Radionica

Efektivna komunikacija za menadžere i voditelje uslužnih timova

Događa li vam se ponekad da u timu kojim upravljate dođe do nesporazuma, a da ni sami ne znate kako ni zašto? Nesporazum možda rezultira konfliktom koji poremeti odnose unutar tima i zbog svega navedenog dođe do smanjenja produktivnosti.

U ovoj radionici saznati ćete zašto dolazi do nesporazuma i kako prilagoditi svoju komunikaciju da ih izbjegnete.

  • Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Efektivna komunikacija za menadžere i voditelje uslužnih timova

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Bez obzira u kojoj ste branši, bila to IT industrija, trgovina, hoteljerstvo - eventualni nesporazumi u komunikaciji ili konflikti dovesti će do loše isporučene usluge i mogućeg gubitka klijenata.

Da bi uslužni tim mogao postići odlične rezultate pružajući vašim kupcima/klijentima/gostima kvalitetnu uslugu, dobro bi bilo da (najprije) unutar tima postoji harmonija, razumijevanje i jasna komunikacija.

Morate li ponavljati više puta istu stvar koja na kraju opet nije izvršena?

Možda ste dali usmenu uputu koja je djelomično zaboravljena?

Ili je možda vaša instrukcija izvršena baš onako kao ste rekli da se ne radi?

A bilo bi fantastično kad bi svi iz prve shvatili, zar ne?

Potpuno vas razumijem. Kao menadžerica hotela na riječnim kruzerima i sama sam prošla slična iskustva. Kad sam educirajući se za NLP trenericu otkrila ove NLP alate, čudila sam se zašto nas to nitko ne uči još u školi. Ili barem u trenutku kad nas promoviraju na menadžersku poziciju.

I zato jedva čekam ovo znanje podijeliti s vama. Nakon primijene istih, mogli biste se iznenaditi uzajamnim poboljšanim razumijevanjem s vašim timom (i s klijentima).

Što ćete naučiti?

  • Naučiti ćete kako prenijeti poruku da vašim članovima tima bude jasna i razumljiva (i tako spriječiti nesporazume i krivo odrađene zadatke)
  • Dobiti ćete smjernice o tome kako prilagoditi svoju komunikaciju sugovorniku
  • Naučiti ćete zašto dolazi do nesporazuma i dobiti jednu drugačiju perspektivu koja vam omogućuje bolje razumijevanje vaših suradnika/članova tima

Sadržajne cjeline


Navedene sadržajne cjeline će se održati u dva modula.
Trajanje svakog modula je od 1 h - 1 h i 15 min (ovisno o interakciji i broju polaznika).

Datum 1. modula: srijeda, 6.12.2023.
Datum 2. modula: srijeda, 13.12.2023.

  1. Uvod u temu - primjeri koji polaznike uvode u sadržaj webinara
  2. Zašto se ne razumijemo iako pričamo istim jezikom? (1. modul)
  3. Zadatak i diskusija s polaznicima
  4. Naučite pričati jezikom vašeg člana tima (2.modul)
  5. Primjeri primjene
  6. Vježba prevođenja "jezika"
  7. Zaključak

Ciljana publika

  • Menadžeri i voditelji timova u tvrtkama u uslužnim djelatnostima koji učinkovitom komunikacijom žele smanjiti nesporazume i konflikte unutar tima
  • Menadžeri i voditelji timova u tvrtkama u uslužnim djelatnostima koji jasnom komunikacijom žele podići produktivnost u timu
  • Članovi timova koji žele razumjeti kako dolazi do nesporazuma i znati kako prilagoditi svoju komunikaciju


Edukatori

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima. Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata. Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Service mindset logo

Service mindset

Savjetovanje i edukacije o kulturi uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Recenzije

5,0

1

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Mario Janušić

Vrlo korisna i konkretna edukacija. Svjetlana je izvrstan trener, vrlo otvorena, ljubazna i uvijek nasmijana :)
Mogu samo dati tople preporuke bilo kome tko razmatra ovu edukaciju.