Radionica

Train the trainer PLUS: Svladaj igre u praksi

Znate neke igre, možda ih i koristite.
No, želite ih koristiti više?
Želite se odmaknuti od besmislenih icebreakera i koristiti igre kao alat koji uključuje vaše polaznike i olakšava im razumijevanje sadržaja?

Bavimo se pitanjima KAKO odabrati pravu igru, kako igru bolje prilagoditi kontekstu i publici te kako igre učiniti zanimljivijima?

Svladaj igre u praksi i PRETVORI UČENJE u IGRU!

  • Oliver Linzbauer
Oliver Linzbauer
Train the trainer PLUS: Svladaj igre u praksi

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Korištenje igre kao alata unutar vašeg treninga, radionice ili edukacije može biti prilično moćno. Aktivira sudionike, povećava motiviranost, uključuje emociju. Sve navedeno kod polaznika rezultira boljim usvajanjem i razumijevanjem sadržaja kojeg želite prenijeti, te učenje postaje “dublje”. 

Problem može biti što:

  • Uopće ne koristite igre - halooo?
  • Mislite da su igre besmislene - mogu biti besmislene, a mogu biti i vrlo smislene i imati duboku pouku
  • Bojite se da se nikom neće svidjeti - moguće je i to, a moguće je da se desi i totalno suprotno
  • Stalno koristite ISTE igre - imate svoju zonu komfora a dobro znamo što se radi sa zonom komfora

Ova cjelodnevna, praktična radionica uživo istražuje te probleme. Naravno da nećemo “samo” igrati igre, nego ćemo zaroniti malo dublje. Istražiti ćemo kako i zašto izabrati igru, kako je prilagoditi, pa čak i kako je dizajnirati - tako da odgovara našem sadržaju, kontekstu i publici.

Glavni cilj ovog treninga je otkriti kako prilagoditi postojeće igre širem spektru parametara.

O kojim parametrima pričam? O željenim ishodima učenja, broju sudionika, tipu sudionika i njihovom stilu učenja, težini izvedivosti, trajanju... Možemo li igre koje znamo primjeniti za potpuno nove ishode učenja? Kako odabrati igru koja više odgovara kontekstu?

A rezultat, koji će se posljedično desiti sam od sebe, je povećanje kolekcije igara koje možete koristiti u svom radu. 

***

Kako će dan otprilike izgledati:

Krenut ćemo s velikim ZAŠTO da osvjestimo svoju namjeru i shvatimo da smo na pravom mjestu. Napravit ćemo izdašnu listu ishoda koje želimo postići svojim treningom. Promotrit ćemo što imamo, s čim smo zadovoljni, s čim nismo i što bi htjeli mijenjati. Popričat ćemo oko utjecaja ishoda na odabir igre i uvesti par novih pojmova poput apstrakcije i kreativnosti.

Cijelo vrijeme ćemo se igrati. Istražujemo i skaliranje igara - male kratke igre, igre kao uvod, igre kao aktivnosti, igre kao dio sadržaja, igre koje obuhvaćaju cijeli trening (a možda i šire).

Kad spominjemo skaliranje, možemo pričati i o broju sudionika. Kako igre koje su za malu grupu (5-15) možemo skalirati na veliki broj ljudi (>100)? Kako uštediti vrijeme i na što se fokusirati kod velikih grupa?

Ima i bitnijih stvari od igre. A to je priprema za igru

Koje preduvjete moramo ispuniti za igru, i možda važnije, koje preduvjete moramo ispuniti da bi igra bila zabavna? Što je “zabavno” u našem kontekstu i kako ćemo to postići? Što je “dosadna” a što “zabavna” igra?

Negdje će se desiti i pauza, jedna dovoljno duga za ručak, i kratke po potrebi.

Zašto nam je bitan “framing” i koja je najčešća trenerska pogreška u framingu? Kakav framing upotrebljavati prije igre i zašto? Koje su nam granice i kako ih pomičemo s framingom? A kad već pričamo o framingu, treba spomenuti i refleksiju. Što znamo od alata refleksije a dobro komplementira igre?

Igre su izvrsne, no mogu li srozati motivaciju za učenje?

Naravno da mogu. Kada se pojavljuje taj scenarij i kako ga izbjeći? Koja je općenita korelacija motivacije i igara te kako na nju možemo utjecati?

Negdje moramo i definirati kontekst u kojem igre primjenjujemo, kategorizirati igre po tipu, te pobrojati alate (stare i nove) kojima igre možemo prilagoditi različitom kontekstu.

Po putu ćemo spomenuti razne trikove i zamke koje se često dešavaju: Imate igru za osam sudionika, a vas je baš devet; doma ste zaboravili najvažniju torbu sa svim bitnim rekvizitima za danas; sudionici igru završavaju prebrzo ili presporo; tijekom igre dešava se frustracija i nezadovoljstvo zbog neuspjeha u izvedbi; tijekom igre pojedinci odustaju jer im “nije zanimljivo” - za takva i slična pitanja pokušat ćemo naći dovoljno dobar odgovor!

Pred kraj pozabavit ćemo se vašom situacijom i naći način kako da današnji sadržaj najbolje prilagodite sebi.

***

Siguran sam da ćemo tijekom treninga otvoriti mnoga zanimljiva pitanja. Već sada imam neke teme koje nisam siguran gdje da ih svrstam, kao naprimjer - alternativni model učenja umjesto dosadnog 4MAT-a, tipovi igara, gradivni elementi igre, veza igara i grupne dinamike, arhetipovi igara...

Na kraju treninga rastajemo se, ali samo u materijalnom svijetu. Kao bonus dobijate e-book s pobrojanim i detaljno opisanim igrama koje smo koristili, te nekoliko praktičnih cheatsheetova. Plus tu sam za bilo kakvu pomoć i nakon radionice, jer ako o nečem volim razmišljati onda su to igre i problematika primjene igara u širi kontekst. (Kad vas uhvati kriza 3 dana prije treninga i mislite si “pa nemam ništa, ovo nije dobro, slijedi propast”, samo nazovete!)

Što ćete naučiti?

  • Prilagoditi igru svojoj publici
  • Prilagoditi publiku svojoj igri
  • Povećati svoj spektar igara
  • Procjeniti kontekst u kojem igra (ne) funkcionira
  • odabirati prave igre u pravo vrijeme na pravom mjestu

Sadržajne cjeline

  1. Zašto igre, zašto mi - uvodni dio
  2. Ishodi koje želimo mi vs. ishodi koje žele drugi
  3. Problem crne kutije
  4. Priprema, pozor ili sad - što je najbitnije?
  5. Alternativni model učenja
  6. Motivacija i igre
  7. Zamke i trikovi
  8. Moja igra, moj trening - prilagodba naučenog u svoj kontekst
  9. Ostalo - pitanja, diskusija, ideje, pozdravi

BONUS:
- E-book (pdf) s pobrojanim i opisanim igrama + cheatsheetovi
- 2x feedback na trenersku problematiku pri korištenju igara

Ciljana publika

  • Treneri svih vrsta željni visoke angažiranosti
  • Coachevi koji u svoj rad žele dodati dinamične i praktične alate
  • L&D / HR stručnjaci koji traže inovativni pristup treningu
  • Facilitatori i edukatori koji žele stvoriti interaktivno iskustvo učenja
  • Svatko tko želi učenje pretvoriti u igru

Da li trebam neko predznanje? Bilo bi dobro da baratate s osnovnim trenerskim pojmovima (idealno je ako ste prošli TTT) ili imate predznanje u edukaciji odraslih. No nije nužno - možete se time baviti naknadno.

Cijena? Ukoliko vam je cijena previsoka, a imate veliku želju prisustvovati - to je sasvim OK, slobodno se javite radi dogovora.

Edukatori

Oliver Linzbauer
Oliver Linzbauer
skillbuilder & trener

Zadnjih nekoliko godina bavi se iskustvenim učenjem kao superiornim alatom u edukaciji. Profesionalno se fokusira na primjenu osobnog razvoja u svim životnim sferama, s naglaskom na razvoj timova u poslovnim okruženjima.

Znanje prvenstveno stječe iz vlastitog životnog iskustva i promatranja ljudi, te ga usavršava kroz knjige i tečajeve iz područja razvoja ljudskih vještina i psihologije. Da sve potvrdi prolazi i ozbiljne edukacije koje se bave temama komunikacije, leadershipa, pozitivne psihologije i facilitacije.

Pobornik je ideje da se profesionalni i osobni razvoj neizostavno podupiru i nadopunjuju.

Područja posebnog interesa: motivacija, gejmifikacija, praktični alati

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?