Radionica

Za freelancere: 11 praktičnih ideja kako sebi brzo povećati prihode

Specijalisti za posebne usluge koji rade kao freelanceri često su prepušteni okrutnim zakonima tržišta. Većina ih nema ekonomsku naobrazbu ili jednostavno nema interesa da izučava marketing.

Njihovo znanje i vrijednost tako često ostanu podcijenjeni i prečesto ne uspijevaju niti pokriti vlastite troškove.

Ova radionica na jednostavan način pojašnjava koji su najbrži načini i ideje za povećavanje prihoda, umjesto prihvaćanja prevelikog broja nepovoljnih poslova.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Za freelancere: 11 praktičnih ideja  kako sebi brzo povećati prihode

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Godine iskustva su potrebne da se odredi balans opterećenja, broja klijenata i cijene prihvatljive tržištu.

Izučavanje ekonomije, marketinga i komunikacije traži još više godina i često se za to nema vremena, uz svakodnevne obaveze i poslove koji donose prihode.

Idealno bi bilo iskoristiti tuđe znanje, iskustvo i primjere drugih - po mogućnosti praktično i lako razumljivo.

Upravo ova radionica je zbir ideja, prijedloga i praktičnih savjeta koje freelanceri mogu primijeniti i testirati bez velikih rizika.

Što ćete naučiti?

  • Kako postaviti granice i zaštititi svoje vrijeme, integritet i prihode
  • Kako testirati ideje sa što manje rizika
  • Balans između ponude, tražnje, kvalitete i cijene

Sadržajne cjeline

Lista se dopunjava na osnovu pitanja i prijedloga prijavljenih polaznika radionice.

  1. Načini za povećanje broja odgovarajućih klijenata
  2. Ideje za povećanje vrijednosti (cijene) usluga
  3. Prijedlozi za povećanje broja prodatih usluga

Ukupno 11 ideja sa primjerima i prijedlozima praktičnih primjenjivih koraka su obrađeni na radionici. Odgovori na pitanja su dodatna vrijednost za polaznike koji se uključe uživo.

Ciljana publika

  • Pružatelji usluga koji djeluju kao freelanceri
  • Virtualni asistenti
  • Mladi koji počinju karijeru i žele raditi samostalno


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica i savjetnica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila i razviju vještine koje će im olakšati put od diplome do cijenjenog posla. Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija. Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće. Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

NKM online

Obrt za savjetodavne usluge i trgovinu putem interneta.

Recenzije

5,0

3

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

3

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Dragana Repac

Sjajna radionica, bila mi je korisna da se podsetim svih postojećih načina na koje mogu uticati na prihod, a i da naučim nešto novo.

Nela je odlično sve predstavila i objasnila i sigurno ću iskoristiti ideje za povećanje prihoda. Vrlo kratko, jasno i lepo predstavljeno.

Dragana Repac,
Virtuelni asistent I Email marketing expert

Mara Božinović

Korisna radionica za sve, pogotovo, nove freelancere. Nela je na jasan i razumljiv način isporučila ono što je obećala - ideje, prijedloga i praktične savjete koje se mogu primijeniti i testirati bez velikih rizika.
Meni je kao iskusnoj freelancerici bila dobar podsjetnik. Zato je posebno preporučujem svima koji tek kreću svijet freelancinga ili mladima koji počinju karijeru.

Ivana Žigić

"Radionica Za freelancere: 11 praktičnih ideja kako sebi brzo povećati prihode" predstavlja vrijedan resurs za freelancere koji žele unaprijediti svoj posao. Pruža konkretna rješenja, podržana primjerima i interaktivnim pristupom, čineći je relevantnom i korisnom za sve koji žele optimizirati svoje poslovanje na tržištu specijaliziranih usluga.