Klara Frančišković

Virtual assistant | Customer experience consultant

Konzultantica za Customer experience, pomažem mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a meni prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Expertise, obrt za poslovne usluge logo

Expertise, obrt za poslovne usluge

Klara Frančišković

5

edukacije

6

održani termini

28

polaznici

21

recenzije
ocjena

Što polaznici govore o meni

Višnja Željeznjak

Došla sam na radionicu čuti konkretne savjete o upravljanju korisničkim komentarima na društvenim mrežama i dobila baš to: konkretni primjeri, diskusija o primjerima u grupi i savjeti stručnjaka s puno godina iskustva u upravljanju korisničkim zahtjevima i prigovorima. Klara, hoćemo još :)

Dobila sam hrpu konkretnih i personaliziranih savjeta kako točno unaprijediti korisničko iskustvo za Eduzu u svakom koraku buyer journeya. Posebno mi je bilo vrijedno što sam dobila sasvim novi pogled na stvari o kojima već i sama razmišljam, ali iz drugog aspekta gledanja kojeg se ja ili nisam sjetila, ili tim aspektima nisam dodijelila dovoljno visoku razinu prioriteta. Sad znam prioritete.

Darko Mareš

Osnovni pojmovi vezani uz korisničko iskustvo predstavljeni na vrlo pristupačan način - nešto što bi svatko, tko barem i malo kroz posao radi s ljudima, morao savladati.
Uz stručno vođenje od strane Klare, čovjek samo ima želju da nakon ovog uvodnog dijela želi saznati i više oko ove široke teme!

Nešto sa čime imam uvijek problem je kako dobiti iskren feedback od klijenata; a kroz ovu je edukaciju demistificirano na vrlo jednostavan način uz praktične savjete koji su primjenjivi odmah.
Nakon što sam upotrijebio predloženo, rezultati nisu izostali za razliku od prethodnih pokušaja - hvala Klara :)

Iako do sad nisam imao iskustva s pritužbama, sad se osjećam spremno čak i u slučaju da se što dogodi (nadam se da ipak neće).
Vrlo teška tema sama po sebi gdje sam ne znaš kako postupiti - no uz savjete od strane stručnjaka na ovu temu kao što je Klara mi je dosta jasnije kako smiriti potencijalno vrlo opasnu (za posao) situaciju.

Kroz konkretni primjer i direktni rad na radionici mi je dosta stvari jasnije nakon prolaska ove radionice. Vrlo intuitivno napravljeno a opet se čovjek inače ne sjeti sam razmišljati na taj način o nečemu što nam je u uslužnim djelatnostima ustvari jedino važno - sami korisnik i način na koji on doživljava taj put kroz našu uslugu. Hepi što sam ovo prošao <3

Svjetlana Ranek Franjul

Odlična radionica nakon koje imate vlastitu customer journey mapu u ruci (ili barem kostur koji možete još razrađivati).Vidi se da Klara ima puno iskustva u tom području i odlično nam je pojašnjavala na primjerima iz prakse.Preporučila bi radionicu za svakog poduzetnika bilo koje veličine firme.

Jako zanimljiva i korisna radionica: primjeri iz prakse, praktični dio gdje smo se i sami okušali u odgovaranju nezadovoljnim klijentima i odmah dobili povratnu informaciju i savjet kako smo mogli bolje. Vidi se da je Klara stručnjak u toj temi i da joj je stvarno stalo da polaznici dobiju vrijednost i znanje koje mogu odmah koristiti u svom poslu.


Radionica je odlična, zanimljiva i informativna! Klara je stručnjak u tom području te je na naša pitanja odgovarala kompetentno, stručno i mogla pojasniti s primjerima iz vlastitog iskustva iz svoje dugogodišnje karijere.

Edukacija je informativna te na odličan način naglašava i pojašnjava zašto firme trebaju ulagati u korisničko iskustvo i zašto je ono važno. Odličan početak učenja o korisničkom iskustvu od stručnjakinje s iskustvom u tom području.

Radionica je bila fantastična! Savjeti za pisano, a još više za video predstavljanje odmah su primjenjivi u praksi. Mislim da ova edukacija može koristiti virtualnim asistentima, ali i drugima koji žele naučiti kako predstaviti sebe i svoje usluge.
Hvala vam puno! :)

Željka Mohač

Na edukaciji sam prikupila puno korisnih
smjernica za kreiranje pismenog i video predstavljanja.
Svidjeli su mi se direktan i iskren pristup,
objektivna analiza napravljenog i upute za poboljšanja.

Valentina Babić

Ova mi je radionica bila korisna iz više razloga; ohrabrila sam se da konačno stanem pred kameru, a Klarine i Sanjine smjernice pomogle su mi da spoznam što točno želim raditi kao virtualni asistent. Sve pohvale edukatoricama! :)

Ivana Žigić

Jako korisna edukacija koja mi je pomogla da svoje predstavljanje podignem na viši nivo ne samo kao virtualni asistent već i u svakodnevnom životu.

Gordana Mikačić

Klara je odgovorila na sva moja pitanja i podijelila savjete i svoja iskustva kao VA. Objektivno mi je predočila sve pozitivne i negativne strane posla i svojim iskustvom mi je pomogla u nekim nedoumicama koje sam imala. Komunikacija je bila opuštena tako da mi je predviđeno vrijeme brzo prošlo.

Lidija Miklošević

Jako sam ugodno provela 3 sata s Klarom u opuštajućem razgovoru u kojem je odgovorila na moja brojna pitanja. E book koji sam dobila sadrži hrpu korisnih i detaljnih informacija na jednom mjestu i to ga čini odličnim priručnikom za početnike. Sve u svemu, preporuka 😊.

Ana Brzović

Svaka preporuka za edukaciju!!! Klara je izvrstan govornik, ugodna za druženje. Kroz brojne primjere (stručne i primjere iz stvarnog života) mi je približila izgled posla VA i uspješno odgovorila na sva moja postavljena pitanja. Provedeno vrijeme je sasvim dovoljno da prokomentiramo sve aspekte posla.

Sve preporuke za edukaciju!
E book sadrži jako puno korisnih informacija o poslovanju obrta i o poslu virtualnog asistenta.
Razgovor sa Klarom mi je bio jako ugodan, podijelila je sa mnom svoja iskustva i znanja te je spremna pomoći u svemu što vam je potrebno.

Budite spremni na rad, interakciju i nove mogućnosti. Skupljate ideje koje vaše poslovanje može dignuti na novi nivo, a koji će vaši korisnici prepoznati i nagraditi preporukama i lojalnošću.
Klara Frančišković Iz interviewa s edukatorom