! (online)

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Storylining: sastavite vrhunsku priču

Rad na prezentaciji ne započinje pokretanjem PPT-a, već razmišljanjem o konceptu i stvaranjem vrhunskog sadržaja: pravih riječi i rečenica u pravom redoslijedu i kontekstu - pričom. Prvi dio Storytellinga je STORY, a bez njega drugi dio(-telling) ionako nema smisla. Naučite kako kreirati priču o svojoj tvrtki, proizvodu, projektu ili investiciji. Jasna, zanimljiva i uvjerljiva priča prvi je i osnovni preduvjet kako bi od publike dobili odgovor DA!

Ovo je prva u nizu od 4 radionice.

Što ćete naučiti?

  • Proces pripreme prezentacije
  • Kako kreirati koncept
  • Kako stvoriti priču

Sadržajne cjeline

  1. Kako započeti pripremu prezentacije
  2. Kako kreirati jasan koncept
  3. Što je priča i kako ju kreirati o svojoj temi
  4. Kako priču prilagoditi publici

Ciljana publika

  • Prezentirate proizvod, uslugu, projekt, ideju ili tvrtku?
  • Želite komunicirati jasnije, zanimljivije i uvjerljivije?
  • Želite naučiti recepte koje možete primijeniti u bilo kojoj prezentaciji?
  • Trebate napraviti vrhunsku prezentaciju, baš kao što je i ono što prezentirate?
  • Želite imati priču koji će vam pomoći da dobijete odgovor DA?


Edukatori

Luka Krejči
Luka Krejči
dipl.oec, Executive MBA

Luka Krejči kroz vlastitu tvrtku Prezentacija d.o.o. od 2012. godine izveo je više stotina radionica za tvrtke iz raznih industrija te stručnjake različitih profila, kao i sve razine menadžmenta. Za klijente je također izradio više stotina prezentacija te brojna individualna savjetovanja i pripreme za izvođenje važnih prezentacija. Kao višegodišnji mentor u lokalnom startup inkubatoru svojim savjetima pomaže timovima predstaviti sebe i svoje ideje u najboljem svjetlu. Karijeru je započeo u strateškom konzaltingu te zatim vodio odjel strategije u jednom od najvećih regionalnih telekoma. Osim nebrojenih prezentacija, radom na strateškim projektima razvio je sposobnost sagledavanja šire slike, strukturiranja te izvlačenja suštine iz kompleksne materije. Na to se nadograđuje njegov dugogodišnji interes prema dizajnu, arhitekturi te psihologiji. Poslovne prezentacije su tako neobično, ali upravo prirodno sjecište njegovog iskustva, sposobnosti i sklonosti. 2003. završio je Ekonomski fakultet u Zagrebu, a 2011. godine završio je Executive MBA studij na Cotrugli Business School kao najbolji student generacije.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?