Eduza blog / 13.03.2023.

Tanja Winter predstavlja Pinterest kao moćan alat za ispitivanje potražnje za novim proizvodima

Tanja Winter svestrana je poduzetnica s puno životnog i poslovnog iskustva koja se na Eduzi prvi put predstavila s edukacijom pod nazivom Pinterest Akademija - od početnika do znalca u 10 koraka. Kroz taj edukativni program Tanja uči poduzetnike kako pomoću Pinteresta stvoriti potpuno novi posao.

Radeći na ovom intervjuu Tanja mi je otvorila sasvim nov i potpuno neočekivan pogled na Pinterest. Ja sam mislila da je to ploča za skupljanje lijepih sličica, a kad ono, ispao kompletan marketinški alat za istraživanje potražnje na međunarodnim tržištima i otkrivanje budućih trendova!

Obavezno pročitajte ako ste poduzetnik s kreativnim proizvodima, uslugama i idejama.

(Intervju je podugačak i zato si sada skuhajte omiljeno toplo piće ili spremite članak u svoju omiljenu aplikaciju za kasnije čitanje. Uživat ćete!)

Poduzetnica si već 30+ godina s nekoliko poduzetničkih pothvata iza sebe, od mrežne prodaje kozmetike preko vođenja distribucije Canon i Samsung proizvoda u tvrtki Microline, pa sve do svoje informatičke firme i proizvodnje casino aparata. Za sebe kažeš si “jack of all trades”. Nakon 30 godina poduzetništva, što ti je trenutna preokupacija?

Životno i poslovno iskustvo dovede nas do točke u kojoj promišljamo o svemu što smo do sada napravili ili nismo napravili, a mogli smo. U poslovnom životu imala sam rupu od 5 godina. Nevjerojatno je koliko se toga izmjeni u samo 5 godina. Osim okoline koja direktno utječe na poslovanje, tehnologije, poslovne mreže ljudi, načina poslovanja, pa i politike - u razdoblju tog “mirovanja” i posvećenosti sasvim drugim prioritetima, promijenila sam se i ja. Promijenile su se moje paradigme. Krenula sam u potragu za lijepim, kulturnim, pristojnim i smirujućim okruženjima.

Imam nekoliko trenutnih preokupacija. Ovo mi je zadnji semestar na fakultetu pa sam usmjerila snage da ga na ljeto završim.

Druga preokupacija mi je Košarkaški klub Goranin i donacije koje bi osigurale nekoliko mjeseci rada dok ne prijavim prvi projekt za sufinanciranje rada kluba.

Treća mi je posao: imam za završiti nekoliko investicijskih studija i nekoliko klijenata na mentoriranju za pokretanje poslovanja i akceleriranje.

U svemu tome, Pinterest mi i dalje služi za opuštanje, igru, razonodu koja je prerasla u posao. Nema ljepšeg od rada onog što te čini sretnim.

Na Eduzi si pokrenula edukaciju o društvenoj mreži Pinterest. Zašto te privlači baš Pinterest, što je tako magično kod njega?

Unutarnja promjena, paradigma i odnos prema svijetu bila je temelj u potrazi za mirom, ljepotom, nečim oku ugodnom, pristojnošću, ispravnim etičkim načelima. Osjećala sam da sam previše sarkastična u odnosu na ponašanje ljudi na društvenim mrežama i to mi se nije sviđalo. S jedne strane gledaš biti pristojan i korektan, a s druge strane te takvi načini ophođenja ljudi s članovima zajednice iritiraju. Krenula sam od teze da mogu mijenjati svijet oko sebe jedino na način da promijenim sebe.

I točno ta teza dovela me do Pinteresta. Kad nešto tražiš, čak i ako ne znaš točno ŠTO, po nekim zakonitostima kvantne fizike TO pronađe tebe.

Brzina događaja današnjice diktira medije. Prije se čitalo, sada se gleda. Zasićenost medija iritantnim, pa čak i degutantnim fotografijama programira mozak. Matrix-style, u pravom smislu riječi, hahaha :)

U Pinterestu sam našla dijametralno suprotno. Pinterest ima Creator code pravila pristojnosti. Toliko je inspirativno zarazan da sam znala potrošiti sate na lijepe slike. To je jedina platforma gdje se introverti osjećaju baš kao da je krojena za njih: uživaju u onom što vole, a nitko ih ništa ne pita.

Magičnost Pinteresta jest u tome što osoba koja ima profil uopće nije bitna kao osoba, već su bitni proizvodi i usluge. Ako su upakirani u dobru fotografiju i optimizirani, uspjeh je zajamčen.

Što kažu statistike o korištenju Pinteresta u Hrvatskoj?

Ovdje je dio statistike za Hrvatsku i predviđanje za budućnost (Statista, 2023). No, svakako moramo uzeti u obzir da se te statistike odnose na ljude koji su registrirani i većinom ne znaju čemu Pinterest služi. Većina traži ideje kako da što napravi. Konvertiranjem tih posjetitelja u korisnike dobivamo čiste kupce.

Pogledajte statistiku koja pokazuje udio zemalja u cjelokupnoj Pinterest populaciji. Hrvatska nije navedena niti u 1%. Mi smo jako mala zemlja. Teško da dobijemo grafički postotak u 433 milijuna mjesečnih aktivnih posjetitelja koliko ih Pinterest ima. Statistike za Europu su odlične: ukupan broj mjesečnih Pinterest korisnika na geografskom području Europe iznosi oko 100 milijuna, što čini više od korisnika iz SAD-a.

Meni Pinterest služi kao vizualna inspiracija i za tutoriale tipa “100 načina kako zavezati maramu”, no sigurna sam da Pinterest može više od toga. Kako ti koristiš Pinterest u poslovne svrhe?

Većina ljudi u Hrvatskoj Pinterest koristi za ideje. No, Pinterest je izvrsna poduzetnička mreža koja će na vaše web stranice dovesti više pregleda, pogleda i klikova nego druge mreže.

Jednostavno, to je jedna velika oglasna ploča na koju pribadačom postavljate svoje slike, besplatno. I sada zamislite situaciju: svaki korisnik koji dođe do te ploče može uzeti jednu vašu sliku i pribosti je (pin) na svoju ploču (eng. board). Ploče tog korisnika može posjetiti više tisuća ljudi koji uzimaju tu istu sliku i stavljaju je na svoju ploču. Nakon nekog vremena, vašu sliku vidi više milijuna ljudi potpuno besplatno.

Pinovi za ključnu riječ “hair colours” na https://www.pinterest.co.uk/search/pins/?q=hair colours&rs=typed

Pinovi za ključnu riječ “hair colours” na https://www.pinterest.co.uk/search/pins/?q=hair colours&rs=typed

Osobno ga najviše koristim kao osoba koju se na drugim mrežama naziva “influencer” i za izrade statistika i analiza za potrebe klijenata kod razvoja proizvoda, inovacija ili širenja poslovanja na vanjska tržišta. Nema boljeg alata i nema bolje analize tržišta od mreže gdje kupci dolaze ciljano po smjernicu gdje kupiti.

Evo primjera kako Nike koristi vizuale da bi ispitao potražnju tržišta za još nepostojećim proizvodom. Nike je u kooperaciji s Balmainom kreirao AI proizvod, odnosno, sliku nepostojećih tenisica. Ne možeš ih kupiti, ali tim više izazivaju jaču želju (kod nekih) da ih imaju.

Pinterest pretraga za “nike balmain rococo” na https://www.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=nike balmain rococo&eq=nike balmain&etslf=1605

Pinterest pretraga za “nike balmain rococo” na https://www.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=nike balmain rococo&eq=nike balmain&etslf=1605

Gledajmo sad takvu praksu iz perspektive malog poduzetnika s novim proizvodom. Pinterest su slike. AI fotografija nešto je što danas svatko može napraviti. Kreirajte AI proizvod i bacite ga u opticaj na Pinterest. Kod plaćenih oglasa možete ugraditi pixele koji prate taj pin gdje god se kreće i prilično dobro očita reakcije korisnika. Na taj način možete s velikom točnošću vidjeti trebate li uložiti u taj razvoj ili ne prije nego uopće krenete s proizvodom.

Pinterest kao alat za razvoj proizvoda za međunarodno tržište - kako to točno funkcionira?

U Pinterest Akademiji izuzetno puno radimo na analizi i statistikama. Znati dobro pročitati, analizirati i upotrijebiti podatke za predikciju ili razvoj poslovanja vještina je za koju je potrebno znati puno više od same platforme. Znanje ekonomije je od presudnog značaja da bi se povezao broj s kretanjima i donijelo ispravan zaključak.

Primjerice, Na Pinterestu možete napraviti izuzetno dobra istraživanja tržišta po lokacijama, puno bolje od bilo koje druge platforme, ispitivanja, upitnika. Primjerice, možete pogurati sliku nekog nepostojećeg proizvoda ili prototipa na neko govorno područje i već u samo mjesec dana imat ćete vrlo precizne statistike o reakcijama na taj proizvod. Najbitnije je da ta istraživanja prikazuju pravo stanje stvari jer ne postoji mogućnost da vam netko daje krivi odgovor samo zbog toga što zna da je istraživanje u tijeku.

Dodatno, Google voli Pinterest pinove. Kad nešto tražite na Googleu, najprije ćete vidjeti pinove s Pinteresta. Korisnici bez Pinterest profila kliknut će sliku na Googleu i tako dati doprinos analitici pina, pa će vaše istraživanje biti realnije. Dobro optimiziran pin uz dobru fotografiju proizvoda prodaje bolje od bilo kojeg oglasa.

Možete koristiti i influencere, koji na Pinterestu funkcioniraju drugačije nego na ostalim mrežama. Cijena postavljanja pina na njihove profile kreće već od $800 i postoji opravdan razlog za to. Ako je proizvod ili usluga dobra, pin koji krene u optjecaj dosegne milijunske poglede u godini dana. No, isto tako, platili ste malo da biste vidjeli kako taj proizvod ne interesira onoliko publike koliko ste vi zamislili.

Čak i ako proizvod ne dostigne planetarnu popularnost, postavljanje pina platili ste jednom, ali je on na Pinterestu trajan. Taj pin sadrži poveznicu na vašu web stranicu, pa je i ta poveznica trajna. Dobit je dvostruka: dobrim pinom privlačite ogroman promet na web stranicu, pa posjetitelji vide i ostalu ponudu.

Gledajući svrhu i namjenu platforme, zanimljivo je napraviti istraživanje tržišta za inovacije. Mislite li da bi se nekom nešto sviđalo, imate li to u planu osmisliti i proizvoditi, uvijek možete krenuti od 2D ili 3D ideje, baciti u opticaj Pinteresta i pratiti statistike. Ovo treba biti profesionalno izvedeno kako ne bi došlo do iskrivljenih rezultata. Ako vam se tržište pokaže naklonjenim, krenuti ćete u taj poduhvat. Ako nije, nećete.

https://www.pinterest.co.uk/1tanja_winter/dioramas/

Pinterest ploča (board) Tanje Winter: https://www.pinterest.co.uk/1tanja_winter/dioramas/

Za koje i kakve hrvatske tvrtke je Pinterest idealan?

Idealan je za ne-brendirane proizvođače. Pritom mislim na globalne brendove, ne na lokalne. 97% pretraga na Pinterestu čine ne-brendirani proizvodi i usluge, što znači da imate šansu čak i ako se ne zovete Nike ili Louis Vuitton. Ta brojka dokazuje da je Pinterest fenomenalno tržište za sve ostale: algoritmu nije cilj spajati luksuznu robu s bogatim ljudima, nego pobjeđuje optimum cijene, kvalitete i vizuala.

Za lokalne brendove itekako preporučujem zbog širenja na inozemna tržišta.

Preporučujem ga poduzetnicima koji imaju handmade, serijske, industrijske proizvode manjeg obima proizvodnje, ali iskaču kvalitetom i dizajnom. Ne bih nikad čula za Jolantu Bromke iz Poljske koja radi iznimno lijep nakit, posebnog stila i kvalitete da nije bilo Pinteresta.

Posebno ga preporučujem onima koji izrađuju proizvod izuzetno malih količina ili unikate.

Iznimno je dobar za poduzetnike koji su dostigli svoj maksimum u Hrvatskoj i planiraju širenje u inozemstvo.

Ista stvar je s uslugama: iznimno je dobar za dizajn, edukacije, arhitekturu i projektiranja koja izlaze iz okvira standarda. Ovdje mislim na područja kao što su održivi razvoj, zelena arhitektura, podzemne kuće, općenito futuristički nastrojeni projekti. Jako dobro kotira primijenjena, konceptualna i digitalna umjetnost i dizajn.

Cjelokupan turistički sektor odlično kotira na Pinterestu.

Popularno je sve što je prirodno, ekologija, zdrava hrana, tradicionalni proizvodi i recepti. Tu je i steampunk stil, vintage, AI slike, digitalni dizajn, fora nakit, deviant art, modna industrija, interijeri, kućanstvo, uređenje vrtova, kreativni dizajn.

Daj nam primjere nekih hrvatskih B2B tvrtki koje bi mogle izvrsno iskoristiti Pinterest, možda i na malo neuobičajen način.

To bi bile tvrtke koje se bave opremom hotela, unutarnjim uređenjem, uređenjem parkova, uređenjem interijera, inovativnim proizvodima namijenjenim biznis sektoru, kao i poslovnim aplikacijama (od kad je moguć video). Od kada je moguće sadržaj spajati i dijeliti na više platformi, znatno se povećala mogućnost prezentacije iz B2B segmenta.

Društvene mreže su iznimno dobar kanal marketinga čak i kada se ne koriste plaćena oglašavanja. U zadnje vrijeme primijetila sam trend korištenja Facebooka kao Pinteresta na zanimljiv način i daje fantastične rezultate (radi se o Facebook stranicama koje objavljuju isključivo fotografije i tako se umiljavaju Facebookovom algoritmu).

Pod pretpostavkom da taj dio marketinga shvatite kao jednako važan u poslovanju te odradite posao profesionalno, takav jedan poduhvat zaseban je projektni menadžment gdje treba sudjelovati tim ljudi na usuglašavanju želja, ciljeva, aktivnosti, mjerljivosti, budžeta i vremenskih okvira. Bitno je znati da se sve može i da to ovisi o znanju osobe koja radi taj projekt.

Kako je najbolje započeti s Pinterestom? Opiši nam tvoj prijedlog prva 3 mjeseca korištenja Pinteresta.

To je ono što mi radimo u Pinterest Akademiji.

Priprema je bitna i zato krećemo od samog početka, od plana poslovanja s mjerlijvim pokazateljima i zadacima u okviru zadanog vremena: što želite postići i na koji način?

Zatim slijedi uređenje profila, izrada pinova, boardova, optimizacije. Uz sve to je potrebno pratiti i razumjeti analitiku te mjeriti produktivnost naspram tih brojki. Ovo možda izgleda kao malo posla, ali nije. Cilj je preokrenuti mindset. Prije uvida u mogućnosti svi gledaju i spremaju slike. Početkom rada s Pinterestom najprije se otvara analitika, a slike jedva da i vidimo 😂 Ovo je dio za ljude koji sami žele koristiti i raditi na Pinterestu.

Pinterest analitika

Pinterest analitika

Za poduzetnike koji se ne žele zamarati učenjem, vježbom, pokušajem i pogotkom najbolje je krenuti u potragu za kvalitetnim poznavateljem korištenja svih alata uz prethodno odrađen i jasno postavljen projektni zadatak. Ovdje je, možda, najskuplje odabrati suradnika koji je administrativnog tipa obavljanja zadataka po dogovorenom hodogramu. Treba vam i kreativac, i analitičar u jednoj osobi koji dobro vlada analitikom i povezivanjem stvari te vještinom samostalnog zaključivanja i znanjem kretanja trenda.

Koje su najbolje strategije za optimizaciju profila i sadržaja na Pinterestu?

  • Otvoriti poslovni profil.
  • Izraditi kvalitetne i privlačne pinove.
  • Kreirati tematske boardove.
  • Pridružiti se grupnim boardovima.
  • Povezivanje weba s Pinterestom.
  • SEO optimizacija se treba raditi kao i kod weba: treba SEO optimizirati pinove, boardove, profile vodeći se Pinterest značajkama.
  • Rich pin.

Kako Pinterest koristiti za učenje poslovnih vještina?

Da, ljudi koriste Pinterest za učenje. Vještine se najbolje razvijaju proširivanjem znanja o određenoj temi. Pinterest pomaže stjecati vještine i iskustva u marketingu, marketinškim strategijama, korištenja optimizacije sadržaja, tagova i analize. Istraživanje kao zaseban segment vještina primjenjiv je na sve niše, proizvode, usluge i kretanja.

Statistika korištenja Pinteresta za edukacije

Statistika korištenja Pinteresta za edukacije

Pinterest je bogat izvor inspiracije za dizajn, uključujući grafički dizajn, dizajn interijera, modu i slično. Razvija kreativnost i inovativnost. Možete istraživati kreativne projekte i uspješno razvijene ideje primijenjene u različitim industrijama te saznanja iskoristiti u svom poslovanju.

Kako Pinterest koristiti za podučavanje i educiranje?

Pinterest je gomila slika i u zadnje vrijeme videa. Izuzetna je vještina prikazati edukaciju u slici ili kratkom videu (primjeri: video 1, video 2). Međutim, nikako ne smijemo smetnuti s uma načine učenja pomoću umnih mapa. Svaki Pinterest pin usmjeren educiranju jedna je umna mapa kao u ovom primjeru.

Moj primjer: imam dijete, klasičan dislektičar, disgrafičar i diskalkuličar. Iznimno je vrijedna mogućnost učenja iz umnih mapa i slika. Za dislektičare često presudna u karijeri.

Moramo imati na umu da je Pinterest mreža koja “vuče” posjetitelje na vaš web. Bitno je povezati pin i web. Nitko od posjetitelja ne očekuje naći cijelu edukaciju na Pinterestu. Privuče ih umna mapa, kliknu na pin i pin ih odvede na WEB gdje je edukacija.

Evo i primjera edukatorice koja koristi Pinterest: Irena Krčelić je za potrebe svoje Skrationice kreirala boardove koji daju primjere memova, kakve polaznici izrađuju na njenoj inovativnoj radionici.

Koje su najčešće pogreške koje vidiš kod tvrtki prilikom korištenja Pinteresta?

Tvrtke, naučene na Instagram, Facebook, TikTok i ostale mreže gledaju broj pretplatnika, ali ovdje je to potpuno pogrešno.

Pinterest nije mreža gdje bih išla gledati nečiji profil. Ne vidim njihove analitike. Vidim samo broj pretplatnika. Taj broj na Pinterestu ništa ne znači. Netko može imati 1M pretplatnika, a ne raditi ništa i imati možda 10k prikaza, a engagementa ispod 100. Pinterest je jedina mreža gdje pretplatnici ne igraju ulogu. Zna biti zavaravajuće kad se influenceri svrstavaju u grupacije po pretplatnicima i daje krivu sliku. Ono što je relevantno jesu samo prikazi i reakcije. Pinterest voli svježe aktivnosti i stoga pridaje pažnju onim članovima koji su up to date s aktivnošću.

Primjer: imam 4300+ pretplatnika, a ovo su mi statistike unazad 21 dan, kad se i nisam uopće zabavljala vlastitim profilom osim nekim plaćenim pinovima za moje klijente:

Pinterest statistike primjer

Pinterest statistike primjer

Primjeri Pinterest statistike

Netko može imati milijun pretplatnika i svejedno neće ni u snu dosegnuti ove brojke. Zato je potrebno poznavati rad platforme i znati što gledati i na što obratiti pažnju kod odabira osobe koja će vam raditi na tome.

Evo još jednog primjera jedne moje polaznice. Nakon 4 tjedna Pinterest Akademije uz rad i redovno rješavanje zadaća ona ima 10 pretplatnika i 1300+ prikaza. To je moć Pinteresta! Ili ga znaš koristiti ili ne znaš - a ako znaš, nebitan je broj pretplatnika. Bitno je naglasiti da aktivnost treba biti stalna inače pada broj mjesečnih pregleda.

Koje trendove vidiš da će se dogoditi u bližoj budućnosti, ili se već događaju, a da je Pinterest dio tih trendova?

Pinterest nije dio trendova. On stvara trendove. Odnosno, njegovi korisnici pinanjem stvaraju trendove.

Krajem svake godine Pinterest izbacuje vodič trendova za sljedeću godinu. Nikad nisu pogriješili jer ga oni sami stvaraju. Kad imate toliku platformu korisnika koji dolaze kupiti (njih ima 68%) i koji dolaze po ideju, tada s velikom preciznošću možete odrediti trend na uzorku od 445 milijuna ispitanika. Oni koji se bave statistikom znaju kolika je to velika preciznost rezultata.

Iz Pinterest analitika trenutno mogu pročitati da je AI fotografija početak trenda.

Pinterest trendovi - AI fotografije

Pinterest trendovi - AI fotografije

Drugo su slastice koje počinju biti prava umjetnost.

Prava umjetnost - slastice

Primjer fotografije slastica s Pinteresta

Prava umjetnost - slastice

Primjer fotografije slastica s Pinteresta

Ugrožavaju li druge mreže, npr. TikTok, Pinterestov biznis?

Ne, apsolutno ne. Iako Pinterest ima mogućnost videa, njegov sukus postojanja nije kreiran kao onaj na TikToku. Gledamo li marketinški, mi kao osobe također smo proizvod, brend. Međutim, kad kažem da je na Pinterestu najbitniji dobar i oku ugodan proizvod, ne mislim na nas kao brend. Mislim na handmade, industrijski ili digitalni proizvod ili uslugu.

TikTok ne postoji bez osobe koja stvara sadržaj. Sadržaj je pokretač mase usmjeren na prezentiranje osobe koja iza toga stoji. Većina promovira sebe, a proizvod, usluga, akcija, reakcija samo je način na koji sami sebe promoviraju.

Na Pinterestu smo mi ljudi u pozadini, mirni, ušuškani. Nitko nas ništa ili nas jako slabo pita. Kad korisnik ugleda lijepi pin, ne pomisli saznati tko je tu sliku stavio ili podijelio. To nikog nije briga. Fokus je na proizvodu ili usluzi.

S kime se trenutno želiš najviše povezati?

Vezano uz Pinterest: s ljudima, poduzetnicima koji trebaju pomoć i/ili imaju inovativne proizvode. Onima koji žele implementirati inovativniji pristup istraživanju i prezentiranju proizvoda ili usluge. S poduzećima koja znaju što hoće, što im je svrha i cilj. S onima koji će sjesti i najprije napraviti okvire svog marketinškog projekta, a tek onda krenuti u ostvarenje kad je sve definirano. S ljudima koji su u sjeni i koji misle da nešto ne mogu - a zapravo mogu. S ljudima koji u glavi još nisu složili gdje bi i kako, ali imaju ideje. Ideje i kreativnost su najbitnije i tu uvijek fali kretanje u ostvarenje. Većina ostaje na ideji. Njima je namijenjena Pinterest Akademija jer osim Pinteresta, često zalazim u općenite vode projektnog menadžmenta i menadžmenta uopće.

Nevezano za Pinterest, željela bih se povezati s lokalnim samoupravama, osnivačima srednjih škola ili entuzijastima poput mene, kako bih pokrenula jednu jedinstvenu online školu poduzetništva. Ta škola ne bi bila usmjerena na klasične poduzetničke tehnike, nego na izmjenu mindseta kako bismo za 5 godina imali bolju ekonomiju i gospodarstvo, pristojnije ljude, empatičniji narod argumentiranih zaključaka.

Što nosi budućnost za tebe i ono što te veseli i inspirira?

Općenito me inspiriraju dobri ljudi, velikog srca, visoke emotivne inteligencije, argumentirani, mirni, vrijedni, kreativni i uporni.

Što se tiče Pinteresta, budućnost na toj platformi donosi ostvarenje mojih želja. Jako drže do reputacije platforme koja koristi nove tehnologije.

Primjerice, uskoro dolaze razni alati AR tehnologije koja će omogućavati realistične 3D pinove. To će voditi u daljnja usavršavanja nas koji ozbiljno radimo s tom platformom i nažalost otpadanja onih koji ne implementiraju tehnološke trendove u svoj rad. Visokim tehnologijama, AR-om i VR-om se bavim više godina te me taj trend na jednoj takvoj platformi istinski veseli.

Van Pinteresta, vjerujem da ću se moći u većem obimu posvetiti Košarkaškom klubu Goranin, čija sam predsjednica. Veselilo bi me da nađem više manjih donatora da nam osiguraju rad dok ne krenem s projektima ERASMUS+ SPORT - jer sam obećala da za djecu neće biti članarine. Empatija mi ne dozvoljava da segregiram djecu na temelju financijskog stanja u familiji. Možda je netko izvrstan, rođeni talent, a nema za članarinu. Tko sam ja da im ne omogućim dati priliku? Bitna je prilika. Mnogi bi iskočili u više niša da su imali priliku.

Steknite nove vještine:

Pinterest Akademija - od početnika do znalca u 10 koraka

Uredništvo Eduze
Uredništvo Eduze
Platforma za poslovne edukacije koja vam pomaže živjeti od svog znanja.