Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

07.06.2022.

Kako oduševiti polaznike edukacija | Klara Frančišković

O puno edukacija najčešće se sazna putem preporuka i izvrsnih recenzija koje daju zadovoljni polaznici. Zato je cjelovito korisničko iskustvo naših polaznika iznimno važno ako želimo povećati prodaju i broj polaznika.

Mnogi edukatori se fokusiraju na period održavanja edukacije, a zaborave na korake prije i poslije. Cjelovito korisničko iskustvo je put koji korisnik naše edukacije prolazi od trenutka prije bukiranja edukacije, do perioda za vrijeme održavanja edukacije, sve do feedbacka i interakcije nakon edukacije.

Koliko god nam je bitna priprema edukacije i ono što ćemo prenijeti našim polaznicima, moramo shvatiti da postoji druga strana koja mora biti još važnija, a to su naši polaznici.

Predkorak

Prije nego se odlučimo planirati i organizirati edukaciju, trebamo obratiti pažnju i na sadržaj o nama kao edukatorima. Ljudi nas žele upoznati i vidjeti digitalni trag da smo mi zaista stručnjak za područje o kojem educiramo jer aktivno pišemo ili pričamo o tome.

Prije edukacije

Prije edukacije potrebno je fokusirati se na sam proces prijave polaznika na edukaciju. Kad počnu stizati uplate, obavijestite vaše polaznike da je njihova uplata sjela i da im je mjesto rezervirano. Ako su se dovoljno rano prijavili edukaciju (čak i ako nisu), pošaljite im podsjetnik. Svi volimo kad nas se podsjeti, zar nije to korisničko iskustvo kojem svi težimo?

Na webu, platformi gdje ste objavili edukaciju ili kroz mailove jasno i detaljno opišite sve informacije o održavanju edukacije. Kako će polaznici znati kakva je oprema potrebna, treba li imati neko predznanje, je li edukacija interaktivna, hoće li biti potrebno imati upaljenu kameru – ako to jasno ne iskomunicirate?

Tijekom edukacije

Na dan edukacije nemojte kasniti. Dođite i pola sata ranije, što će vam dati priliku da razgovarate s polaznicima koji su spremni na neslužbeni 'chit-chat'. Tijekom edukacije aktivno održavajte pažnju polaznika – mijenjajte ton glasa, pitajte ih je li sve jasno, dajte im pauzu ako je edukacija duža. Čak i ako ne držite interaktivnu radionicu, interakcija s polaznicima je iznimno važna jer tako pokazujete polaznicima da su vam važni.

Poslije edukacije

Na kraju edukacije ili najkasnije 24 h poslije, nemojte se groziti zatražiti feedback. Ništa se loše neće dogoditi, čak i ako zamolite vaše korisnike da budu iskreni. To je izvrsna prilika da stvari sagledate drugačijim očima, da vidite gdje ste eventualno pogriješili i popravite to za sljedeći put. S druge strane, pozitivan feedback možete iskoristiti za promociju edukacije.

Kako sve ovo znamo?

U goste smo doveli stručnjakinju za customer experience iliti korisničko iskustvo, Klaru Frančišković. Klara nam je pomogla da shvatimo što sve kao edukatori možemo učiniti da polaznik bude ne samo zadovoljan, nego i oduševljen, i to od prvog do zadnjeg kontakta s nama.

O gošći: Klara Frančišković

Klara je konzultantica za Customer experience iz tvrtke Expertise i pomaže mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo o kojem će se pričati samo najbolje. Klara je i virtualna asistentica koja ima za cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a njoj prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Klara na internetu:

Pročitajte i Eduzin intervju s edukatorom u kojem smo predstavili Klaru.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u emisiju: Kako oduševiti polaznike edukacija: Klara Frančišković
  2. Predstavljanje gošće: Klara Frančišković
  3. Zašto pričamo o cjelovitom korisničkom iskustvu?
  4. Što se dogodi kad je edukator previše fokusiran na edukaciju umjesto na polaznika?
  5. Na što se fokusirati prije održavanja edukacije?
  6. Znači li više informacija – manje interakcije s polaznicima?
  7. Što gradi povjerenje kod polaznika edukacija i kako ostvariti prisniji kontakt?
  8. Kada i kako slati podsjetnike i materijale potrebne za radionicu?
  9. Feedback kroz anketu na kraju edukacije ili nakon same edukacije?
  10. Što je najvažnije kod korisničkog iskustva za vrijeme održavanja edukacije?
  11. Treba li u opisu online radionice naznačiti o kakvoj će se razini interakcije raditi?
  12. Kako riješiti problem ugašenih kamera na interaktivnim radionicama?
  13. Zašto i kako poticati interakciju na edukacijama?
  14. Kako izbjeći čitanje iz prezentacije?
  15. Koliko nakon edukacije zatražiti ispunjavanje feeback forme ?
  16. Prednosti zašto tražiti (i davati) feedback
  17. Kako da nam ljudi u feebacku napišu ono što zaista misle?
  18. Za koga nije feedback forma i što im Klara preporučuje?
  19. Feedback na feedback – da ili ne?
  20. Besplatne konzultacije i follow-up nakon edukacije
  21. S čime možemo zaokružiti fantastično korisničko iskustvo?
  22. Klarin savjet za prvu sljedeću edukaciju

Izdvajamo iz epizode

Klara Frančišković, Eduza Show #35:

"Edukacije radimo zbog naših polaznika, koliko radimo i za sebe. Vrijednost koju će polaznici dobiti je ono s čime ću ja na kraju dana biti najsretnija!“

Citat Klara Frančišković, Eduza Show: "Vrijednost koju će polaznici dobiti je ono s čime ću ja na kraju dana biti najsretnija!"

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.