O edukaciji
Nitko se nije rodio sa znanjem cijeloga svijeta. Ja nisam. Nisi ni ti. Želiš li odlično pisati, najprije trebaš naučiti KAKO, a onda pisati što više (jer nikad nije previše). Kako se kaže, majstora čini praksa.
KAKO pisati sadržaj koji će poput magneta privlačiti potencijalne kupce na tvoj web? Drži se provjerenih formula koje dijelim s tobom kroz ovaj tečaj i postani vrhunski majstor od pera!
- Odslušaj 38 snimljenih video lekcija.
- Napravi 5 konkretnih zadataka koje u agenciji prolazim s našim klijentima.
- Prouči dodatni radni materijali: checklistu za bolje pisanje, Manifest kreativnog pisanja i eknjigu o pisanju kreativnih tekstova na preko 120 stranica.
Što ćete naučiti?
- Napisat ćeš sadržaj koji se lako pronalazi na internetskim tražilicama
- Naučit ćeš kako pisati sadržaj koji će se sviđati tvojoj ciljanoj skupini
- Privući ćeš potencijalne kupce na svoju web stranicu
- Kreirat ćeš sadržaj koji potiče na konverzije
Sadržajne cjeline
- MODUL 1: Zašto je sadržaj kralj svake web stranice, Što je sadržajni marketing, Razlika između contenta i copywritinga, Forme sadržajnog marketinga, BONUS eknjiga
- MODUL 2: Upotreba sadržajnog marketinga, Što je web mjesto, a što web stranica, Kako se konzumira sadržaj na web stranici, Prodajni lijevak: Jedan sadržaj, tri cilja
- MODUL 3: Priprema je pola posla, Istraživanje ciljane skupine, Kreiranje idealne ciljane skupine, Istraživanje konkurencije, Diferencijacija naspram konkurencije
- MODUL 4: Istraživanje, Upoznavanje klijenata, Upitnik za klijente, Što su zapravo ključne riječi, Alati za istraživanje ključnih riječi
- MODUL 5: Opisivanje kategorija, Postavljanje kategorija, Opisivanje proizvoda, Opisivanje usluge, Stranica o nama, Kontakt stranica, Naslovna stranica – homepage
- MODUL 6: Uvod u pisanje bloga, Kako povećati posjete na web, Struktura članka, Pisanje naslova, Poziv na akciju
- MODUL 7: Uvod u doradu sadržaja, 9 savjeta za doradu sadržaja, BONUS: PDF – Najčešće pravopisne i gramatičke pogreške
- MODUL 8: Optimizacija sadržaja i fotografija, Stilizacija sadržaja za web stranice, Meta naslov i meta opis
- ZAKLJUČAK: O bonusima i poklonima, Zaključak
Ciljana publika
- Vlasnici poduzeća koji žele na svoj web dovesti više potencijalnih kupaca/klijenata.
- Freelanceri koji se bave pisanjem sadržaja za klijente.
- Voditelji web shopova koji žele kvalitetnije opisati proizvode.
- Novinari koji žele naučiti pisati sadržaj koji je optimiziran za internetske tražilice.