Radionica

Prodaja u malom prstu

Prodaja u farma industriji je stvaranje odnosa, slušanje doktora ili farmaceuta, oblačenje njihovih klompi i gledanja stvari iz njihove perspektive.
Kada tek krećeš u taj svijet, čini se zanimljivo i zastrašujuće istovremeno. Prodajni planovi, lansiranje novih proizvoda, zadani broj posjeta, puno novih informacija. Nedostaju ti praktični primjeri iz prakse što kada te kupac ne sluša, što kad je prva posjeta u danu bila nespješna, kako izgraditi svoj prodajni stil. Zato smo tu.

  • Katarina  Toković
Katarina Toković
Prodaja u malom prstu

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

OVO NIJE JOŠ JEDNA PRODAJNA RADIONICA

Zaposlila si se ili si se zaposlio kao prodajni ili stručni suradnik u farmaceutskoj industriji. Odslušane su edukacije o prodajnim vještinama ili komunikacijskim vještinama koje ti jako trebaju u svakodnevnom radu. Rečeno je sve o prodajnom ljevku, prezentaciji lijeka, kako držiš brošuru i pokazuješ liječniku ili farmaceutu najvažnije detalje o svom proizvodu. Pokazali su ti kako se pozicioniraju proizvodi u ljekarni, rekli ti kolIko posjeta moraš napraviti dnevno, i koliko je važno da napišeš izvještaj svaki dan.

JESU LI TI REKLI KOLIKO JE VAŽNO?

Znaš li koliko je važno na početku ne truditi se bjesomučno stizati zadani broj posjeta i pisati izvještaje? To će doći samo po sebi s rutinom. Što umjesto toga? Obrati pažnju na klijente koje vidiš prvi puta, zapamti detalje o njima, stvaraj odnos s njima od prve posjete.

Važno je prezentirati proizvod točno prema zadanom formatu. Je li baš važno? Jesi li rekla ili rekao prvo ovu ili onu rečenicu? Ili si ponudio svoj proizvod ili lijek kao rješenje njihovog problema.

Jesu li te naučili da radiš na sebi i da ulažeš u sebe od prvog dana? Jer to je jako važno i osnažuje te za nova iskustva i stizanje prodajnih ciljeva.

Je li itko spomenuo poslovicu imaš dva uha i jedna usta da slušaš više, a govoriš manje? To je neobično važno u prodaji koliko god su te učili da moraš ispričati sve o svom proizvodu ili akciji koju imaš za ovaj mjesec. Ako ti kažu da nemaju vremena danas za tebe poslušaj ih i dogovori sastanak za slijedeći put kada će ti posvetiti vrijeme koje ti treba za kvalitetnu posjetu.

RAD U GRUPI

Ima još ljudi koji su na početku karijere i bit će ti lakše kad znaš da nisi sama/sam. Svi smo jednom počinjali, a super je kad dobiješ neke ideje koje možeš iskoristiti odmah sutra u prvoj jutarnjoj posjeti. Ideje koje možeš koristiti kao svoje i nadograditi ih svojim autentičnim iskustvom.




Što ćete naučiti?

  • Kako slušati više, a pričati manje
  • Za prodaju ti treba odnos
  • Ponudi rješenje, ne svoj proizvod
  • Nisu svi kupci tvoji kupci
  • Kako da te prepoznaju na terenu

Sadržajne cjeline

Komunicirati, prodati, pregovarati, motivirati, poticati timski duh. Odmahuješ rukom i kažeš to sve znam. Što ne znaš vježbat ćemo na prodajnoj radionici.

  1. Biti u trenutku (kako komuniciraš i znaš li aktivno slušati)
  2. Tko je pred nama (stvaranje odnosa s klijentima i prepoznavanje potreba)
  3. Prodaja se ne događa slučajno (kako stvoriti priliku za novi posjet)

Radionica je radna, znači vježbat ćemo i prolaziti kroz stvarne situacije s terena. Prije radionice možeš poslati pitanja koja te muče, pa ćemo ih obraditi na radionici.

Ciljana publika

  • Tek si se zaposlila/zaposlio u farmaceutskoj industriji kao prodajni suradnik? Odlično, ovo je pravo mjesto za tebe da naučiš stvari o prodaji iz prve ruke.
  • Stručno promoviraš lijekove i osjećaš pritisak broja posjeta. Ovo je pravo mjesto za tebe, jer ćeš ovdje vježbati stvarati odnose, a onda ćeš vrlo jednostavno stići napraviti te posjete.



Edukatori

Katarina  Toković
Katarina Toković
Direktorica prodaje / NLP praktičarka/ Prodajna trenerica

Tijekom 20 godina prodajne karijere u uredu, na terenu, uvođenja novih prodajnih i stručnih suradnika u posao shvatila sam koliko osim prodaje volim i podijeliti svoje znanje. Posljednje 3 godine održala sam preko 400 sati edukacija, treninga i radionica u farma industriji, webinara za liječnike i medicinske sestre, online radionica za farma profesionalce iz cijelog svijeta, predavanja poslovnog pregovaranja za studente poslovnog poduzetništva. Zašto trenirati sa mnom? Zato što ću ti ponuditi vrlo praktične primjere s terena iz ljekarne, bolnice ili s pacijentima , koji ti mogu olakšati početak rada i osigurati jednostavnije prodajne posjete. Zato što ću ti pojasniti zašto je važno da ne prodaješ odmah i samo jednom, nego da stvoriš odnos i uvijek prodaš. Ako voliš pričati priče ispričati ću ti priču kako komunikacijske vještine rade za tebe. Ako znaš poslušati čuti ćeš kako je važno pričati manje da čuješ više.

MAGRIŽ

Znaš li što je magriž? Magriž ili smilje je biljka koja nikad ne vene i opstaje u vrlo teškim uvjetima. Kao i ljudi koji rade u prodaji. Neka te klijenti zapamte po tvom osmjehu, odnosu i prodajnom stilu.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?