Radionica

Vještine prodaje i komunikacije u stomatologiji: LIVE (2 dnevna radionica) ili ONLINE

Prodajna komunikacija s pacijentima je delikatan posao koji zahtijeva puno znanja i vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse prodajno komunikacijskog posla uz praktične primjere iz Vaše struke. Uz nove vještine i malo truda značajno ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenta i prodajni rezultat!

  • Petar Majstrović
Petar Majstrović
 Vještine prodaje i komunikacije u stomatologiji: LIVE (2 dnevna radionica) ili ONLINE

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Prodajna komunikacija s pacijentima je delikatan posao koji zahtijeva puno znanja i vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse prodajno komunikacijskog posla uz praktične primjere iz Vaše struke. Uz nove vještine i malo truda značajno ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenta i prodajni rezultat!

Ova edukacija je namijenjena zaposlenicima stomatoloških ordinacija, poliklinika i općenito u sektoru pružanja zdravstvenih usluga.

Edukacija je dostupna i ONLINE uz trajni pristup kao i u inhouse varijanti gdje se prilagođava ciljevima i zaposlenicima samo Vaše organizacije.

Što dobivate:

 ✅ Kompetentnog voditelja

✅ Strukturirani pristup temi, kvalitetne i aktualne sadržaje te prilagodbu svakom polazniku zahvaljujući radu u malim trening skupinama

✅ Mogućnost iznošenja svoje poslovne situacije i izazova te dobivanje riješenja za iste

✅ Tiskanu skriptu za praćenje treninga

✅ Certifikat/uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji

✅ Organizirani izravni kontakt s trenerom do 60 dana od dana radionice za pitanja i pomoć oko implementacije treninga

✅ Ručak

✅ Osvježenje i tople napitke u pauzama

Posebno izdvajamo dvije cijeline edukacije i njihov sadržaj:
Komunikacija licem u lice

  • 1. susret s pacijentom,
  • Ostavljanje pozitivnog 1. dojma u razgovoru s pacijentom,
  • Profesionalni stav koji osvaja pacijenta,
  • Kontinuum sviđanja na osobnoj razini,
  • “Mali” razgovori i empatija,
  • Kontinuum povjerenja na profesionalnoj razini,
  • Osnove verbalne i neverbalne komunikacije,
  • Primjerena intonacija razgovora,
  • Empatija,
  • Izrada “6W” baze pametnih pitanja,
  • Tehnika konstruiranja pitanja,
  • Razgovor o pacijentovoj situaciji, željama i potrebama,
  • Aktivno slušanje i razumijevanje pacijenta,
  • Prezentacija mogućih rješenja,
  • Teška pitanja, prigovori pacijenta i prevladavanje,
  • Verbalni i neverbalni kupovni signali,
  • Negativni kupovni signali,
  • Usuglašavanje potreba,
  • Postizanje dogovora i zaključivanje razgovor,
  • Cross-selling,
  • Up-selling,
  • Najčešće greške,
  • Akcijski plan.
Telefonska komunikacija ☎

  • Prihvat ulaznog poziva
  • Stav koji osvaja pacijenta,
  • Pravila telefonske komunikacije i bon ton over the phone,
  • Osnove verbalne i neverbalne poslovne komunikacije,
  • Primjerena intonacija razgovora,
  • Važnost prvog dojma preko telefona,
  • Kako zaraditi simpatiju i povjerenje pacijenta,
  • Empatija
  • Small talk i ice breaker tehnike za opuštanje pacijenta,
  • Razgovor o pacijentovoj situaciji, željama i potrebama,
  • Aktivno slušanje i razumijevanje,
  • Sažimanje i usuglašavanje potreba,
  • Dogovor oko termina pregleda,
  • Zaključivanje razgovora.


Što ćete naučiti?

  • Kako suvereno voditi komunikaciju s pacijentom od trenutka 1. telefonskog ili osobnog kontakta pa sve do zaključivanja prodaje
  • Kako kod pacijenta stvoriti osjećaj osobnog i profesionalnog povjerenja
  • Kako istražiti pacijentove želje i potrebe, prezentirati moguća rješenja i pogodnosti te zaključiti prodaju
  • Kako postići da nam se pacijenti vraćaju

Sadržajne cjeline

  1. Interaktivna radionica i diskusija
  2. Praktične vježbe
  3. Edukativni filmski sadržaji i diskusija

Ciljana publika

  • Voditeljima i vlasnicima ordinacija ili poliklinika.
  • Doktorima, sestrama, tehničarima, djelatnicima na recepciji.
  • Svima koji komuniciraju s pacijentima telefonom ili licem u lice od dogovaranja termina pregleda do komunikacije na recepciji i ordinaciji.


Edukatori

Petar Majstrović
Petar Majstrović
Mr.sc. Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom. Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing. Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. S obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani s prodajom, digitalnim marketingom i managementom upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog edukacijskog i savjetodavnog rada.

IDEALAN OTOK d.o.o.

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika i poslovno savjetovanje. Raznim oblicima prijenosa poslovnih znanja i vještina našim klijentima pomažemo povećati učinak i financijski rezultat.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?