Radionica

Osnove komunikacije i marketinga za isplativo pružanje usluga

Sjajno radite ali se to ne vidi? Imate previše ili premalo klijenata?

Toliko besplatnih edukacija o komunikaciji, marketingu i promociji samo vas zbunjuju i ne znate otkud početi? Vrijeme je za primjenu naučenog.

Šta treba znati prije nego uložimo novac za plaćene oglase, vođenje društvenih mreža ili izradu web stranice?

Dobre osnove komunikacije i marketinga najbolji su početak.

Upravo tome je namijenjena ova radionica.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Osnove komunikacije i marketinga za isplativo pružanje usluga

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Ovo nije još jedna edukacija koju ćete poslušati kad nađete vremena, nego zajednički kreativni rad koji donosi rezultate:

  • Postajete svjesni šta možete promijeniti odmah, da bolje razumiju šta nudite, da vide kako radite i uvaže to što tražite.
  • Zajedno definiramo šta znate, a šta tek treba saznati o javnosti kojoj se obraćate, potencijalnim idealnim kupcima i klijentima
  • Dobijate smjernice o prioritetima za investiranje (novca, vremena i energije) kad se radi o marketingu i promociji u vašem konkretnom slučaju
  • Dobijate desetine ideja koje odmah možete primijeniti na svom primjeru
  • Povežete se sa drugim polaznicima (u slučaju grupnog aranžmana) i uzajamno testirate ideje bez velikog rizika

Što ćete naučiti?

  • Dobijamo definiciju po čemu želimo da nas preporuče (jasnoća o pojmu branda, ponude i marketinškim principima (šta zapravo prodajemo?)
  • Preciziramo kome se obraćamo (definicija ciljne javnosti, idealnog kupca ili klijenta)
  • Zajedno kreiramo plan djelovanja ili kalendar aktivnosti i objava
  • Razjašnjavamo logiku odlučivanja o povratu na investiciju u marketing i promociju

Sadržajne cjeline

Intenzivna praktična radionica izrade temeljnog plana marketinga .

  1. Uvod – po čemu želimo biti prepoznatljivi i zašto? Pozicioniranje na tržištu (4P marketinga)
  2. Šta zapravo prodajemo? Kako efektno predstaviti svoj brand i svoju ponudu?
  3. Gdje je i ko je naš idealni klijent ili kupac i zašto je to važno znati?
  4. Kako zadržati kontinuitet prisustva online? Šta objavljivati?
  5. Kako izbjeći najčešće greške? Kako odlučiti o prvim narednim koracima? Koliko investirati u marketing i promociju?

Kakav je proces rada?

* Uvodni video materijali sadrže zadatke koji su preduvjet zoom diskusija.

* Svi sastojci čine temelj primjenjivog marketinškog plana.

* Na kraju procesa (maksimalno mjesec dana), besplatno mailom dobijate odgovore na eventualna hitna pitanja još 10 dana.

Ciljana publika

  • Poduzetnicama koje nude kvalitetne proizvode i usluge i svjesne su da im kvalitetna komunikacija pomaže dosegnuti potencijalne kupce i klijente iojačati povjerenje sa postojećim klijentima
  • Neprofitnim aktivistima koji žele “prodati” bitne ideje
  • Studentima i početnicima u profesijama vezanim za online komunikacije i strategije digitalnih sadržaja


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica i savjetnica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila i razviju vještine koje će im olakšati put od diplome do cijenjenog posla. Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija. Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće. Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

NKM online

Obrt za savjetodavne usluge i trgovinu putem interneta.

Recenzije

5,0

4

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

3

recenzija
(korisnika sa komentarom)

Prezadovoljna sam sa Nelinim programom, sve je objasnila na jednostavan način i razumljivo. Neke sugestije sam odmah prihvatila i primijenila na Moj biznis te su napravile veliku razliku. Njezine savjete je moguće odmah realizirati. Sve preporuke za ovaj program.

Ivana Bicanic

Odlicna edukacija. Jednostavno objasnjeno. Na sva moja pitanja dobila sam odgovor. Preporucujem.

Ines Vajda

Jako sam zadovoljna edukacijom. Profesonalno,jasno, te daje odlične smjernice da daljnje planiranje.

Natali Vlačić