Radionica

Upravljanje poslovanjem - strategija poslovanja

- Zapeo si u operativi i nemaš vremena za osmišljavanje i provođenje strateških poteza,
- Nemaš popisane poslovne procese i profitabilan poslovni model,
- Nauči i primjeni alate i tehnike u svom poslovanju.

  • Tomislav Lneniček
Tomislav Lneniček
Upravljanje poslovanjem - strategija poslovanja

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

  •  Koliko si edukacija završio/la s namjerom da unaprijediš svoje poslovanje, ali znanje koje si skupo platio/la nisi primijenio/la u praksi?
  • Znam, i sam sam bio na tvom mjestu i shvatio da je najčešći razlog nedostatak vremena i resursa da bi neka ideja zaživjela.
  • Poučen vlastitim iskustvom osmislio sam interaktivnu radionicu gdje ću ti na svom praktičnom primjeru pokazati probleme s kojima sam se susretao te ti dajem konkretne alate kako te izazove riješiti.

Što ćete naučiti?

  • Definiraj viziju misiju i vrijednosti tvoje tvrtke
  • Definiraj dugoročne specifične ciljeve
  • Definirati poslovne procese
  • Definiraj profitabilan poslovni model
  • Postavi sustav praćenja i upravljanja poslovanjem

Sadržajne cjeline

  1. Definiranje vizije, strategija, ciljeva, aktivnosti i vrijednosti
  2. Definiranje ključnih pokazatelja uspješnosti
  3. Izrada projekcija prihoda i rashoda temeljem definirane strategije
  4. Definiranje poslovnog modela i osnovnih poslovnih procesa
  5. Postavljanje modela praćenja i upravljanja poslovanjem

Ciljana publika

  • Poduzetnici sa 5 plus zaposlenih,
  • Prelaziš iz poduzetničke u menadžersku fazu,
  • Poslovanje naglo raste i gomilaju se problemi,
  • poslovanje je upalo u privremenu krizu i problemi su na svakom koraku.

Edukatori

Tomislav Lneniček
Tomislav Lneniček
Mentor i savjetnik za upravljanje organizacijama

Tomislav u svakoj organizaciji vidi nove mogućnosti i u svakoj osobi perspektivu. Ima dvadesetogodišnje iskustvo u privatnom, javnom i NGO sektoru. U svom radu susreće se sa problemom organizacije i postavljanje strategije poslovanja te motiviranjem zaposlenika i preuzimanje njihove odgovornosti. Utvrdio da je nedostatak vremena, jasne vizije i strategije, nedovoljna komunikacija i kriva očekivanja dovode do nerazumijevanja između rukovoditelja i zaposlenika, te gubitak poslovnih prilika i gubitka prihoda. Danas kada je odlazak svakog zaposlenika ključan problem i gubitak vremena na pronalazak i uhodavanje novih ljudi, jako je bitno znati upravljati vremenom, posložiti organizaciju poslovanja i uz jasnu viziju te strategiju zaposlenicima omogućiti da aktivno sudjeluju u ostvarenju ciljeva poslovanja i preuzmu odgovornost. Stoga je vlastito iskustvo i iskustvo svojih klijenata želi podijeliti sa ostalim poduzetnicima i kolegama, kako bi klijentima osigurao najbolju uslugu s ciljem veće produktivnosti i ostvarivanja većeg profita.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?